20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108525 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #435 på: 02. Mai 2006, 12:15 »
... treffer mer innenfor stengene enn noen andre vi har i alle fall. 13 mål på noen og 20 kamper i år er ikke så aller verst.

http://fotball.vg.no/bors/spiller.php?spiller_id=1691&sesong_id=283

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #436 på: 02. Mai 2006, 21:30 »
Sitat fra: "Lasse"
Rooney er en ung lite jypling som tror han er verdens beste. I tillegg spiller han på ManU.

Bellamy har vært i Newcaslte og er en spiller jeg liker...

Rooney og Bellamy har vel nogenlunde samme syn på seg selv, bare at Rooney tross alt har litt mer lagfølelse...
OG, han er faktisk blant verdens beste...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #437 på: 03. Mai 2006, 17:41 »
Rooney har litt bedre lagfølelse? Vel, han er jo ikke akkurat elsket av Everton-fansen. Og han er jo like mye konge i Man Utd som i Everton.
Jeg synes ikke det er særlig mye lagfølelse å snakke om jeg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #438 på: 04. Mai 2006, 09:53 »
Rooney gir jo ALT for laget hele tida, er ikke det lagfølelse så vil jeg gjerne vite hva som er det
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #439 på: 04. Mai 2006, 12:45 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
Rooney gir jo ALT for laget hele tida, er ikke det lagfølelse så vil jeg gjerne vite hva som er det

Det samme gjør jo Bellamy. Å si noe annet er totalt feil, Bellamy var alltid den som jobbet mest av alle i Newcastle, og jeg kan ikke skjønne at han har forandret seg i Blackburn. Det er jo arbeidsmoralen og arbeidsinnsatsen som er Bellamys varemerke.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #440 på: 04. Mai 2006, 13:16 »
Du gir ikke alt for laget når du faker skade, forteller nye lagkamerater at klubben er møkk,sjikanerer klubbens største og mest populære spiller pr. sms,lager bråk på trening,etc. ER DU BLIND?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

DanMan

• Gjest
Bellamy
« Svar #441 på: 04. Mai 2006, 13:22 »
Du gir ikke alt for laget når du faker skade, forteller nye lagkamerater at klubben er møkk,sjikanerer klubbens største og mest populære spiller pr. sms,lager bråk på trening,etc.

For ikke å glemme kaste stoler på en trener?

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #442 på: 04. Mai 2006, 14:20 »
Off-topic fra min side, men: Rooney er ikke akkurat den skarpeste... :lol:

DanMan

• Gjest
Bellamy
« Svar #443 på: 04. Mai 2006, 14:30 »
:lol: Knall! Han har jo ikke akkurat vist superhøy vurderingsevne i andre deler av livet heller da..Men god på banen, det er han.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #444 på: 04. Mai 2006, 18:23 »
Du gir ikke alt for laget når du faker skade, forteller nye lagkamerater at klubben er møkk,sjikanerer klubbens største og mest populære spiller pr. sms,lager bråk på trening,etc. ER DU BLIND?

Tilsynelatende, ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #445 på: 04. Mai 2006, 19:21 »
Sitat fra: "DanMan"
Du gir ikke alt for laget når du faker skade, forteller nye lagkamerater at klubben er møkk,sjikanerer klubbens største og mest populære spiller pr. sms,lager bråk på trening,etc.

For ikke å glemme kaste stoler på en trener?

Jepp, og det er kun det som har kommet fram. Tenk dere alt det andre.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Bellamy
« Svar #446 på: 04. Mai 2006, 21:14 »
Eller tenk om faktisk alt dette er sant?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #447 på: 04. Mai 2006, 21:26 »
Når både Bellamy og Robson har snakket om dette med pressen så går jeg ut i fra at de ikke finner det på.

DanMan

• Gjest
Bellamy
« Svar #448 på: 05. Mai 2006, 09:36 »
Sitat fra: "Lasse"
Eller tenk om faktisk alt dette er sant?

Ja, skulle det ikke være det? Nei, selvsagt, det er jo helt sikkert et ledd i Souness sine onde planer om å ruinere Bellamy som toppfotballspiller..Alle bevisene og historiene er plantet av Souness.  :lol:

Nei, spøk til side, hvorfor har ingen benektet disse historiene dersom de ikke er sanne? Hva med spilleren i Skottland som fortalte at da Bellamy var på lån i Celtic drev han underveis i kampen med skryt av egen lønn og latterliggjøring av "mindre" spillere?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Bellamy
« Svar #449 på: 05. Mai 2006, 17:32 »
Veta hunen jeg, det kan ha vært psykologisk spill, ikke vet jeg.

Likevel, jeg liker Bellamy, men respekterer og forstår at det er mange som ikke gjør det!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.