20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108548 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #405 på: 30. April 2006, 12:37 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Så dere det gule kortet Bellamy fikk idag? Han klarte nok en gang å ikke holde kjeft. Om VG er oppdatert på kort må han stå over neste kamp for Blackburn i den viktige serieavslutningen. Når Bellamy fikk kortet fliret han som vanlig.

Og dette reagerer folk negativt på? Hvor idiot er det mulig å bli? Det er jo dette som gjør Craig Bellamy G E N I A L!

På fotballbanen kan Bellamy skjelle ut alt og alle. Men utenfor banen er det stort sett no hard feelings.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #406 på: 30. April 2006, 13:10 »
Ja, man må være genial når man skriker til dommeren å får gult kort. Rett og slett fantastisk er man...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Bellamy
« Svar #407 på: 30. April 2006, 13:12 »
Det viser jo at han er engasjert og interessert i hva han driver med!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #408 på: 30. April 2006, 13:15 »
Må man skrike til dommeren for å vise det? Hva med Scott Parker?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #409 på: 30. April 2006, 13:19 »
Alle kan jo ikke være like... Det sier vel nesten seg selv???

Hadde Bellamy tenkt seg om, så hadde han nok ikke gjort det. Men det er i kampens hete ting bare detter ut. Han er så engasjert i det han driver med, og sier akkurat det han mener i kampens hete. Slik er det bare. Slik er Bellamy bare.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #410 på: 30. April 2006, 13:28 »
Selvfølgelig.

Men skjønner ikke hvorfor han er genial av den grunn? Eller at alle som ikke syntes han er det er en idiot?

Jeg setter hvertfall mer pris på en spiller som Parker som gir like mye som Bellamy men unnlater å pådra seg unødvendige gule kort som kan ødelegge for klubben.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #411 på: 30. April 2006, 13:55 »
Det er altså genialt og pådra seg totalt unødvendige kort og suspensjonar. :roll:

Kva er ein då om ein klarer og beherske seg. Totalt idiot?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #412 på: 30. April 2006, 13:59 »
Jeg har ikke kalt han genial. Jeg bare liker spillestilen hans. Jeg liker måten han er på...

Småfrekk med en touch av arroganse. Det er Bellamyen sin det!!!
Tror det bare er sundt å være på den måten jeg...

Men jeg sier ikke at dere er idiot fordi dere er uenig, gjør jeg vel?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #413 på: 30. April 2006, 14:07 »
Nei, jeg refererte egentlig til Joakim sin post.

Ja, hver sin smak!:) Jeg setter som sagt mer pris på spillere som Parker, Shearer, Taylor osv..! Men smaken er som baken...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #414 på: 30. April 2006, 16:49 »
Sitat fra: "kesse"
Ja, man må være genial når man skriker til dommeren å får gult kort. Rett og slett fantastisk er man...

Jupp skulle ønske alle Newcastle spillerene oppførte seg slik. Irriterer meg at Zogbia holder kjeft å holder på med det han kan.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
Bellamy
« Svar #415 på: 30. April 2006, 16:58 »
Ja, tenk så fint... Da kunne vi ikke stillt det beste laget pga suspensjon. Digg ass! Tenk hvis alle fikk gult pga det:D

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #416 på: 30. April 2006, 19:36 »

Ja, hver sin smak!:) Jeg setter som sagt mer pris på spillere som Parker, Shearer, Taylor osv..! Men smaken er som baken...

Skjønte det, men tok meg den frihet til å svare, men ville presisere at jeg ikke mener at dette var en genistrek av Bellers.

Dessuten har vel Shearer pratet på seg gult kort ett par-tre ganger?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #417 på: 30. April 2006, 19:50 »
Sitat fra: "Lasse"

Skjønte det, men tok meg den frihet til å svare, men ville presisere at jeg ikke mener at dette var en genistrek av Bellers.

Dessuten har vel Shearer pratet på seg gult kort ett par-tre ganger?

De fleste spillerene har pratet på seg gult kort, men forskjellen er at 90% av kortene Bellamy får er pga kjeften. Noen som kan huske at han har fått kort pga en misslykket takling?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #418 på: 30. April 2006, 20:00 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Asbjørn"
Så dere det gule kortet Bellamy fikk idag? Han klarte nok en gang å ikke holde kjeft. Om VG er oppdatert på kort må han stå over neste kamp for Blackburn i den viktige serieavslutningen. Når Bellamy fikk kortet fliret han som vanlig.

Og dette reagerer folk negativt på? Hvor idiot er det mulig å bli? Det er jo dette som gjør Craig Bellamy G E N I A L!

På fotballbanen kan Bellamy skjelle ut alt og alle. Men utenfor banen er det stort sett no hard feelings.

:roll: Begynner seriøst og lura på deg. Genialt og få gult kort. Det vil sei at la oss ta Wayne Rooneys klapping opi trynet t dommeren i Denne viktige CL kampen var ein genial handling ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #419 på: 30. April 2006, 20:47 »
Rooney gjør ingenting genialt eller greit, untagen å bli skadet.