20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108544 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #390 på: 28. April 2006, 23:04 »
Og mange av dere burde snart få opp øynene litt! Ingen av de spillerne som spiller i newcastle i dag (bortsett fra Emre??) valgte newcastle kun fordi souness var manager, De valgte Newcastle på grunn av at vi er en stor klubb, flott stadion, fantastiske fans og ikke minst fordi de tjener mer penger i NUFC enn du ville gjort mange andre steder. Jeg fatter ikke hvorfor souness skal ha æren.... Vel jeg skjønner at noen av dere blir glade når spillere som Luque kjøpes for over 100 mill (souness) enn når Bowyer kommer gratis (robson) ...
men vi ser jo hvor luque er i dag... kanskje han vil bli en suksess, kanskje ikke.. vi vet ikke.. kanskje blir han solgt for en skikk og ingenting i sommer...

- oisann dette handler fint lite om bellamy
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #391 på: 28. April 2006, 23:20 »
Sitat fra: "VepsoO"

men vi ser jo hvor luque er i dag... kanskje han vil bli en suksess, kanskje ikke.. vi vet ikke.. kanskje blir han solgt for en skikk og ingenting i sommer...

I så fall er ikkje det Souness feil men Roeder.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #392 på: 28. April 2006, 23:26 »
Da er vel det kanskje mest fordi Luque ikke er god nok ...... ?????
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #393 på: 29. April 2006, 00:12 »
Da er vel det kanskje mest fordi Luque ikke er god nok ...... ?????

Tror du det du. Ja om du meine Pattison er bedre så ver så god.
Ein langslagsspilelr for Spania som er linka til Real Madrid og Barcelona havne i Newcastle får ein skade. Og blir fryst ut av laget so inst i svarte helvetet av ein eller anna miserabel grunn. Men og kalla han for dårlig for laget blir litt velk spakt spør du meg.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #394 på: 29. April 2006, 00:15 »
Nei dette vet vel du sikkert bedre enn Roeder  :wink:

Fryst ut i svarte helvete ??? Luque var vel aldri spesielt lykkelig verken under souness eller nå .. han er vel mer fornøyd nå ser det ut som

- BTW jeg kalte ikke Luque dårlig. Jeg mener at Luque var og er en flott fotballspiller

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #395 på: 29. April 2006, 00:22 »
Nei dette vet vel du sikkert bedre enn Roeder  :wink:

Fryst ut i svarte helvete ??? Luque var vel aldri spesielt lykkelig verken under souness eller nå .. han er vel mer fornøyd nå ser det ut som

- BTW jeg kalte ikke Luque dårlig. Jeg mener at Luque var og er en flott fotballspiller

Ja akkurat på denne saken så meiner eg eg har meir peiling enn Roeder. Luque bør faen meg bli bytta inn på slutten av kampan istede for Lee Clarck som legger opp uansett. Kva glede for me av han neste sesong ? nevn ein grunn til og ikkje la Luque slippe til og få match trening.
Men du kalla Luque for dårlig for laget. Og det er han strengt tatt ikkje. :wink:

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #396 på: 29. April 2006, 00:27 »
og støtter deg vil til at han faktisk lagde et mål mot sunderland... Vel hvem som helst spiss som spiller i PL kunne ha scoret på den muligheten han fikk. To sunderland idioter som krasjer i forsøk på å nå samme ball. Selvfølgelig var det deilig å se at ballen gikk inn. Og ja jeg er enig med det i at Luque bør spille framfor folk som Clark.
Men jeg vil tro kanskje treningsinnsats har litt og si. Lee Clark er en gammel helt og fortjener noen minutter på slutten av det som kan være hans siste sesong!

Men igjen ja : Luque bør få spille mer ! (men det er åpenbart en grunn til at han ikke gjør det)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Bellamy
« Svar #397 på: 29. April 2006, 00:37 »
Det er nok slike som deg som fører til at slike som Luque ikke føler at de får nok støtte. For det er jeg ganske sikker på at han føler!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #398 på: 29. April 2006, 00:37 »
Enhver som har fulgt med litt på fotball de siste årene klør seg i hodet når Luque blir sittende på benken gang etter gang etter gang etter gang. At Clarke får sjansen i stedet for han er fakisk et lite mirakel..

Det er vel det eneste jeg vil arrestere Roeder på.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #399 på: 29. April 2006, 00:41 »
Regner med at du siktet mot meg Lasse...

Jeg har vel skrevet gang på gang at Luque bør få spille mer og at jeg er positiv til hans ferdigheter på fotballbanen. Og jeg håper at han skal slå til.
- Forresten hjemme har jeg en 05/06 hjemmedrakt, kjøpt i Newcastle United Official Club Shop (elr hva det nå heter) på ST'James Park i november, og bakpå den har jeg 20 Luque...

Og jeg fikk mange kommentarer fra engelske newcastle fans som lo av at jeg hadde han på ryggen...

Men nå er det snart 8 måneder sia han kom til klubben, og ingen kan vil si at han har vist seg verdt pengene forelpig. Men det er viktig at han får muligheten til det framover og jeg håper virkelig han slår til !

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Bellamy
« Svar #400 på: 29. April 2006, 12:54 »
Siktet til deg ja.

Og hvordan skal Luque få vise seg hvis han nesten aldri får spille? Hvor mange minutter har han spilt i Newcaslte drakta tilsammen?

Jeg vet ikke, men det er uansett altfor få til å slå igjennom! Nå puttet Luque mot Sunderland, og det løsnet for han. Hvorfor han da ikke har fått spille i kampen etter, er jo ett spørsmål ingen kan og bør kunne forstå!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #401 på: 29. April 2006, 14:46 »
Men prøv og les det jeg skriver da!

Jeg mener at Luque BØR FÅ SPILLE M-E-R ! Jeg ØNSKER at han skal SLÅ IGJENNOM !!
Da er vi ihvertfall enige der...

Eneste jeg prøver å få fram er at det er selvfølgelig en grunn til at en spiller starter på banen eller benken (eller tribunene) og jeg vil tro og håpe at newcastle sitt trenerteam har bedre oversikt over det enn det vi har..

Og ja det virker uforståelig at Clark får spille istedenfor Luque, da jeg mener at det burde vært mulighet for begge når vi leder så komfortabelt

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #402 på: 30. April 2006, 01:06 »
Grunnen til at det blir litt Luque snakk her no er at

BELLAMY ER HISTORIE. DEN BEDRITNE HJERNECELLA KOMMER IKKJE TILBAKE HER SÅ DRIT I OG MØSA OM DET :mrgreen:

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #403 på: 30. April 2006, 01:21 »
Så dere det gule kortet Bellamy fikk idag? Han klarte nok en gang å ikke holde kjeft. Om VG er oppdatert på kort må han stå over neste kamp for Blackburn i den viktige serieavslutningen. Når Bellamy fikk kortet fliret han som vanlig.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #404 på: 30. April 2006, 01:27 »
Godt og sjå at han oppfører seg som normalt.