20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108157 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #30 på: 11. Feb. 2006, 23:19 »
Sitat fra: "Joakim"

Hvis Bellamy ikke kunne forvente å slippe unna med det han gjorde, hvordan kunne Souness gjøre det han har gjort, og overleve så forbanna lenge? Hadde det vært Man Utd ville han vært kastet på dør for et år siden.
Eller, dvs, de hadde sikkert sparka ham i sommer. Vi var fortapt allerede ved juletider, likevel må det bli februar før idioten får sparken.

Så jeg vil gjøre om på det Shearer sier til FourFourTwo, og si "You can't do what Souness did, and get away with it".

Craig Bellamy har gjort langt mer for denne klubben enn Graeme Souness.

Det der har INGENTING med saken å gjøre. At Souness er en dårlig manager, ja. Men han har ikke gjort jævelskap slik som Bellamy har gjort... Souness har aldri gjort noe for å være slem. Det har Bellamy.!!

Og ja Joakim, vi VET at Souness er dårlig.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Bellamy
« Svar #31 på: 12. Feb. 2006, 17:50 »
Å DRITE i klubbens ære? Og DRITE i alle spillerne? Og DRITE i å tenke på supportere? Og DRITE i alle andre enn seg selv?

Det er ikke dårlig gjort nei. Neida. Aha. Riktig. Stemmer det. Jepp. Jada. Korrekt. Selvsagt. Mhm. Jau. Jaja.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #32 på: 13. Feb. 2006, 00:39 »
Tror du Souness gjorde det for å være slem???

Selvom mange av supporterne håpet på at Souness skulle gå, så betyr ikke det at Sounes DRITER i alt du sier. Mest sannsynlig så vil han gjøre en god jobb, han VIL, men han klarer ikke...

Forresten, hvor mange managere er det som bare sier opp selvom klubben gjør det dårlig?? "Driter" de i supporterne og klubbens ære også??

plebbster

• Gjest
Bellamy
« Svar #33 på: 13. Feb. 2006, 11:48 »
Jeg tror Souness visste med hele sitt hjerte at de fleste NUFC-fans ville ha ham vekk. Han gikk fortsatt ikke fra managerstillingen frivillig. Det oppfatter jeg som veldig slemt. Man tvinger ikke " klubben man elsker " til å gi deg mange millioner når du har styrtet laget så mye som han har gjort.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #34 på: 13. Feb. 2006, 12:53 »
Jeg ser poenget. Men da er det mange fæle managere rundt omkring! Så og si alle klubber som underpresterer vil ha vekk manageren...

Personlig tror jeg han ville gjøre en god jobb. Etter å ha lest det andre (som kjenner han) sier, så virker han som en fighter. Det er ikke få managere som tviholder på jobben sin, selvom det går dritt.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #35 på: 13. Feb. 2006, 12:58 »
Nå blusser Bellamy topic opp igjen

Blir folka aldri lei og diskutere om denne drittsekken. Tebake til Nufc kommer han aldri uansett.  :wink: Takk og forvel.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #36 på: 13. Feb. 2006, 18:34 »
Drittsekk? Bellamy? Tullball!
Bellamy er GUD!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #37 på: 13. Feb. 2006, 18:38 »
Da kan vel det samme sies om Kevin Gallacher...
Tror vi har to vidt forskjellige definisjoner på Gud da. Big Al er Gud, svært få andre er det. Og ihvertfall ikke den drittsekken.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #38 på: 13. Feb. 2006, 18:47 »
The revival of Kevin Gallacher has begun!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #39 på: 13. Feb. 2006, 18:56 »
Kevin Gallacher var jo en fin fyr han. Gjorde en grei jobb når han trengtes.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #40 på: 13. Feb. 2006, 20:19 »
Hehehehehe, glad vi er kvitt faenskapet:

From the BBC, Monday:

Premiership footballer Craig Bellamy is to be interviewed by police over an alleged assault on a teenage woman in a nightclub, it has emerged.
Detectives have asked the 26-year-old Blackburn and Wales striker to attend Cardiff's main police station.

They are investigating an incident said to have occurred in Number 10 nightclub in the city on Saturday 5 February.

South Wales Police said two men would be interviewed "on a date yet to be decided".

A spokesman said: "We are investigating the alleged assault of a 19-year-old woman at the Number 10 nightclub in Mill Lane on February 5, 2006.

"Two men have been asked to attend Cardiff Central Police Station to be formally interviewed on a date yet to be decided."

Blackburn Rovers declined to comment, saying it was not a club issue.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #41 på: 13. Feb. 2006, 20:21 »
God gutt denne Bellamy.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #42 på: 13. Feb. 2006, 20:24 »
Gud er god  :roll:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Bellamy
« Svar #43 på: 13. Feb. 2006, 21:05 »
Der må jeg si meg STERKT uenig, men det er en anne diskusjon :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

DanMan

• Gjest
Bellamy
« Svar #44 på: 14. Feb. 2006, 13:49 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Uansett er Bellamy en oppskrytt spiller som aldri har scoret over 10 mål på en sesong. Hadde spilleren vært så fantastisk bra som mange skal ha det til ville det vært langt større klubber enn Birmingham og Blackburn som ville hatt han. Det samme kan sies om Robert som flere mente var en av PL beste vinger. Urokråka fikk ikke engang plass på bunnlaget Pompey, og det med to forskjellige managere.

Bellamy er heller  ikke selvskreven på Blackburn og har startet flere kamper på benken.

Game, set OG match!  :lol: