20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108513 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #420 på: 30. April 2006, 21:17 »
Er svært interresert i å høre hvorfor du liker Bellamy hvis du ikke liker Rooney??

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Bellamy
« Svar #421 på: 30. April 2006, 21:52 »
Rooney er en ung lite jypling som tror han er verdens beste. I tillegg spiller han på ManU.

Bellamy har vært i Newcaslte og er en spiller jeg liker...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #422 på: 30. April 2006, 21:53 »
hehe, regnet med at det kun var at han spilte på Man U.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #423 på: 30. April 2006, 21:54 »
Nja, bare les det jeg skriver du, så går det så fint så...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #424 på: 30. April 2006, 22:05 »
Sitat fra: "Lasse"
Rooney er en ung lite jypling som tror han er verdens beste...

Hvis det er det her du mener så beskriver du jo også Bellamy på en prikk. Bortsett fra at Bellamy ikke er så ung lenger... Samma f. Visste at du ikke hadde noen gode argument for hvorfor Rooney aldri gjorde noe bra bortsett fra at du liker Bellamy bedre enn han.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #425 på: 30. April 2006, 22:08 »
Så du sier at Bellamy og Rooney er helt lik?

De er jo ikke det. Jeg klarer kanskje ikke sette ord på det så godt som du ville ønsket, men jeg vet jævlig godt at jeg hater Rooney, og at jeg elsker Bellers...

Hvis ikke det er godt nok for deg så for nå det være...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #426 på: 30. April 2006, 22:08 »
Sitat fra: "Lasse"
Nja, bare les det jeg skriver du, så går det så fint så...

Ja det er jo mange gode grunner der. :lol:  

Minner rimelig mykje på ein beskrivelse av Bellamy i tillegg a :roll:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #427 på: 01. Mai 2006, 12:28 »
5 gule kort er jo ingenting i løpet av en sesong. Han kommer jo langt ned på lista over gule og røde kort. Flere i Newcastle som kommer foran han der ... både Solano, Parker, Taylor ...

13 mål på noen og 20 kamper er en statistikk jeg heller vil kikke på enn at han får noen gule kort. Skal man henge seg opp i gule kort er jo alle gule kort i bunn og grunn unødvendige og til skade for resten av laget.

Faen heller ... jeg liker fotball nettopp fra England på grunn av tempo, full innsats, engasjement, temperament og at man tidvis stuper inn i taklingene. Ikke på grunn av langvarig ballbesittelse, 37 trekk før det blir mål og fotballag fulle av sutrekopper og skuespillere som er mer opptatt av hvordan hårbøylen sitter enn om laget gir alt og vinner.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #428 på: 01. Mai 2006, 12:50 »
Sitat fra: "folesvert"

Faen heller ... jeg liker fotball nettopp fra England på grunn av tempo, full innsats, engasjement, temperament og at man tidvis stuper inn i taklingene. Ikke på grunn av langvarig ballbesittelse, 37 trekk før det blir mål og fotballag fulle av sutrekopper og skuespillere som er mer opptatt av hvordan hårbøylen sitter enn om laget gir alt og vinner.

Er enig i dette.

men vi har vel ingen spillere som er slik??

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #429 på: 01. Mai 2006, 15:59 »
Vi har jo noen da ... Parker, Carr, Given, Ramage, Taylor blant andre. Men det jeg mener er jo at Bellamy er en slik KAR!!!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #430 på: 01. Mai 2006, 16:03 »
Enig.. Bellamy ofrer alt når han er ute på banen! Han er engasjert, kanskje litt for mye.. Men det er da bare positivt at han fotballspiller er engasjert i det han gjør (det er nok av den andre sorten)

Og skal vi liksom mislike en spiller bare fordi de gjør dumme ting utenfor banen?? I så fall burde Hagi, Keane, Rooney, Romario og ikke minst Maradona  være hatet av alle fotballelskere???

Selvfølgelig IKKE. Fotballspillere er entertainere. De skal underholde på banen. Hva de gjør ellers bør tas internt i klubbene
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #431 på: 01. Mai 2006, 16:27 »
Nei, det er folk som misliker Bellamy fordi han har hånet Newcastle. Hva Rooney, keane osv. gjør for noe driter jeg egentlig i...

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #432 på: 02. Mai 2006, 01:11 »
Bellamy er en vis mann ... for som alle vet ... DEN MAN ELSKER TUKTER MAN!!!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #433 på: 02. Mai 2006, 08:36 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Sitat fra: "Tommy Sten"
Sitat fra: "folesvert"
... han er i alle fall blant de raskeste, best tekniske, engasjerte og mest målkåte spillerne i PL

Hahaha :lol:  Bellamy er vel den av "toppspissene" i England med dårligst teknikk,har du sett fyren spille i det hele tatt?Og målkåt?My ass

Craig Bellamy er både målkåt, rask og teknisk. Har DU sett han spille, Tommy?

Nice comeback,haha  :lol:  :roll:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #434 på: 02. Mai 2006, 09:18 »
Han er kanskje målkåt ja. Grunnen til han er så jævla kåt synes for meg å vere at han aldri treffer innanfor det firkanta buret som bler kalla mål. Ein sjelden gong kan til og med Bellamy ikkje bomme men det blir for få nettkjenningar til at Bellamy blir tilfrridstilt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]