20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108684 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #495 på: 22. Juni 2006, 14:58 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Strander nok når Bellamy ikke får den nødvendige forsyningen med Carlsberg etter matchene.

Jeg satser på at overgangen strander når Bellamy oppdager at de selger danskøl i Liverpool, og ikke vårt kjære, mørke Brown Ale.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #496 på: 22. Juni 2006, 22:00 »
Da var det klart! Bellers er liverpool spiller.

Synd :(

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #497 på: 22. Juni 2006, 22:31 »
Vet ikke akkurat hvor synd det er, for da er det kanskje større mulighet for at de dropper Defoe eller Kuyt.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #498 på: 23. Juni 2006, 01:31 »
Sitat fra: "Håvard"
Vet ikke akkurat hvor synd det er, for da er det kanskje større mulighet for at de dropper Defoe eller Kuyt.

Defoe kunne de mer enn gjerne kjøpt for min del. Bellamy er og har alltid vært flere tusen lysår bedre enn Defoe.

Kuyt vil uansett være ekstremt vanskelig å få tak i, da jeg ikke tror Feyenoord på noen som helst måte ønsker å selge Kuyt, etter allerede å ha solgt en stjernespiss.

Dessuten er det svært synd at Bellamy har blitt Liverpool-spiller, da det bare beviser hvilken fabelaktig fotballspiller vi snakker om. Hadde bare et par idioter kunne innsett det.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #499 på: 23. Juni 2006, 01:48 »
eg tror alle er enige  i at Bellamy er ein god fotballspiller. Det er ikkje på grunn av fotballtalentet han er hatet men på grunn av at han er ein for%€%#€ Jæv#€!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #500 på: 23. Juni 2006, 01:50 »
Men det er jo nettopp det han IKKE er. Han er en grei gutt som aldri ville drømt om å gjøre en flue fortred.
Ja, han er storkjefta, og ja, han kan ha litt høye tanker om seg selv. Men han er jo bare en liten fjert i forhold til den karen som kastet han på huet og ræva ut av klubben på minimalt grunnlag.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #501 på: 23. Juni 2006, 02:05 »
Du er flink til og provosore med løgnene dine, det skal du ha.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #502 på: 23. Juni 2006, 03:20 »
Martin O`Neil, Sir Bobby Robson, Mark Hughes og Rafael Benitez har alle gitt Bellamy sjangsen. Sistenevnte har som kjent ikke brukt han men valgt å signere han. Merkelig at O`Neil, Robson og Hughes klarte å utnytte Bellamys enorme potensiale mens en manager som Souness ikke klarte å håndtere spilleren. Dette beviser at Bellamy er en spiller som kan spille for hvilken som helst klubb så lenge han blir behandlet riktig. Ikke behandlet bedre enn andre men behandlet med respekt. Souness var en manager som bestemte alt, hva en skulle spise, når en skulle sove under perioden i Liverpool. Er sikker på at han var sånn i Newcastle også. Ingen av de andre managerene nevnt lenger oppe i innlegget mitt gjorde sånne forsøk på å leke gud, og de har klart utmerket å bruke Bellamy på riktig måte. Tilfeldig?
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #503 på: 23. Juni 2006, 11:28 »
Sitat fra: "Benson"
Du er flink til og provosore med løgnene dine, det skal du ha.

Løgner?
Jeg ser bare ikke bare ikke helsvart.

Og jeg må si Dag leverer et glimrende innlegg her. Det er ingen grunn til å tro at Souness ikke prøvde å leke gud i Newcastle, så vel som i Liverpool, for vi vet at Souness bestemte ALT! Vi vet han behandlet spillerne som småunger. Og jeg står steilt på min teori om at Souness aldri likte Bellamy fra starten av.

Det er verdt å nevne at både O'Neil, Hughes og Robson alle stort sett oppfatter Bellamy som en grei gutt. Litt stor i kjeften sjølsagt og kanskje litt høy på pæra, men han er ingen uskikkelig drittunge som ikke kan å oppføre seg. Hvorfor har Bellamy hatt stor suksess under de tre nevnte managerene, mens han blir den store, stygge ulven under Graeme Souness? Og er det på noen måte tilfeldig?

Jeg er ganske sikker på at det forteller langt mer om Souness, enn det gjør om Bellamy. Jeg er 100% sikker på at Bellamy blir en veldig god spiller for Liverpool.
Ikke sikkert han scorer all verdens mange mål, men han kommer neppe til å score færre enn Crouch. Jeg ser ingen grunn til at Bellamy ikke skal kunne bli publikumshelt på Anfield.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #504 på: 27. Juni 2006, 10:53 »
Nå har jo Bellamy satt seg i unåde hos Blackburn fansen også.

Lite populært at han gikk ut å sa at han elsker Blackburn og at det ikke fantes noen klausul i kontrakten hans. 1 måned senere signerer han for Liverpool til spottpris...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Bellamy
« Svar #505 på: 27. Juni 2006, 11:20 »
Folk innser visst aldri at Bellamy er en falsk person tvers igjennom.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #506 på: 27. Juni 2006, 12:23 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Folk innser visst aldri at Bellamy er en falsk person tvers igjennom.

Falsk har han aldri vært.
Bellamy er en grei gutt, som burde vært newcastlespiller fremdeles, hvis bare ikke en viss manager hadde lekt Gud.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #507 på: 27. Juni 2006, 13:03 »
Sitat fra: "Joakim"
Bellamy er en grei gutt.

Craig Bellamy er en grei gutt? Herregud, det er det dummeste jeg har hørt. Du skjønner ikke stort når du sier at Bellamy er en grei gutt. Han er en voldsmann, en klyse, en råtass, en kranglefant og en frekk skrytepave som selv Bobby Robson måtte krangle med hver eneste treningsøkt.

Er det slike spillere du vil skal presentere Newcastle? Hadde vi hatt flere sånne spillere i klubben hadde vi manglet moral, ære og selvrespekt.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #508 på: 27. Juni 2006, 14:41 »
Olav; når du sier Bellamy er falsk så er dere like langt.

Sitat
Hadde vi hatt flere sånne spillere i klubben hadde vi manglet moral, ære og selvrespekt.

Vinnermentaliteten til Bellamy er ikke noe å skamme seg over. Se hvor dårlig United gjør det, de har jo han dere Rooney..
iverpool FC

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #509 på: 27. Juni 2006, 16:08 »
Ja, men for å være helt ærlig ville jeg ikke fått Rooney gratis til Newcastle engang. Han er nok en skam for Manchester United, og jeg trodde ikke at de ville dytte seg selv lenger ned i søla enn det de allerede var. Wayne Rooney er kanskje en større drittsekk enn Craig Bellamy. Han oser av selvtillit, oppfører seg som om han var en gud og det er vel bare et tidspørsmål før han havner i krangel med Sir Alex Ferguson.

I VM har han scoret 0 mål, og minner meg om norges egen John Carew, som kommer mye rundt forsvaret for landslaget, men som ikke klarer å avslutte skikkelig. Rooney har skuffet meg i VM, og man ser hvilken type han er. Ble jo helt vill når han ble byttet ut. Han scorer neppe mange mål for England i VM i år. Gerrard kommer garantert til å score flere enn ham.