20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108587 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #300 på: 03. April 2006, 16:36 »
kan kje forstå at en nufc supporter kunne tenke seg bellamy tilbake, hadde vore eit hån mot shearer. Personlig så ville eg ikkje sett han her om d så smalt i H******.. Bellamy er ferdig, trur heller ikkje han kommer til å få sjangsen i nokon annan storklubb, Nei han får holda seg i blackburn eller lignende, mer fortjener han ikkje.. Iallefall ikkje før han lerer seg litt sosial inteligens å ikkje oppfører seg som ein dritt unge..
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #301 på: 03. April 2006, 23:45 »
Klapp klapp ! ( Applaus og jubel ) !
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #302 på: 04. April 2006, 10:09 »
Merkelig at dere presterer å si noe så dumt, når Man u og liverpool har vist interesse for Bellers i år! RETT OG SLETT TRAGISK at vi kvittet oss med en så god spiller bare for det vi hadde en STOR IDIOT til trener!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #303 på: 04. April 2006, 10:17 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Merkelig at dere presterer å si noe så dumt, når Man u og liverpool har vist interesse for Bellers i år! RETT OG SLETT TRAGISK at vi kvittet oss med en så god spiller bare for det vi hadde en STOR IDIOT til trener!

Jaha :roll:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #304 på: 04. April 2006, 11:14 »
... i mai er Shearer ute av Newcastle på ubestemet tid (da bør han ta seg en velfortjent hvil). Da kan Bellamy godt komme tilbake å herje i angrep.

Etter en tid  kan eventuelt Shearer komme tilbake som trener (dersom han på et gitt tidspunkt har CV'en i orden), og gjøre hva han vil med Bellers. Men tror ikke Shearer er tilbake som a-lagstrener før Craig har gitt seg på toppnivå.

... og jeg blir rimelig forbannet dersom Shearer skal komme tilbake som trener bare fordi han er den han er!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #305 på: 04. April 2006, 11:37 »
http://home.skysports.com/list.asp?hlid=376099&CPID=8&CLID=5&lid=&title=Hughes:+Hands+off+Bellamy&channel=

Dette minner om gode gamle dager da Bellers herjet på topp for Newcastle i CL.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #306 på: 04. April 2006, 12:45 »
Martin O'Neill har trent Bellamy både i Norwich og Celtic. Alt kan derfor ligge til rette for en drømmeretur for Bellamy til sommeren.

Som jeg har sagt til det kjedsommelige: Craig Bellamy var - med avstand - Newcastles desidert beste og viktigste spiller. Det ville han også vært om han hadde vært i klubben i dag.

Greit, man skal ikke gå ut mot manageren i pressen, men trøsten får være at denne situasjonen bare kunne oppstå med den evneveike tullingen Graeme Souness.

For hvilke andre managere ville vel satt Newcastles fremste angreps-våpen og tilrettelegger på vingen? Jo, den mannen som til slutt vurderte Shola Ameobi som venstreving: Graeme Souness.

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #307 på: 04. April 2006, 16:55 »
sier ingenting om talentet og evnene bellamy har, men personen bellamy er den jeg angriper, kan vare enig med at bellers kunne ha gjort underverker for nufc denne sesongen, men en må måle dei negative sidene mot dei positive, og selv om diverse stor klubber er nevnt som potensielle kjøpere av bellers så betyr ikkje det at han blir kjøpt.. Det kan godt tenkes at flere har han på papiret, men en får se hva det blir til. Jeg personlig tror han blir sett på som en for stor risiko for klubbene, berre se på den siste episoden med hvor det blir påstått at han slo en jente på en uteplass, selv om det ikke er sant(sko ikkje forundre meg) så er det en veldig negativ pr som henger igjenn lenger etter en person er blitt frifunnet. Å slike episoder virker det som om bellers er veldig flink til å komme opp i.

Tror faktisk det er flere spillere en shearer som har noe i mot nufc, tror dei fleste spillerne i nufc er litt sjokka over han, og ville vore motvillige til å stole 100% på han. Hvordan skulle dei yngre spillerne ha reagert på en spiller som i all offentlighet har sagt at newcastle er det dårligste laget han har spillt mot i år, som har skjelt ut den største spilleren som noen gang har vore i nufc, plutselig skulle få komme tilbake uten å måtte unnskylde seg en gang, å fortsette livet som en prima-donna??

Men om bellers hadde endra seg og skvera opp med klubb og spillere så hadde det uten tvil vore en veldig stor dag for meg, for bellers på sitt beste kan vare fantastisk god, men som sagt så må en veie dei postive sidene opp mot dei negative sidene, å pr dags dato så ser eg flest negative sider.
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

DanMan

• Gjest
Bellamy
« Svar #308 på: 05. April 2006, 12:11 »
Sitat fra: "Joakim"
Men det må da vel for pokker være mulig for alle å lære seg å si KJell, Kino, KJole osv.
Jeg kan ikke skjønne at det er umulig. Det er bare å terpe, terpe og terpe. Dette kan godt gjøres i norsktimene. Norsklærer Magnar, er du enig?

Det varmer et pedantisk hjerte at flere deler min oppfatning.  :D

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #309 på: 05. April 2006, 12:32 »
Sitat fra: "DanMan"
Sitat fra: "Joakim"
Men det må da vel for pokker være mulig for alle å lære seg å si KJell, Kino, KJole osv.
Jeg kan ikke skjønne at det er umulig. Det er bare å terpe, terpe og terpe. Dette kan godt gjøres i norsktimene. Norsklærer Magnar, er du enig?

Det varmer et pedantisk hjerte at flere deler min oppfatning.  :D

Dette er vel bare videreutvikling av språket?

På lik linje som vikingene sa "thak", altså "tak" som vi sier. Om et hundre år skal vi ikke se bort i fra at alle går rundt å sier "skjole";)

DanMan

• Gjest
Bellamy
« Svar #310 på: 07. April 2006, 11:16 »
Videreutvikling blir for meg umulig å akseptere det som, men kan strekke meg til endring. Problemet med denne endringen er jo at det norske språket, nokså ordfattig allerede, graver sin egen grav! Det å sammenfalle disse sj- og kj-lydene bidrar til at flere ord med totalt forskjellig betydning vil bli uttalt likt. Dernest vil det bli ønsker om å kunne skrive det slik man uttaler det, følgelig helt likedan. Tenk på alle problemene dette vil gi. Kroneksempelet er jo kjede og skjede.  :lol: Betydningen er på  ingen måte den samme, og derfor må vi skille de på en måte. Så hvorfor ikke jobbe for å beholde det slik det er i dag? Hva blir det neste? Og skal erstattes å?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #311 på: 07. April 2006, 12:34 »
Hehe, til dels enig Dan!:)

Men altså, vi har hatt "endring" i språket i flere tusen år, så hvordan Sj og kj lyden tilpasser seg tror jeg ikke vi trenger å være redd for. Er enig i at vi burde prøvd å passe på å holde de som de er. Men all forskning ( i følge min norsk lærer) sier hvertfall at innen 100år så har sj lyden erstattet kj.

Noen problemer for samfunnet tror jeg det ikke vil få, ei heller med tanke på tekst. Det er jo mange ord som ikke skrives slik de uttales så hvorfor må det bli slik med skjede og kjede? :lol:

unreal

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #312 på: 08. April 2006, 18:51 »
Bellamy scorer 2 mål i dag, kan ikke nekte for at jeg savner å se han banen for NUFC.
Forøvrig scorte også LuaLua  :lol:

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #313 på: 10. April 2006, 14:11 »
... faen Souness!!!

Denne mannen hadde løst 'problemet' når Shearer legger opp. Her har vi en god erstatter.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #314 på: 20. April 2006, 11:11 »
The Journal skriver i dag at Liverpool er ute etter Craig Bellamy. Men de skriver også dette:

"The Welsh international, who has scored 17 goals in 29 appearances for Rovers, has also been contacted by Martin O'Neill about the possibility of returning to Newcastle in the summer if the Northern Irishman becomes manager."

Spennende! :)

17 mål på 29 kamper... Da er det jævla herlig at vi har Kieron Dyer, folkens!! I følge Graeme Souness er Dyer en langt bedre spiss og målscorer enn Bellamy. Skal vi tippe at Dyer hadde scoret sånn cirka 40 mål på de aktuelle 29 kampene!?