20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108523 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #465 på: 12. Mai 2006, 12:16 »
Nå har jo hestetrynet blit kritisert offentlig i media av Ferguson pga han usportslige oppførsel, han ødelegger moralen og krangler med medspiller.
Mobber om faren til Ronaldo f.eks..... :shock:
iverpool FC

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Bellamy
« Svar #466 på: 12. Mai 2006, 12:56 »
Alex Ferguson er en mann jeg respekterte. Men når han lærer spillerne sine hvordan man kan jukse seg til straffespark, da får det være nok. Han burde miste adelstittelen, for makan til ********* skal man lete svært lenge etter.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #467 på: 12. Mai 2006, 13:47 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
De er nok veldig forskjellige. Tror bellamy er mye kjekkere enn det alle tror. Alle vet jo at media i england elsker å henge ut folk. Har selv sett bellamy spillt 3 kamper, live. Han var veldig sympatisk på ullevål mot enga. Da var han uheldig og skjøt en ball rett på damen som satt på siden av meg. Han strevde veldig med å få kontakt med henne for å beklage seg.

Han har hatt sine feiltrinn, men syns han virker bedre enn RVN, som er en filmer og kan virke ond til tider! For å ikke si falsk. Bellers er i allefall en ærlig og rett  fram person. Det har jeg sansen for"

Hehe. Da satt vi i nærheten av hverandre vi da :)

Kjenner hun jenta som fikk ballen på seg... Faren var også med på kampen. Han var gymlæreren min og kommer fra Newcastle... Han var skikkelig stolt over at Bellamy hadde skutt ballen på dattera... Han traff faktisk også kaffekoppen hennes, så hun sølte kaffe over hele seg...

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #468 på: 12. Mai 2006, 14:45 »
Hadde tatt et skudd fra Shearer i pongen med glede!!

Bellamy er i dag linket med overgang til Tottenham!! Hughes vil nok ikke selge, men ser ikke bort i fra at Bellers kan finne på litt kødd selv for å bli solgt!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #469 på: 12. Mai 2006, 15:30 »
Har han ikke en minimum fee release clause?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #470 på: 12. Mai 2006, 15:58 »
Etter det jeg har lest har han en klausul som gjør at han kan gå for 6millioner pund hvis en klubb som er kvalifisert for CL byr på han. Om dette stemmer vet jeg ikke.

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #471 på: 13. Mai 2006, 00:20 »
Da er sesongen over, og Bellers har prestert å score 17 mål på 34 kamper, hvorav 7 som innbytter. Det er en prestasjon å være stolt av!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #472 på: 13. Mai 2006, 00:31 »
Ok.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Bellamy
« Svar #473 på: 14. Mai 2006, 00:18 »
Veldig givende og utfyllende innlegg, Benson.

Vil forøvrig legge til at jeg tror at Bellamy/Owen kunne vært et spennende spisspar for Newcastle, men jeg er redd de er to av samme alen. Tipper at Kuyt/Owen hadde vært den perfekte kombinasjon, og muligens også en bra oppskrift på medaljefangst til Nordøst-Englands eneste nevneverdige klubb.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #474 på: 14. Mai 2006, 01:05 »
Håper inderlig han går til Liverpool. Trenger virkelig nokon til og skapa litt baluba i moralen til Liverpool for tidå no.

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #475 på: 14. Mai 2006, 11:33 »
Soccernet kårer Blackburns kjøp av Craig Bellamy til årets kjøp i England sist sommer. En naturlig slutning av dette vil jo være at Newcastle og Souness gjorde det dummeste salget.

... faen - jeg vil se Bellamy i svart og hvitt igjen. Hadde vært topp og satt han sammen med Owen, Med Emre, N'Zogbia, Solano, Parker, Luque, Dyer på midtbanen ville de blitt foret med baller, og de ville drevet ethvert forsvar til vannvidd.

http://soccernet.espn.go.com/columns/story?id=367614&root=england&cc=5739

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #476 på: 14. Mai 2006, 17:08 »
Sitat fra: "journalisten"
Veldig givende og utfyllende innlegg, Benson.

Vil forøvrig legge til at jeg tror at Bellamy/Owen kunne vært et spennende spisspar for Newcastle, men jeg er redd de er to av samme alen. Tipper at Kuyt/Owen hadde vært den perfekte kombinasjon, og muligens også en bra oppskrift på medaljefangst til Nordøst-Englands eneste nevneverdige klubb.

Amen for det siste, kamerat!
Og helt enig med deg. Tror Kuyt/Owen kan være den perfekte kombinasjonen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #477 på: 15. Mai 2006, 12:09 »
Sitat fra: "folesvert"
Soccernet kårer Blackburns kjøp av Craig Bellamy til årets kjøp i England sist sommer. En naturlig slutning av dette vil jo være at Newcastle og Souness gjorde det dummeste salget.

Ikke når han ødela lagmoralen på den måten han gjorde...Mulig han er annerledes i Blackburn, men hos oss var han en hoven tosk
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #478 på: 15. Mai 2006, 12:34 »
UNNGÅ RAMPER I RAMPELYSET ...

... som jeg har sagt noen ganger; jeg mener en profesjonell fotballklubb bør ha et apparat som tar seg av unge, uerfarne spillere. Er rart ikke flere spillere 'flipper' ut når de blir proffe, får masse penger, kommer i media, treffer damer, blir lagt merke til ... alt det man forbinder med å komme i rampelyset. Dette må de fleste lære å takle ... dette er ikke noe vi har med oss fra barnsben av.

Her har Newcastle en jobb å gjøre. Det er ikke bare Bellamy som har utfordret klubben, lagmoralen og andre spillere.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #479 på: 15. Mai 2006, 18:02 »
Sitat fra: "folesvert"
UNNGÅ RAMPER I RAMPELYSET ...

... som jeg har sagt noen ganger; jeg mener en profesjonell fotballklubb bør ha et apparat som tar seg av unge, uerfarne spillere. Er rart ikke flere spillere 'flipper' ut når de blir proffe, får masse penger, kommer i media, treffer damer, blir lagt merke til ... alt det man forbinder med å komme i rampelyset. Dette må de fleste lære å takle ... dette er ikke noe vi har med oss fra barnsben av.

Her har Newcastle en jobb å gjøre. Det er ikke bare Bellamy som har utfordret klubben, lagmoralen og andre spillere.

Tror ikkje Bellamy hadde godtatt barnevakt. Og tviler på det er så mange som har lyst og passe på Bellamy.