20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108191 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #45 på: 14. Feb. 2006, 16:21 »
Det var vel en periode at man u var interessert i Bellers, men så laga han litt for mye bråk og verdien sank deretter!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Bellamy
« Svar #46 på: 15. Feb. 2006, 22:56 »
Bellamy var fantastisk i kveld mot Scumberland. Da jeg så denne kampen må jeg si jeg savnet han litt.
Toon, Toon,
Black and white army

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #47 på: 15. Feb. 2006, 23:15 »
Sitat fra: "Mack"
Bellamy var fantastisk i kveld mot Scumberland. Da jeg så denne kampen må jeg si jeg savnet han litt.

>> Enig, i kveld var han slik vi kjenner ham.

Synd det tippet helt over for ham da Souness plasserte ham på høyrevingen. Sammen med Ameobi, som etterhvert fikk en meget kledelig rolle på venstrevingen, kunne det blitt riktig så morsom angrepsfotball i Newcastle.

Synd at alle skadene ødela for Souness. Han hadde jo helt tydelig en suksessoppskrift på gang!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #48 på: 15. Feb. 2006, 23:18 »
Sitat fra: "Jarle"
Sitat fra: "Mack"

Synd at alle skadene ødela for Souness. Han hadde jo helt tydelig en suksessoppskrift på gang!

Håper dette er ironisk. Jeg for min del savner Bellamy hver gang newcastle spiller. I dag viste han hvor god han kan være og var et angrep alene. Jo det var sunderland, man alle vet jo hvorfor en spiller hos Nufc som ble skrytt opp i skyene da han scoret to mål mot nettopp Sunderland

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #49 på: 15. Feb. 2006, 23:38 »
Som en av forumets største Bellmay hatere, så sier jeg også at Bellamy var svært god i kveld.

MEN, savner han ikke. Når han pådro seg det håpløse gulekortet visste jeg ikke om jeg ville le eller gråte. Satt og tenkte på det, prøv å sammenlign Owen sin personlighet med Bellamy sin. Owen er en helgen, flott rollebilde for alle i Newcastle og alle som følger klubben! Det er sånne spillere jeg vil ha i Newcastle!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #50 på: 16. Feb. 2006, 11:54 »
Å gi Bellamy drakten til Owen? Over mitt lik...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #51 på: 16. Feb. 2006, 11:57 »
Sitat fra: "kesse"
Å gi Bellamy drakten til Owen? Over mitt lik...

Det er Owen som har tatt Bellamys drakt, din dust. Så hvis Bellamy vil "hjem" får han gjerne nr. 10 av meg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #52 på: 16. Feb. 2006, 11:59 »
Det er langt mer sannsynlig at Owen forsvinner enn at Bellamy kommer tilbake. Så da er 10'ern plutselig ledig igjen.
Carr har altfor få landskamper for England!

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #53 på: 16. Feb. 2006, 12:00 »
Jeg blir vel stemplet som sjuk i hodet av å si dette, men om valget stod mellom å ha Owen eller Bellamy så er jeg ikke i tvil om hvem jeg hadde valgt...

Michael Owen er en større killer foran mål enn Bellamy, men jeg våger å påstå at Bellamy er bedre i omtrent alt annet!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #54 på: 16. Feb. 2006, 12:10 »
Bellamy tilbake? NEI TAKK.

Da ser jeg heller at Kluivert vender tilbake, og det sier litt. Å score to mål mot Sunderland er ingen prestasjon. Det klarte selv Ameobi.

Som Haugen I Bua sa under gårsdagens kamp når Bellamy klikket. "Det må være noe som mangler oppe i hodet til enkelte mennesker. Dette  ligner på totalt datacrash i hjernen til Bellamy" Etter at Bellamy klaget som en gal på en dommeravgjørelse som var korrekt.

Nå som Shearer legger opp trenger vi en spiss som kan gi oss 20 mål pr sesong. Det kan Owen gi oss. Bellamy har vel aldri scoret over 10 mål på en sesong. I tillegg er han minst like ofte skadet som Owen. I tillegg  må man regne med 2-5 kamper i suspensjoner.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #55 på: 16. Feb. 2006, 12:13 »
Scoret nok mer en 10 mål sist sesong.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #56 på: 16. Feb. 2006, 12:17 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Scoret nok mer en 10 mål sist sesong.

Mulig om man tar med målene i den skotske amatørligaen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #57 på: 16. Feb. 2006, 12:19 »
Ja viss det er slik du ser på det. Synd at Shearer må ta avskjed med et slikt amatørlag da.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #58 på: 16. Feb. 2006, 12:20 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Ja viss det er slik du ser på det. Synd at Shearer må ta avskjed med et slikt amatørlag da.

Sa jeg amatørlag? Ja sa amatørliga. Er kun Rangers og Celtic som holder et OK nivå. Resten er søppel.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #59 på: 16. Feb. 2006, 12:23 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Nå som Shearer legger opp trenger vi en spiss som kan gi oss 20 mål pr sesong. Det kan Owen gi oss. Bellamy har vel aldri scoret over 10 mål på en sesong. I tillegg er han minst like ofte skadet som Owen. I tillegg  må man regne med 2-5 kamper i suspensjoner.

>> Så er han da hjernen bak 20 mål... MINST! Jeg har ikke tall på hvor mange Newcastle-mål som med rette skal krediteres Bellamy, men at han under Robson var hjernen i Newcastles angrep er hevet over enhver tvil!

Det at han kjefter mye på banen syns jeg bare vitner om veldig engasjement. Han har en innsats på 130%. Alltid. Men selvsagt er det irriterende om det ender i suspensjoner.

Uansett: det mest irriterende er spillere som selv på gale avgjørelser ikke reagerer ovenfor dommerne! Det fins nok av dem som står med hoftefeste når dommeren vifter med gule kort uten grunnlag. DET irriterer meg!