20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108560 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #330 på: 21. April 2006, 20:55 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Bellamy er ganske god jo, selv om Owen gjør oss bedre enn det Bellamy gjør oss.
Men, sett til side fra det faktum at alle veit at jeg ikke vil se Bellamy uansett, objektivt sett tror jeg et spisspar med Kuyt og Owen passer mye bedre sammen enn Owen og The Gimp. Sistnevnte spisspar blir utrolig veikt og to veldig like spillertyper. Kuyt og Owen tror jeg passer som fot i hose, to ulike spillertyper hvorav Kuyt blir betegna som utrolig lik Alan Shearer. Alan Shearer sammen med Owen/The Gimp veit vi at har vært svært suksessfullt, vi vant omtrent alle kampene denne sesongen når Owen og Shearer spilte sammen.
Så la meg se nr 9 Owen og nr10 Kuyt herje i PL neste sesong.
Og nei, Owen er da betraktelig mer målkåt enn Bellamy. Owen er vel antakeligvis den mest målkåte spissen i PL. Og i mine øyne den klart beste sammen med to andre, derav ingen spiller i Blackburn.

Blir Roeder Newcastle manager også neste sesong tror jeg sjansen er stor for at du får ønske ditt oppfylt. Roeder har ikke lagt skjul på sin begeistring for Kuyt. Bellamy kan for min del holde seg der han er. Han når ikke Owen til anklene engang. Når man i tillegg vet at han har kastet stoler på vår assistent, sendt tåpelige tekstmeldinger til Shearer og faket skader kan han ihvertfall holde seg vekk.

Mark Hughes uttalte forrige uke at det kommer ufattelig mye dumt ut av kjeften på Bellamy. Akkurat som vi ikke viste det???????
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #331 på: 22. April 2006, 14:30 »
Sitat fra: "folesvert"
... han er i alle fall blant de raskeste, best tekniske, engasjerte og mest målkåte spillerne i PL

Hahaha :lol:  Bellamy er vel den av "toppspissene" i England med dårligst teknikk,har du sett fyren spille i det hele tatt?Og målkåt?My ass
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Bellamy
« Svar #332 på: 22. April 2006, 14:34 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
Sitat fra: "folesvert"
... han er i alle fall blant de raskeste, best tekniske, engasjerte og mest målkåte spillerne i PL

Hahaha :lol:  Bellamy er vel den av "toppspissene" i England med dårligst teknikk,har du sett fyren spille i det hele tatt?Og målkåt?My ass

Craig Bellamy er både målkåt, rask og teknisk. Har DU sett han spille, Tommy?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #333 på: 22. April 2006, 14:34 »
Han er en veldig god spiller ja, men målkåt er vel ikke akkurat det første ordet jeg ville brukt om Bellers...

Men man kan jo være konstant kåt uten å få seg noe også da ;)

playah

• Supersub
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #334 på: 22. April 2006, 15:02 »
Sitat fra: "

Men man kan jo være konstant kåt uten å få seg noe også da ;)[/quote

bra sagt...kunne ikke ha sagt det bedre :wink:

Ps:da har jeg skrevet 200innlegg :lol:  :lol:  :lol:

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #335 på: 22. April 2006, 19:41 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Men man kan jo være konstant kåt uten å få seg noe også da ;)

Sitat fra: "playah"

bra sagt...kunne ikke ha sagt det bedre :wink:

Dårlig erfaring gutter? :P

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #336 på: 22. April 2006, 20:45 »
Denne sesongen har Bellamy lagd 11 mål på 16 kamper fra start + 5 som innbytter... Da kan dere vurdere selv om han er "målkåt" eller ikke. Jeg synes ihvertfall det er en bra statistikk. (Ihvertfall et hav bedre enn Ameobi og Shearer denne sesongen).. P.S ikke misforstå jeg elsker Shearer, men Amøben er det vel mere så som så med.

Uansett så husker jeg en høstkveld i Rotterdam da Bellamy scorte et ganske viktig mål. Riktignok gjorde han mye dumt, men jeg vil først og fremst huske han som en bra fotballspiller og en glimrende entertainer (det ble ihvertfall aldr kjedelig med Bellers på banen) i den sort/hvite drakta
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #337 på: 22. April 2006, 21:14 »
Like spillertyper? Owen og Bellamy? Ikke faen!
Joda, det er et kjennetegn ved dem begge at de er raske og har god teknikk. Men det er langt mer ved de to enn som så.
Michael Owen er i utgangspunktet en av de mer utradisjonelle partnerne Shearer har hatt, i den grad at Owen er veldig lik Shearer. Han er først og fremst en goalgetter. Han er den som jakter scoringer hele tida. Han er følgelig alltid der ballen detter ned, og får han en sjanse, så blir det en stor sjanse. Han scorer mål i 9 av 10 tilfeller hvis ballen detter ned i beina hans inne i feltet. Det har alltid vært Shearers kjennetegn også. Owen er ikke den typen som lager rommene sjøl, han er ikke den typen som likså ofte legger opp til lagkameratene, som han scorer sjøl. Owen er først og fremst en spiller som scorer mål sjøl. Han har alltid nesa vendt mot mål.

Craig Bellamy er et arbeidsjern av dimensjoner. Han løper flerfoldige mil i hver kamp. Særs utholdende. Han er meget god med ball, og er den typen som, ihvertfall i Newcastle, lager rom for lagkameratene. Han er den som erter på seg forsvarsspillere, og lar rommet stå åpent for sin spissmakker. På den måten ble han en nær perfekt partner for Shearer, som hvis han bare har rom, scorer på bestilling. Gir du Shearer to centimeter, så scorer han. De centimeterne var det Bellamy som sørget for at han fikk.
Bellamy er en kreativ, løpssterk, lynrask spiss. Avslutningene manglet han lenge mye på, men i Blackburn har de vært second to none. Men det er litt overraskende at han har scoret så mye for Blackburn, selv om det totale antallet er mye det samme som han alltid har hatt potensiale for.

Men Bellamy er ingen goalgetter. Og han vil aldri score 20 mål i PL. Owen er goalgetteren. Owen er den som kan score 30 mål nesten uansett hvilken klubb han representerer.

Jeg mener Owen og Bellamy kunne blitt et meget godt spisspar, med Owen som goalgetter, og Bellamy som den kreative motoren.

Kuyt og Owen er begge typiske goalgettere, men det kan helt sikkert funke ganske så bra, som det har gjort med Shearer, i og med at Kuyt er en stor, sterk type, som kan vinne duellene og være et oppspillspunkt. Men en av dem må nok nødvendigvis score et mindre antall mål enn den andre, og jeg tror Owen vil være den som scorer flest, og at Kuyt vil få en lignende rolle som Shearer har hatt. Den store sterke mannen som skal vinne duellene og flikke videre til Owen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
Bellamy
« Svar #338 på: 24. April 2006, 12:07 »
Sitat fra: "VepsoO"
Denne sesongen har Bellamy lagd 11 mål på 16 kamper fra start + 5 som innbytter... (...) (Ihvertfall et hav bedre enn Ameobi og Shearer denne sesongen).. P.S ikke misforstå jeg elsker Shearer, men Amøben er det vel mere så som så med.

Ameobi har vel scoret 6 mål på de siste 9 Premier League-kampene? Hvem trenger Bellamy da?

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #339 på: 24. April 2006, 20:58 »
Jeg er også fornøyd med Ameobi, og for all del jeg savner IKKE Bellamy. Jeg bare syntes han var til tider en god spiller da han var her og er fortsatt en god spiller.
Hvis Ameobi fortsetter utviklingen han har vist så kan han slå til for fullt neste sesong. (det store gjennombruddet har vel ikke kommet enda, med mindre han kliner til med flere mål på de to siste kampene).
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #340 på: 24. April 2006, 21:02 »
Please. Steng diskusjonen om Bellamy. Den blir meir og meir utvatna for kvar dag som går.

Bellamy er ein rotten fisk som ikkje skal få skitne river Tyne til meir enn han har gjort. Spelarmessig er han god, men det er ikkje alt i fotballen.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Bellamy
« Svar #341 på: 24. April 2006, 21:05 »
Han var en skam for Newcastle!

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #342 på: 24. April 2006, 21:24 »
Nough said!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Bellamy
« Svar #343 på: 24. April 2006, 21:26 »
Craig Bellamy er elsket og hatet, og er derfor et ypperlig emne for diskusjon. Det viser vel også lengden på denne tråden. Jeg vil derfor ikke stenge den.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #344 på: 25. April 2006, 15:35 »
Bra, Mack. Du må ikke la Bellamy-haterne få sin vilje. Bellamy er fortsatt et brennhett diskusjonstema, i og med at han faktisk har gjort det så forbaska bra som han har i Blackburn.

Ingen kan si at de har rett i diskusjonen ang. Bellamy, og derfor er det lenge til den mannen blir utdebbatert.
Og det hjelper ikke på situasjonen at mannen faktisk linkes tilbake til Tyneside.

Og bare for å ha gjort det klart. Bellamy er ikke i nærheten av å være en skam for denne klubben på samme måte som vår styreformann og tidligere manager Graeme Souness er.

Bellamy har på ingen måte skitnet til River Tyne, og det gale han gjorde synes jeg er ganske så lite i forhold til det et par gutter som fortsatt er høyt elsket her i klubben, gjorde.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon