20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108243 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #600 på: 26. Sep. 2006, 19:40 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Dag Riise"
Hva han gjorde under Souness perioden bryr jeg meg ikke om, men jeg mener at lag trenger kontroversiele spillere/ledertyper som tar fokuset bort fra fotballen og dermed skjermer spillere - de uskyldige - fra media. De på "The Spesial One" i Chelsea. Han jobber steinhardt, løper alltid og er alltid villig til å prøve. Skaper dårlig stemning i garderoben? Wtf?

Bellamy er strålende på alle punkter, selv om han er spesiel og kontroversiel.

Nå oppførte han seg vel like ille under Robson. Blant annet med å kaste en stol på vår assistent Carver i full offentlighet på flyplassen i Newcastle.

Robson sa at Bellamy var den eneste personen han visste om som klarte å starte en krangel med seg selv. Neppe mange som er uenig i den uttalelsen.

Husker at Coventry kapteinen  sa at  Bellamy var en pest og plage å ha i garderoben etter at han ble solgt til Newcastle, og at alle Coventry spillerene var happy etter at egoisten ble solgt.

Hehe, mulig det. Men det bryr meg lite, han presterer på banen og jeg tviler på at han gjør at andre spillere ikke presterer og det er vel det eneste som betyr noe. Dessuten må man huske at Bellamy er mer moden nå enn hva han var da han kom fra Coventry selv om han fortsatt er en kontroversiel spiller.
iverpool FC

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #601 på: 26. Sep. 2006, 19:46 »
Han var ikke værre enn at han kunne håndteres. Har aldri benektet at han er kontroversiel..
iverpool FC

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #602 på: 26. Sep. 2006, 19:59 »
Tviler på at jeg forandrer oppfatning av Bellamy som person, men til nå har han vært eksemplarisk som Benitez så rolig beskrev hans oppførsel som.
iverpool FC

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #603 på: 26. Sep. 2006, 20:08 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
tror du på alt du leser?

Selfølgelig ikke men et er da en grunn til at Benitez sa det han sa. Hadde Bellamy oppført seg som en bråkebøtte hadde ikke Benitez ordlagt seg på den måten. Det er jeg 100% overbevist om.
iverpool FC

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #604 på: 26. Sep. 2006, 21:47 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
tror du på alt du leser?

Selfølgelig ikke men et er da en grunn til at Benitez sa det han sa. Hadde Bellamy oppført seg som en bråkebøtte hadde ikke Benitez ordlagt seg på den måten. Det er jeg 100% overbevist om.

Det ville vel kje vert så lurt av Benitez og gå ut og sei at han oppfører seg som ein forbanna dritt vel :?:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #605 på: 26. Sep. 2006, 22:23 »
Nei men han ville garantert ha ordlagt seg på en annen måte.
iverpool FC

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #606 på: 27. Sep. 2006, 14:31 »
Må ikke tro måten dem ordlegger seg på har noe med ærlighet å gjøre. De snakker slik at spillerne skal være fornøyde. Graeme Souness snakker rett fra hjerterota- du ser jo hvordan det går...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #607 på: 27. Sep. 2006, 15:16 »
Nå synes jeg det tar av her.
Bare fordi Bellamy slo seg vrang og ble persona non grata i Newcastle, så betyr ikke det at det samme MÅ skje i Liverpool. Hughes hadde utelukkende lovord om Bellamy. O'Neill bare lo av oss når vi sendte fra oss Bellamy. Og Benitez skamroser gutten.

For all del, Bellamy er ei kjeftsmelle med skyhøyt ego. Men han får lov til å være det i både Liverpool og Blackburn, så lenge han gir alt på trening og i kamp, og ikke på noen måte gjør skam på klubben. Og det gjør Bellamy sjelden. Sir Bobby ville aldri kvittet seg med Bellamy, fordi han var så ekstremt forbanna viktig for laget. Jeg er ganske så sikker på at Benitez ser akkurat det samme. Og jeg er helt sikker på at Bellamy har lært et og annet fra Newcastle-tida.

Jeg nekter å tro at Bellamy skal bli hatet i Liverpool og opponere mot sin manager hvis laget gjør det bra og han får spille spiss, som han skal gjøre. Og ting tyder på at han er førstevalg på topp sammen Kuyt, noe som er det eneste riktige å gjøre med de spissene Liverpool har. Bellamy er bedre enn både Fowler og Crouch, selv om de to kanskje er litt sikrere foran kassa enn det Bellamy er. Jeg er helt sikker på at Bellamy går en kanonsesong i møte for Liverpool.

Og jeg ser ingen grunn til å tro at Benitez ikke snakker sant når han sier det han sier om Bellamy.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #608 på: 27. Sep. 2006, 16:02 »
Det Rafa ser etter i en spiller er: Innsats, ferdigheter og spillerforståelse.
Bellamy får godkjent i alle disse tre punktene og derfor er han Liverpool spiller, derfor er han rød, derfor er han vår og det er jeg så utrolig glad for.

Og Bellamy vil garantert ikke bli benyttet på høyrevingen i år, i hvertfall ikke permanent, kanskje 20 minutter hvis en spiller blir skadet men ellers nei. Liverpool har Gerrard, Pennant og Garcia som heller spiller der, dessuten kan Finnan også spille der til nør. Så et slikt dilema vil neppe skje i Liverpool.
iverpool FC

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #609 på: 27. Sep. 2006, 17:13 »
Det Rafa ser etter i en spiller er: Innsats, ferdigheter og spillerforståelse.
Bellamy får godkjent i alle disse tre punktene og derfor er han Liverpool spiller, derfor er han rød, derfor er han vår og det er jeg så utrolig glad for.

Hodninger er tydeligvis ikke det Rafa setter høyest. Det beviser blant annet kjøpet av Bellamy og fengselsfuglen Pennant.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Bøllamy
« Svar #610 på: 27. Sep. 2006, 17:51 »
Skal egentlig Newcastlesupportere gidde å diskutere Bellamy "opp og ned"?
Gutten gjorde noen fantastiske kamper i svart/hvitt, greit nok. Men han oppførte seg som en dritt mot lagkameratene og stakkars Sir Bobby som i beste mening prøvde å hjeldpe han. Gutten benyttet bare denne omsorgen til å bli en enda verre bølle. Jeg holder mulighten åpen for at alt bråket som fulgte i hans spor var medvirkende til det som utad kunne se ut som sportslig motgang i klubben.
Jeg har tidligere skrevet at jeg digget Bellamy som Newcastlespiller... inntil et visst punkt. Det står jeg fortsatt ved. Men han er en "ikke person" for meg inntil han har gjort et forsøk på å be klubben (og Sir Bobby) om unnskyldning.
Jeg er supporter av klubben, ikke av enkeltspillere - og aller minst av de som ikke ser verden rundt seg på grunn av sitt store ego.

La Liverpulerne få digge Bellamy i fred. Jeg hopper av debatten og ser heller om Centrebet e.l. tilbyr veddemål på at Bellamy kommer til å fucke opp stemningen i Liverpul. Kan være et godt veddemål det  :wink:
Livet er svart/hvitt!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #611 på: 27. Sep. 2006, 18:00 »
Glemte selvsagt holdninger ja, det var en glipp av meg... Men holdningene hans er absolutt godtatt..
iverpool FC

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #612 på: 27. Sep. 2006, 18:00 »
Helt enig. La Bellamy være Bellamy og Liverpool være Liverpool. Vi er Newcastle United, framtidens klubb  :lol:  8)

validus

• Supersub
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #613 på: 27. Sep. 2006, 18:12 »
Hør, hør!!!
ieron Dyer

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #614 på: 27. Sep. 2006, 19:47 »
La ham bli i Liverpool for å drive med hekkan!  :twisted:

Han og Pennant i samme klubb, bør nok kunne ødelegge moralen i Liverpool etter en stund.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.