20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108159 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #60 på: 16. Feb. 2006, 12:23 »
Hearts da? Og ved en kikk på tabellen så ser man at Rangers ligger på 4. plass. Tydelig da at det er 4 lag som holder et visst nivå.

Bellamy hadde løftet laget vårt.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #61 på: 16. Feb. 2006, 12:25 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Hearts da?

Søppel, overpresterte i en sesong.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #62 på: 16. Feb. 2006, 12:27 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Bellamy hadde løftet laget vårt.

>> Selvsagt hadde han det!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #63 på: 16. Feb. 2006, 12:32 »
Under den siste sesongen til Robson scoret Bellamy 4 mål og hadde 0 assist i PL.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #64 på: 16. Feb. 2006, 12:41 »
11 mål til nå i år

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #65 på: 16. Feb. 2006, 12:55 »
7 mål i PL.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #66 på: 16. Feb. 2006, 13:02 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Under den siste sesongen til Robson scoret Bellamy 4 mål og hadde 0 assist i PL.

>> Ja, og det var derfor jeg sa HJERNEN BAK og ikke MÅLGIVENDE! Bellamy rev og slet så mye i motstandernes forsvar at det åpnet for enorme sjanser for Newcastle. Med sin enorme fart var han et sant mareritt for ethvert lag. Ser man på Newcastles angrepsspill, og antall scorede mål, etter at Bellamy forsvant, taler det sitt helt tydelige språk.

Det er fullstendig latterlig og useriøst dersom noen forsøker å påstå at Bellamy ikke var en meget viktig og sentral spiller for Newcastle.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #67 på: 16. Feb. 2006, 13:09 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "kesse"
Å gi Bellamy drakten til Owen? Over mitt lik...

Det er Owen som har tatt Bellamys drakt, din dust. Så hvis Bellamy vil "hjem" får han gjerne nr. 10 av meg.

Noen ganger er du bare latterlig. Hva er vitsen med å skrive "din dust"?

Bellmay hadde allerede dratt når Owen kom hadde han ikke? Da var drakt 10 ledig...

Hvis Bellmay kommer nå, er nr.10 ledig da? Nei...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #68 på: 16. Feb. 2006, 13:13 »
Sitat fra: "Jarle"
Ser man på Newcastles angrepsspill, og antall scorede mål, etter at Bellamy forsvant, taler det sitt helt tydelige språk.

Sitat

Selvfølgelig. Når Bellamy dro hadde vi kun Ameobi som kunne ta over plassen.. Og som vi vet er Amøba og Shearer på topp døden selv. Vi ble helt klart svekket av salget av Bellamy. Men vi er sterkere og mer farlige med Owen på topp enn Bellamy mener nå jeg.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #69 på: 16. Feb. 2006, 13:20 »
Bellamy er sikkert ikke lett å møte som midtstopper, men spør du alle midtstopperene i PL om hvem de helst ikke vil møte av Owen og Bellamy tror jeg man får et klart flertall som svarer Owen.

Spør man de 20 managerene i PL om de vil ha Owen eller Bellamy på sitt lag tror jeg 20 av 20 vil svare Owen.

Av de 9 hele kampene Owen har spilt for Newcastle har vi scoret 14 mål. Da snakker vi altså under Souness. Ikke værst.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #70 på: 16. Feb. 2006, 13:25 »
Støtter den Asbjørn.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #71 på: 16. Feb. 2006, 13:28 »
For å dra diskusjonen ut på jordet ser jeg på Aston Villa kampen på Canal+  Sport nå. Utrolig å se hvordan Villa forsvaret sliter med Shola. Et skikkelig uromoment hehehehe. Må ty til ulovlige midler gang på gang.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #72 på: 16. Feb. 2006, 13:38 »
Rart at dette ikke er quotet av noen. Leste dette om bellers på NUFC nå nettopp:

First of all the ex-Toon striker was accused of assaulting a 19 year-old woman, then captured by TV cameras on Wednesday tormenting a crowd of clearly defenceless individuals.

Synes jeg leser det om Owen. Sier ikke nei takk til bellers av sporstlige årsaker, men jeg vil tørre å påstå at t.o.m Bowyer er mer sympatisk enn bellamy. Owen er bedre enn bellers i alt, det synes og det synes godt.. er som sagt en grunn til at Blacburn valgte å hente han, og ikke Real Madrid...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #73 på: 16. Feb. 2006, 13:43 »
Sitat fra: "Romance"
Rart at dette ikke er quotet av noen. Leste dette om bellers på NUFC nå nettopp:

First of all the ex-Toon striker was accused of assaulting a 19 year-old woman, then captured by TV cameras on Wednesday tormenting a crowd of clearly defenceless individuals.

Synes jeg leser det om Owen. Sier ikke nei takk til bellers av sporstlige årsaker, men jeg vil tørre å påstå at t.o.m Bowyer er mer sympatisk enn bellamy. Owen er bedre enn bellers i alt, det synes og det synes godt.. er som sagt en grunn til at Blacburn valgte å hente han, og ikke Real Madrid...

Grunnen til at ingen nevner det er vel at det begynner å bli en vane.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #74 på: 16. Feb. 2006, 16:02 »
Bellamy fremfor Owen?
IKKE FAEN!
Jeg har sagt det jeg vil om han. God spiller ja, en ubeskrivelig stor idiot og det han gjorde var så jævla ille.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida