20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108931 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #210 på: 08. Mars 2006, 15:14 »
Sitat fra: "folesvert"
... og den arrestasjonen kan jo fort vise seg å være nok en kvinnelig lykkejeger som er ute etter noen kroner eller litt publisitet. Alle lag i PL har jo noen slike saker hengende over seg. Sist var det Ronaldo i MU, vi hadde jo Kieron Dyer som var i mer trøbbel enn dette.

Dette er andre gang Bellamy er tatt for overfall på jenter i fylla. Hvis dette viser seg å være sant, noe som det kan virke som det er. Så skal man ikke se bort fra at han må en liten tur i buret...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #211 på: 08. Mars 2006, 15:15 »
Sitat fra: "folesvert"

Bellamy er bare engasjert og han hadde et svært dårlig forhold til Souness Til helvete med Souness  ... og inn i varmen med Bellamy!!!

Hvordan forklarer du Bellamy bråket som var under Robson?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #212 på: 08. Mars 2006, 17:55 »
Det handler om at Bellamy er tja, hva skal vi si, veldig engasjert og har et enormt temperament. Akkurat hva som skjedde husker jeg ikke i farta, men de var nok uenige om noe. Likevel, Bellamy gikk aldri lengre enn å kaste en stol etter Carver (ikke at det er småtterier, men likevel). Og Robson gjorde det rette i å sette lagets beste, lagets sportslige prestasjoner, fremfor alt annet. Og det gjorde at Bellamy og Robert veldig ofte figurerte i startoppstillingen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #213 på: 08. Mars 2006, 18:23 »
Så du er for at Bellamy og Robert skal få dure fram og gjere kva feen dei vil. Mens andre mindre profilere spillere bler kasta ut om dei finner på noko av det samma. Eg meinar då at det skapar eit dårlig spillerrmiljø og at det var rett og hiva dei vekk når dei ikkje klarar og følga retningslinjene klubben har satt opp.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #214 på: 08. Mars 2006, 22:50 »
Det er ikke det jeg sier. Det finnes selvsagt en grense, men vi trenger ikke oppmuntre til bråk heller.

Bellamy og Robert kan ikke holde på i all evighet, men de var veldig viktige spillere for laget den gang, og Robson mente det hensynet måtte kom fremfor å begynne å straffe dem for tåpeligheter. Og jeg er 100% sikker på at Robson ga dem huden full på kontoret sitt, dersom dette var nødvendig. Selv om det aldri har vært hans stil å skjelle ut spillerne sine.

Souness yppet jo på mange måter til bråk når han til stadighet lot seg provosere av alt det tåpelige Robert sa til media. Og når han plasserte Bellamy på høyrevingen, for å la to spillere som ikke passet spesielt godt sammen spille sammen på topp. Og dermed bryte opp et par som fungerte utmerket sammen.
Jeg skal ikke si noe om Bellamys protestmetoder, men jeg skjønner at han reagerer.

Men jeg synes de var for gode til at det var bare å hive dem på dør. Men jeg er ganske sikker på at Souness ikke hadde et for stort ønske om å samarbeide med noen av dem, fordi de var typer han ikke likte.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #215 på: 08. Mars 2006, 23:26 »
Tror ikkje det var så mange som digga Bellamy for å vere ærlig. Kanskje Bowyer.

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #216 på: 09. Mars 2006, 12:03 »
Kesse! Jeg mistenker heller ikke Robson for å være den helt store pedagogen. Klart det må bli kræsj mellom en ung jypling (... jeg forsvarer ikke alt Bellamy har gjort) som Bellamy, og en gammel stut på noen og 70. Robson gjorde mye bra som manager for Newcastle, men fikk problemer når yngre spillere kanskje viste umoden atferd og dermed utfordret hans syn på hvordan verden skal være. Med en aldresforskjell på 50 år er jo det helt naturlig. Der var vel Souness og Robson like ... mht å takle yngre spillere med alternative 'meninger' (... kanskjer alternativ livsstil).

Kjedelig dersom alle fotballspillere skulle være helt ensartet!!! We're dealing with people - not sheep.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #217 på: 09. Mars 2006, 14:56 »
Bobby Robson er jo en klart bedre pedagog enn Graeme Souness da. Sir Bobby behandlet dem som voksne mennesker og sa "det er ditt liv, du er en voksen mann, og du må ta ansvar for egne handlinger". Souness var jo barnevakten som ga spillerne forbud mot ditt og forbud mot datt, og sa "oppfør dere ordentlig, for svarte. Hvis ikke er det på huet og ræva ut".

Graeme Souness ville garantert hivd Romario på dør, fordi han ikke gadd å trene. Sir Bobby spilte med Romario, fordi det fantes bare en Romario. Og laget ville blitt klart svekket uten Romario.

Pedagogiske evner tror jeg Sir Bobby har så det holder. Og han ville aldri være noen barnevakt overfor spillerne sine. Det førte til at en del spillere skeiet litt ut.
Det ble fullstendig kulturkræsj for Bellamy og Robert når de møtte en manager som var like sta som dem selv, og som behandlet dem som små unger.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #218 på: 09. Mars 2006, 15:51 »
Problemet er bare det at Robert og Bellamy ER småunger. Det må gå ann å oppføre seg når man er 25år...

Bellamy er en god spiller, men jeg vil heller ha en klubb med sympatiske spillere. Som Owen, Shearer, Parker osv...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #219 på: 09. Mars 2006, 18:11 »
Sitat fra: "Joakim"
Bobby Robson er jo en klart bedre pedagog enn Graeme Souness da. Sir Bobby behandlet dem som voksne mennesker og sa "det er ditt liv, du er en voksen mann, og du må ta ansvar for egne handlinger". Souness var jo barnevakten som ga spillerne forbud mot ditt og forbud mot datt, og sa "oppfør dere ordentlig, for svarte. Hvis ikke er det på huet og ræva ut".

Graeme Souness ville garantert hivd Romario på dør, fordi han ikke gadd å trene. Sir Bobby spilte med Romario, fordi det fantes bare en Romario. Og laget ville blitt klart svekket uten Romario.

Pedagogiske evner tror jeg Sir Bobby har så det holder. Og han ville aldri være noen barnevakt overfor spillerne sine. Det førte til at en del spillere skeiet litt ut.
Det ble fullstendig kulturkræsj for Bellamy og Robert når de møtte en manager som var like sta som dem selv, og som behandlet dem som små unger.

Hvor har du fått det fra? Begge hadde retningslinjer, problemet var bare at Bellamy og Robert slapp unna med noen pengebøter som for dem var en dråpe i havet under Sir Bobby, og fortsatte å gjøre jævelskap like etterpå. Vi veit alle at det endte i et sirkus av en fotballklubb.
Mens Souness sa klart fra at dere får ikke mange sjansene. Blir så vannvittig latterlig å skylde på Souness for at de er noen småbarn i hodene sine.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #220 på: 09. Mars 2006, 21:18 »
Bellamy: - Det dårligste laget vi har møtt
01.03.2006, kl. 22.03 AV: Tommy Nilsen

Som man egentlig forventer av ex-spillere langer Bellamy ut mot gamleklubben.

- Jeg visste hvordan det ville gå med klubben, skal han ha uttalt

- Jeg husker når Newcastle kom hit og slo oss 3-0, og med all respekt, jeg syntes det var det dårligste laget vi har møtt her.

- Mens jeg gikk av banen tenkte jeg at jeg hadde gjort det rette valget når jeg kom hit (Blackburn). Det er jeg helt sikker på, for vi kommer til å avslutte sesongen foran dem.

- Vi jobber mye hardere på trening på grunn av de ansatte vi har her. Jeg håper virkelig Newcastle tar seg sammen for de har spillerne som skal til. Men jeg vet at jeg gjorde det rette valget da jeg kom her og måten de har prestert beviser det.

Kilder :?:  :roll:

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #221 på: 10. Mars 2006, 01:19 »
the sun kanskje`???

DanMan

• Gjest
Bellamy
« Svar #222 på: 10. Mars 2006, 11:01 »
Sitat fra: "Benson"
Bellamy: Jeg husker når Newcastle kom hit og slo oss 3-0, og med all respekt, jeg syntes det var det dårligste laget vi har møtt her.

:lol: Hyperintelligent å si at de man taper 3-0 mot er det dårligste laget man har møtt! Det lyser enorm bitterhet av hele pjokken, og selvsagt er han ikke fornøyd med å ha forlatt Newcastle til "fordel" for Blackburn.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #223 på: 10. Mars 2006, 11:06 »
Dette er jo en eldgammel nyhet, og jeg innbilte meg at vi hadde diskutert det før. Bellamy har jo helt rett. Vi spilte en jævlig dårlig kamp den gangen, og det var Shearer og Owens enorme dyktighet som gjorde at vi vant denne kampen så klart som vi gjorde. Jeg skjønner ikke hva dette er å reagere på.

Og tro det eller ei, det er en klar fordel for Blackburn å ha en spiller som Bellamy på laget. Han har vært meget toneangivende i de kampene han har spilt i år, og har like mange assists som mål. Men det må man for Guds skyld ikke se på. Bare fordi han hadde to sekunders galskap, som i tillegg til en annen gal mann, gjorde at han ikke lenger er newcastlespiller. Og det lider vi tidvis enormt for.

DanMan

• Gjest
Bellamy
« Svar #224 på: 10. Mars 2006, 11:12 »
Sitat fra: "Joakim"
Bellamy har jo helt rett. Vi spilte en jævlig dårlig kamp den gangen, og det var Shearer og Owens enorme dyktighet som gjorde at vi vant denne kampen så klart som vi gjorde.

La gå, la meg være enig med deg i den påstanden. Vi spilte ikke bra, helt riktig, men grunnen til at vi vant er dyktigheten til de to som spiller på topp. Hvor ville du ha gjort av Bellamy?