20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108663 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #255 på: 13. Mars 2006, 12:28 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Rooney er den eneste spilleren på Man U jeg faktisk unner suksess. Jeg elsker innstillinga og faenskapen i Rooney. Han er også en jævla god fotballspiller som kommer til å bli sykt sykt god...

God er han allerede.
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #256 på: 13. Mars 2006, 12:39 »
God er bare fornavnet.

Men Wayne Rooney er en så til de grader ufordragelig type, som selvsagt preges av å ha fått for mye suksess i altfor tidlig alder.

Men hei, Owen slo gjennom som 17-åring, men er så kjernesunn som det er mulig å få en moderne fotballspiller.

Det betyr at Wayne Rooney er en forbanna idiot, som aldri har blitt oppdratt på en ordentlig måte. Og jeg er egentlig VELDIG glad at den fyren ikke spiller i sort og hvitt. Og jeg skjemmes over at Shepherd, som en del av et skittent spill, prøvde å by på den fyren.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #257 på: 13. Mars 2006, 13:18 »
Sitat fra: "Joakim"
Og jeg er egentlig VELDIG glad at den fyren ikke spiller i sort og hvitt. Og jeg skjemmes over at Shepherd, som en del av et skittent spill, prøvde å by på den fyren.

Hvis du unner klubben vår suksess, som jeg er helt sikker på at alle her inne gjør, så kan du ikke være "VELDIG glad" for at Rooney ikke spiller for Newcastle! Tenk deg om da mann. Han har potensiale til å bli en av verdens beste fotballspillere, om han ikke er det akkurat nå!? Bare se på det han gjør med ballen, innstillinga hans og det kloke fotballhodet. Wayne Rooney er en fabelaktig fotballspiller og kan ikke skjønne at folk ikke vil ha ham i sin yndlingsklubb.
Om Ronaldinho eller Kaka oppfører seg idiot ville du ikke ha sett dem på St. James' Park? Jeg finner det vanskelig å tro.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #258 på: 13. Mars 2006, 15:10 »
Det er ikke sånn at jeg forbyr alle idioter å spille for Newcastle. Men jeg vil heller ikke ha alle gode fotballspillere her, selv om de er idioter.

Og en fyr som Wayne Rooney har jeg fullstendig i vrangstrupen. Han byr meg rett og slett imot. Og jeg er faktisk glad for at Rooney ikke spiller i sort og hvitt.

Jeg vil faktisk heller ha van nisseboy enn rooney. Først og fremst fordi han, på tross av å være en motbydelig drittsekk, ikke er større i sitt eget hode enn at han kjenner sin begrensning, og ikke er større enn "verdens største fotballklubb".

Og han er i alle fall mann nok til å kunne skryte hemningsløst av mine store helter Alan Shearer og Sir Bobby Robson.

Wayne Rooney er ingen mann, han er en forbanna drittunge på fire år. Det har han vært helt siden han slo gjennom i Everton, og dro til scums. Han ser ut som en fireåring og oppfører seg også som en.
Ikke faen om jeg vil ha fireåringer i klubben min.

Jeg vet det er de som mener Bellamy er en forbanna fireåring også. Men der er jeg uenig. Bellamy har aldri sett ut som en fireåring, og aldri oppført seg som en. Selv om han ikke akkurat var kjempemoden de siste ukene.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #259 på: 13. Mars 2006, 15:46 »
Hva er det som gjør Rooney til en 4åring og ikke Bellamy?? Syntes begge to er like umodne og latterlige. Men gode fotball spillere er begge to!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #260 på: 13. Mars 2006, 18:03 »
Hehe Rooney er stygg satan
Bellamy snill som eit lam.
Vel deg om det Joakim tror og håper du står ganske aleina med den påstanden.

Hadde Rooney gått til oss istede for Manshit, så hadde eg nok digga Rooney noke sinnsykt. Potensialet hans overstiger jo alt og alle.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #261 på: 13. Mars 2006, 18:06 »
Tror faktisk aldri jeg kunne likt Rooney!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #262 på: 13. Mars 2006, 18:14 »
Så du hata du han i Everton oxo ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #263 på: 13. Mars 2006, 18:51 »
Enormt store sprekker i endel av argumentasjonen her. Her sitter man å benekter at Bellamy er en drittsekk og ei bråkebøtte, når han har gjort mye værre ting, og gjør værre ting enn Rooney gjør. Og atpåtil er Rooney flere klasser bedre enn Bellamy OG har en hel del år tilgode på The Gimp. Jeg finner det ganske merkverdig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #264 på: 13. Mars 2006, 19:11 »
Sitat fra: "Benson"

Stemmer det du!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #265 på: 13. Mars 2006, 20:17 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Sitat fra: "Benson"

Stemmer det du!

Jeg hatet han enda mer når han var i Everton enn hva jeg gjør nå.
iverpool FC

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Bellamy
« Svar #266 på: 13. Mars 2006, 22:29 »
Du som er stolt Liverpool-supporter hater vel alle som noen gang har vært i Everton like mye uansett hvilken klubb de er i?

Må si jeg hater Niall Quinn enda, selv om han har lagt opp...Har vel egentlig ikke noe personlig imot fyren, men hvilken klubb har han spilt i? Hvilken klubb er han i managerdiskusjonen til?

NIALL QUINN: MACKEM 4EVER
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #267 på: 13. Mars 2006, 23:16 »
Klart det hadde vært helt rått å hatt Rooney i klubben, alt annet blir jo idiotisk å si. Selv om han liker å ha seks med prostituerte bestemødre i kattedrakt(fakta)   :)  Drivet hans er helt vanvittig, minner noe om det Gerrard har. Gutten er sterk, rask og ikke minst har han ett vanvittig tilslag på ballen, han er aldri så liten trimma kjøttkake.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Bellamy
« Svar #268 på: 14. Mars 2006, 18:35 »
Sitat fra: "Chrisnr.9"
Selv om han liker å ha seks

Hva betyr det "å ha seks"? Hva har han seks av?  :lol:
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #269 på: 14. Mars 2006, 19:21 »
Rooney har seks prostituerte bestemødre :lol:
Du må jo lese hva han skriver.