20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108583 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #315 på: 20. April 2006, 14:54 »
Jeg syns det er glimrende dersom Bellamy går til LFC, og dermed ikke Owen. Da beholder vi Owen, og jeg vil ha enda mer grunn til å hate LFC!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #316 på: 20. April 2006, 15:28 »
Gi meg en B
Gi meg en E
Gi meg en L
Gi meg en L
Gi meg en A
Gi meg en M
Gi meg en Y

Hva blir det ... BELLAMY

La oss kuppe Bellamy også ... se for dere Bellamy og Owen på topp med den gode midtbanen vi har i dag da. Jeg blir nesten våt ...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #317 på: 20. April 2006, 15:50 »
There's only one Craig Bellamy, and he is one of us!

Bellamy og Owen på topp. Man blir religiøs av mindre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #318 på: 20. April 2006, 17:15 »
Martin O'Neill og Craig Bellamy ... da er jeg fornøyd. Samt at O'Neill stabler sammen et godt forsvar ... gjerne med Woodgate.

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #319 på: 20. April 2006, 17:23 »
Liverpool er, som de fleste vet, interessert i Bellamy.. Det kjipe er at han har en release-clause på £6 mill hvis en klubb som er kvalifisert for Champions League byr.

djmattis

• Gjest
Bellamy
« Svar #320 på: 20. April 2006, 23:29 »
Craig Bellamy återvänder till Newcastle?

De skriver att om Martin O´Neill skulle bli våran nya manager, så skulle han köpa tillbaka Craig Bellamy. Detta eftersom det gick så bra för dem två tillsammans i Celtic när Bellamy lånades ut första gången. Dessutom så behöver vi förstärka i anfallet, övergången väntas ligga runt £6m.

Det som jag tycker är roligt i detta, är att O´Neill verkar vara nära tränarjobbet i Newcastle. För annars så skulle han inte börja spekulera i tänkta nyförvärv, om han inte skulle vara nära jobbet.
Sedan så skulle det självklart vara underbart att få tillbaka Bellamy, eftersom han är en underbar anfallare. Dessutom så gillar han Newcastle då han aldrig ville lämna klubben i första läget.

*Craig Bellamy ville aldrig lämna Newcastle, och innan han lämnade klubben på lån. "Nör jag kommer tillbaka ska Souness vara borta."

Och även om han kan vara dryg, så tror jag han skulle gå bra ihop med O´Neill. Dessutom så saknar han säkert Toon Army, Englands bästa suportrar.

DanMan

• Gjest
Bellamy
« Svar #321 på: 21. April 2006, 10:38 »
Sitat fra: "djmattis"
Dessutom så saknar han säkert Toon Army, Englands bästa suportrar.

Vedde?  :wink:

Hentet fra The Journal: "But the volatile forward is believed to prefer a move to Anfield - despite his close relationship with O'Neill - as he is still hurt by the fact Newcastle's fans booed him when United played at Ewood Park this season."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #322 på: 21. April 2006, 16:09 »
Han er sikkert så stupid at han ikke skjønner hvorfor Toon Army rettmessig lot han høre det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Bellamy
« Svar #323 på: 21. April 2006, 16:52 »
Given

Carr
Bramble
Taylor
Bridge

Solano
Parker
Emre
N`Zogbia

Owen
Bellamy

Benk:
Luque
Boumsong
Babayaro
Harper
Dyer

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #324 på: 21. April 2006, 17:20 »
Owen-Bellamy ja, og verdens veikeste spisspar?
Owen-Kuyt sier jeg, eller, i en drømmeverden, Owen - van Nistelrooy :P
Jævla synd at Saha har slått igjennom i Scum, for det er en spiller jeg hele tiden har hatt lyst på fordi jeg visste at han har kvalitetene bare han ble kvitt skadene.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Bellamy
« Svar #325 på: 21. April 2006, 18:03 »
Van Nistelrooy vil jeg helst slippe.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #326 på: 21. April 2006, 18:32 »
Van Nistelrooy er en spille som er godt kjent i premier league. Hadde vært intresagnt på han på laget. Noe som er ganske usannsynlig.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #327 på: 21. April 2006, 18:48 »
Sitat fra: "Joakim"

Og det er en skam at Souness skapte disse problemene, ved å undervurdere Bellamys betydning for laget. Angrepsspillet har aldri vært det samme siden han dro.
Selv ikke med Michael Owen i laget. Owen er nemlig en helt annen spiller enn Bellamy.

Mener du en betraktelig bedre en da eller?Få opp øya,Bellamy er ikke så god som folk skal ha det til :?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #328 på: 21. April 2006, 19:10 »
... han er i alle fall blant de raskeste, best tekniske, engasjerte og mest målkåte spillerne i PL

... JA til Bellamy og TIL HELVETE med Souness!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #329 på: 21. April 2006, 19:12 »
Bellamy er ganske god jo, selv om Owen gjør oss bedre enn det Bellamy gjør oss.
Men, sett til side fra det faktum at alle veit at jeg ikke vil se Bellamy uansett, objektivt sett tror jeg et spisspar med Kuyt og Owen passer mye bedre sammen enn Owen og The Gimp. Sistnevnte spisspar blir utrolig veikt og to veldig like spillertyper. Kuyt og Owen tror jeg passer som fot i hose, to ulike spillertyper hvorav Kuyt blir betegna som utrolig lik Alan Shearer. Alan Shearer sammen med Owen/The Gimp veit vi at har vært svært suksessfullt, vi vant omtrent alle kampene denne sesongen når Owen og Shearer spilte sammen.
Så la meg se nr 9 Owen og nr10 Kuyt herje i PL neste sesong.
Og nei, Owen er da betraktelig mer målkåt enn Bellamy. Owen er vel antakeligvis den mest målkåte spissen i PL. Og i mine øyne den klart beste sammen med to andre, derav ingen spiller i Blackburn.