20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108881 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #225 på: 10. Mars 2006, 11:14 »
Bellamy er jo en perfekt backup, og når Shearer legger opp, en perfekt partner til Owen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
Bellamy
« Svar #226 på: 10. Mars 2006, 11:31 »
Hvordan kan du si han er en perfekt partner til Owen? Såvidt meg bekjent har d aldri spilt sammen. Shearer utfyller Owen, og visa versa, på en helhetlig og god måte, men Shearer og Bellamy var jo også en perfekt duo i følge deg? Betyr ikke det at Owen og Bellamy kan bli for like som spillertyper, og dermed ikke passe så godt? Bellamy og Shearer er vel ikke direkte like i spillestilen?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #227 på: 10. Mars 2006, 11:40 »
Owen er goalgetter, Bellamy er tilretteleggeren. At begge er kjappe til beins gjør ingen verdens ting. Bellamy er, selv om han er lynrask, også sterk, og han har meget god balanse. Han har en nese for gode gjennombruddspasninger, der Owen har nese for mål. Hvorvidt de to blir for like kommer jo helt an på hvordan vi legger opp spillet. Vi er ikke avhengig av å ha en brytekjempe og en sprinter på topp, for at det skal kunne fungere. Og da Gullit sa at han mener Shearer og Owen ikke passer sammen, så tolket jeg det dithen at han mener begge er typiske goalgettere, og at de derfor fort kan "kollidere" med hverandre. Men vi har jo lagt opp spillet på en slik måte at så ikke har blitt tilfelle. Shearer har i større grad fått i oppgave å gi og ta juling, og lage rom for Owen, mens det under tiden med Shearer-Bellamy, gjerne var Bellamy, som med sin hurtighet, kunne lage rom for Shearer. Jeg mener Bellamy også kan lage rom, og kunne spille gjennom Owen. Selv om begge er meget raske. Det handler bare om at vi tilrettelegger rollene på en slik måte at det er mulig.

Men nå kommer jo ikke Bellars tilbake, så dette blir bare hypotetisk.

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #228 på: 10. Mars 2006, 16:37 »
http://www.petes-place.info/Football/NUFC/Pedro/PedroVideos.htm

Teknikk, tempo, flotte skåringer, engasjement, lidenskapelig, aggressiv, tent ... faen at Souness skulle kvitte seg med Bellamy!!!

Trist å se gamle høydepunkter med Bellers! Det er jo slike spillere vi liker å se - at han var en kranglefant og til tider vel barnslig ... det er noe de skulle håndtert på bakrommet utenfor 'vårt' søkelys.

Jeg er overbevist om at Bellamy ikke ville bli solgt til Blackburn, og i skuffelsen over den nedturen sa han selvfølgelig mye dumt om Newcastle for å hevne seg litt (men slik er vi mennesker). Da skal han forsvare hva han har gjort og overbevise seg selv om at det var riktig valg.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #229 på: 10. Mars 2006, 22:59 »
Nå har me diskutert detta i 16 sider uten å ha kommet ein cm nermare  :lol:  :?

Bellamy er ein god spiller. Men dessverre ein drittsekk. Souness kasta han på ingen måte Bellamy ut av klubben. Det klarte Bellamy meget godt sjølv.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Noreng

• Gjest
Bellamy
« Svar #230 på: 10. Mars 2006, 23:00 »
Jeg håper Bellamy kommer tilbake til klubben i sommer!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #231 på: 10. Mars 2006, 23:09 »
Sitat fra: "Noreng"
Jeg håper Bellamy kommer tilbake til klubben i sommer!

Tror det skal mye megling til for å få dette til å skje. hvis blackburn skal spille i europa, å ikke newcastle skjer tdet ivertfall ikke
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #232 på: 11. Mars 2006, 00:01 »
Sitat fra: "Benson"
Bellamy er ein god spiller. Men dessverre ein drittsekk. Souness kasta han på ingen måte Bellamy ut av klubben. Det klarte Bellamy meget godt sjølv

Og du vet like godt som meg at vi aldri kommer til å enes om akkurat dette. Jeg mener det burde vært mulig å håndtere hele denne situasjonen utenfor medias søkelys, og jeg er også ganske klar at den var veldig unødvendig i utgangspunktet. Hadde ikke Souness splittet Shearer-Bellamy, så hadde dette gått strykende, helt til Souness hadde funnet ut at han ikke ville ha Bellamy lenger, fordi han ikke var typen som var enig med deg om absolutt alt. Graeme Souness har fått Henning Berg på nakken. Ikke kom her å si at Henning Berg og Craig Bellamy er like, og at begge fortjente den behandlingen de fikk av idioten.

Jeg håper også at Bellamy kommer tilbake, men jeg er dessverre realist, og er inneforstått med at det ikke kommer til å skje.

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #233 på: 11. Mars 2006, 00:45 »
Enig med Noreng; jeg ser gjerne Bellamy tilbake i Newcastle. Kjøper drakta hans når den trykkes opp på nytt!!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #234 på: 11. Mars 2006, 00:57 »
Er enig med Joakim i at det aldri kommer til å skje.

Agurksaft

• Gjest
Bellamy
« Svar #235 på: 11. Mars 2006, 08:44 »
No vart vel Bellamy nettopp fengsla og for å ha slått til ei jente på ein bar?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #236 på: 11. Mars 2006, 10:31 »
Sitat fra: "Agurksaft"
No vart vel Bellamy nettopp fengsla og for å ha slått til ei jente på ein bar?

Stemmer det. Er vel ikkje fyrste gong?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #237 på: 11. Mars 2006, 11:16 »
hvor står det at han er fengslet? link?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #238 på: 11. Mars 2006, 12:03 »
Han blei fengsla ja, men kausjonert ut da. Mener noen la inn link tidligere i denne tråden.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #239 på: 11. Mars 2006, 12:21 »
Okei, det så jeg forresten. Trodde han ble satt inn for en viss tid!