20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108503 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Gjest
Bellamy
« Svar #450 på: 08. Mai 2006, 13:25 »
Psykologisk spill? I etterkant av kampen? Passe bortkasta da..  :lol:

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Bellamy
« Svar #451 på: 08. Mai 2006, 22:33 »
Som jeg skrev: IKKE VET JEG!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #452 på: 09. Mai 2006, 16:39 »
By Kaveh Solhekol / TimesOnline

"CRAIG BELLAMY WOULD NEVER trouble the judges in a popularity contest, but the Blackburn Rovers forward is not paid to make friends or to influence people. Strikers live and die by their ability to put the ball in the net and, tolerate him or hate him, scoring goals is what Bellamy does best.
Behind the tattoos, the lurid headlines and the nightclub controversies there lurks a forward who has it all: blistering pace, magnetic close control and an eye for goal. What is there not to like"?

... som jeg skulle sagt det selv. Gi oss Bellers tilbake!!!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #453 på: 09. Mai 2006, 17:11 »
Sitat fra: "folesvert"
By Kaveh Solhekol / TimesOnline

"CRAIG BELLAMY WOULD NEVER trouble the judges in a popularity contest, but the Blackburn Rovers forward is not paid to make friends or to influence people. Strikers live and die by their ability to put the ball in the net and, tolerate him or hate him, scoring goals is what Bellamy does best.
Behind the tattoos, the lurid headlines and the nightclub controversies there lurks a forward who has it all: blistering pace, magnetic close control and an eye for goal. What is there not to like"?

... som jeg skulle sagt det selv. Gi oss Bellers tilbake!!!

:wink:
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

DanMan

• Gjest
Bellamy
« Svar #454 på: 10. Mai 2006, 08:24 »
Magnetic close control? Ja, mye! For all del, har aldri benektet at Bellamy er en god fotballspiller, men "magnetic close control" kan i alle fall ikke jeg huske at han hadde.

Og når det gjelder at han ikke er betalt for å påvirke folk: Helt greit det, men han påvirker, type negativt. Å ha en spiller som bortimot har frikort til å gjøre idioti fordi han er god bidrar vel ikke til økt samhold og lagånd?

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #455 på: 10. Mai 2006, 10:45 »
... vil mye heller ha kranglefanten Bellamy tilbake enn psykopaten Van Nistelrooy!!! Han er jo klin gærn ...

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #456 på: 10. Mai 2006, 10:53 »
Bellamy er for faen meg mye verre en Nistelrooy, drittpraten om Ruud har jo kommet helt ut av kontroll
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #457 på: 10. Mai 2006, 10:57 »
Bellamy er et lam i forhold til Ruud The Scumbag Nistelrooy

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #458 på: 10. Mai 2006, 13:19 »
Hvordan kan du påstå det? Den dagen Van Nistelrooy krangler seg ut av 3. forskjellige klubber kan vi begynne å diskutere såpass.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Bellamy
« Svar #459 på: 10. Mai 2006, 13:40 »
Det er jeg helt enig med deg i. Han er nok ikke mors BESTE barn, men han er vel ikke det sorte fåret i flokken heller.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #460 på: 10. Mai 2006, 14:21 »

Det hadde vært morsomt å spurt Bellamys og Nistelrooys forhenværende/nåværende lagkamerater om hvilken type de helst ville hatt i laget :roll:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #461 på: 10. Mai 2006, 15:54 »
Sitat fra: "Tommy Sten"

Det hadde vært morsomt å spurt Bellamys og Nistelrooys forhenværende/nåværende lagkamerater om hvilken type de helst ville hatt i laget :roll:

Selv tror jeg mange kunne tenkt seg begge i sitt lag.
Bellamy som arbeidshesten og Nissen som goalgetter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #462 på: 11. Mai 2006, 14:54 »
Ruud van Nistelrooy er en målscorer av rang, en ekte goalgetter som har en sinnsyk evne til å være på rett sted til rett tid. Personlig har jeg forøvrig aldri fått inntrykk av at han er en drittsekk! Ville så ABSOLUTT hatt ham i Newcastle. Han og Owen på topp = suksess.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #463 på: 12. Mai 2006, 10:08 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Tommy Sten"

Selv tror jeg mange kunne tenkt seg begge i sitt lag.
Bellamy som arbeidshesten og Nissen som goalgetter.

Selvfølgelig, men nå tenkte jeg mer på hvilken type person de ville hatt i klubben. Blir kanskje dumt av meg å si dette uten at jeg kjenner vedkommende, men jeg tror Nistelrooy er en mye hyggeligere kar enn Bellamy

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #464 på: 12. Mai 2006, 12:11 »
De er nok veldig forskjellige. Tror bellamy er mye kjekkere enn det alle tror. Alle vet jo at media i england elsker å henge ut folk. Har selv sett bellamy spillt 3 kamper, live. Han var veldig sympatisk på ullevål mot enga. Da var han uheldig og skjøt en ball rett på damen som satt på siden av meg. Han strevde veldig med å få kontakt med henne for å beklage seg.

Han har hatt sine feiltrinn, men syns han virker bedre enn RVN, som er en filmer og kan virke ond til tider! For å ikke si falsk. Bellers er i allefall en ærlig og rett  fram person. Det har jeg sansen for"