20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108644 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #270 på: 14. Mars 2006, 20:51 »
Folk liker å spille domme!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #271 på: 14. Mars 2006, 20:53 »
Populært det.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #272 på: 15. Mars 2006, 21:33 »
Men sex og seks er jo to vidt forskjellige ord!
Vi forsto selvsagt hva han mente, men ikke en sjel skal få lov å komme med slike brølere i mitt nærvær. Trykkleifer er så, orddelingsfeil er så som så. Men sex vs. seks, der går grensen!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #273 på: 15. Mars 2006, 22:16 »
Kan vi legge denne Bellamy tråden død? Så død som hans karriere i NUFC??
Kan Evt. legge den på is, til han kanskje er tilbake :wink:
Who else...... Alan Shearer

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #274 på: 15. Mars 2006, 23:15 »
Heller tvilsomt. Bellamy er en spiller som betyr mye for meg og endel andre Newcastle fans. Vi må få lov å utrykke oss og diskutere denne spilleren her. Det gleder meg å se han lykkes, skulle bare ønsket det var hos Newcastle! Blir for dumt å legge tråden død fordi noen ikke liker tråden. Ingen som tvinger noen til å gå inn på denne tråden. Om vi skulle lagt ned alle tråder folk mislikte hadde det nok forsvunnet en del tråder. Finnes tråder jeg og ikke liker, men jeg ber ikke om å få de sluttet av!

Howay Newcastle og Bellers tilbake i sommer!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #275 på: 15. Mars 2006, 23:46 »
Men du då
Du har i då vel  i det minste oppfatta at Bellamy er ein drittsekk ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #276 på: 16. Mars 2006, 00:04 »
Selvsagt er han en drittsekk... Hadde jeg vært fotballproff skulle jeg levd som Rooney.

Hadde en lærer på videregående som trodde det var SEKS...

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #277 på: 16. Mars 2006, 12:13 »
Er dette en tråd forbeholdt folk med kromosomfeil eller?Jeezes
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #278 på: 16. Mars 2006, 16:55 »
Hadde jeg vært fotballproff ville jeg levd som Alan Shearer! Basta bom!
Å ha Rooney som forbilde er det mest tåpelige jeg har vært borti. Et særdeles dårlig forbilde.

Her har man Rooney som forbilde, og slakter Bellamy og kaller ham en drittsekk. Jeg synes ikke Rooney er et bedre forbilde på noen som helst måte enn Bellamy.

Og vi kan ikke slutte å diskutere Bellamy. Han er et hett tema, fordi det er delte meninger om han. Dere som anser ham for å være en forbanna drittsekk som har gjort mer galt enn Souness, skal ikke ha enerett på å uttale dere om fyren. Så lenge det er uenighet, så er det all grunn til å holde diskusjonen åpen.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #279 på: 16. Mars 2006, 17:51 »
Sitat
Du som er stolt Liverpool-supporter hater vel alle som noen gang har vært i Everton like mye uansett hvilken klubb de er i?

Stort sett, men jeg kan gjøre unntakk.
iverpool FC

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #280 på: 16. Mars 2006, 19:41 »
Rooney er en fantastsik fotballspiller. 10 ganger bedre enn Bellamy. Han har også hatt det mye moro de siste årene. Selvsagt gjør han mye dumt, men han har sikkert hatt det helt supert...

Jeg hadde sikkert hatt det artig om jeg hadde vært Bellamy også, men tror ikke jeg ville vært så godt likt i Newcastle :)

DanMan

• Gjest
Bellamy
« Svar #281 på: 17. Mars 2006, 11:43 »
Sitat fra: "Joakim"
orddelingsfeil er så som så.

NEI! Veto!  :lol: Ord deling (bevisst!) er den absolutt største og dessverre mest eskalerende gramatikkfeil i Norge i dag. Det er som skjino og skjole-uttale er for muntlig norsk. Et realt onde!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #282 på: 17. Mars 2006, 20:34 »
Sitat fra: "DanMan"
orddelingsfeil er så som så.

NEI! Veto!  :lol: Ord deling (bevisst!) er den absolutt største og dessverre mest eskalerende gramatikkfeil i Norge i dag. Det er som skjino og skjole-uttale er for muntlig norsk. Et realt onde!

Joda, jeg er helt enig i det. Men jeg er villig til å ignorere alle medlemmene på dette forumet som ikke kan å dele ord, og legger vekt på at medlemmer i det minste kan bruke riktig ord når de skal.

Alle som uttaler kj-ord med skj-lyd risikerer å få juling av meg. Heldigvis er det mest østlendinger som sliter med det, og de er for dumme til å lære seg å uttale ord riktig uansett. De uttaler jo den geniale bokstaven Æ som E.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #283 på: 17. Mars 2006, 22:49 »

Alle som uttaler kj-ord med skj-lyd risikerer å få juling av meg. Heldigvis er det mest østlendinger som sliter med det, og de er for dumme til å lære seg å uttale ord riktig uansett. De uttaler jo den geniale bokstaven Æ som E.

Østlendinger? Trudde det var mest et rogalandsfenomen? Jørpeland og deler av Stavanger området.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #284 på: 17. Mars 2006, 23:11 »
Jeg har vært i Oslo et par ganger, og møtt et par stykker fra Oslo et par ganger i mitt liv, og der sier ALLE skjole og skjøtt. Jeg har til gode å høre noen fra oslo (på min egen alder eller yngre) som kan uttale kj-lyden.
Rogalendinger kjenner jeg veldig lite til, og kan derfor ikke uttale meg om det.