20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108333 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Bellamy
« Svar #15 på: 11. Feb. 2006, 02:01 »
Og ikke minst så forstyrret han Kongen mens han spilte golf. DER går grensen.

Anyways. Bellers har jo helt klart store fotballkvaliteter, det skal ingen ta fra ham. Men en fotballspiller er ikke bare teknikk og fart. Det er en helhetlig figur som er clue.

Når man har hodet og hjertet på helt feile plasser, så blir det bare tull. Det ser vi på bla Robert og da selvsagt Bellers.

Hvor i Bergen bor du Svenno?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #16 på: 11. Feb. 2006, 10:05 »
Hadde det vært opp til meg hadde vi hentet inn Bellamy i sommer. Souness sin feil at han ikke kan å behandle "sære" personer.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #17 på: 11. Feb. 2006, 11:59 »
Sitat fra: "Mushans"
Hadde det vært opp til meg hadde vi hentet inn Bellamy i sommer. Souness sin feil at han ikke kan å behandle "sære" personer.

Er det Souness sin feil at Bellamy sender hat meldinger til Shearer??

Er det Souness sin feil at Bellamy kaster stoler mot Jon Carver når Robson var manager??

Er det Souness sin feil at Bellamy slenger dritt om klubben til Baba og Faye??

ALT ER IKKE SOUNESS SIN SKYLD!!!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #18 på: 11. Feb. 2006, 12:10 »
Sitat fra: "kesse"
Sitat fra: "Mushans"

Er det Souness sin feil at Bellamy sender hat meldinger til Shearer??

Er det Souness sin feil at Bellamy kaster stoler mot Jon Carver når Robson var manager??

Er det Souness sin feil at Bellamy slenger dritt om klubben til Baba og Faye??

ALT ER IKKE SOUNESS SIN SKYLD!!!

Hadde det ikke vært for Souness hadde konflikten aldri oppstått, derav Souness sin feil!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #19 på: 11. Feb. 2006, 12:16 »
Å ja... Så det er greit for en spiller å oppføre seg sånn??

Skal vedde for at hvis det var Ameobi som hadde hatt slik oppførsel som Bellamy, så hadde alle vært enige. Men siden det er Bellamy som er litt over gjennomsnittlig spiller, så er det plutselig greit å være et rasshøl.

Forresten; Tror dere Mourinho hadde tillat slik oppførsel???

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #20 på: 11. Feb. 2006, 12:24 »
Uansett er Bellamy en oppskrytt spiller som aldri har scoret over 10 mål på en sesong. Hadde spilleren vært så fantastisk bra som mange skal ha det til ville det vært langt større klubber enn Birmingham og Blackburn som ville hatt han. Det samme kan sies om Robert som flere mente var en av PL beste vinger. Urokråka fikk ikke engang plass på bunnlaget Pompey, og det med to forskjellige managere.

Bellamy er heller  ikke selvskreven på Blackburn og har startet flere kamper på benken.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #21 på: 11. Feb. 2006, 12:34 »
Bestekammeraten min er Blackburn fan og han er langt fra overimponert over det Bellamy har prestert hittil. Gamst har scoret flere mål!! Det sier litt...

Eller så er jeg helt enig i det Asbjørn sier.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #22 på: 11. Feb. 2006, 13:30 »
Nå skal det sies at Bellamy har slitt mye med skade da. Og det er først og fremst det som hindrer han fra å være aktuell for større klubber. I tillegg til måten han ble kastet ut fra Newcastle på.

Men Bellamy har bådet hodet og hjertet der det skal være. Men han likte ikke å gå fra å være fast spissmakker til Shearer, og klubbens kanskje beste spiller, under Robson, til å bli en hvemsomhelst under Souness.
Bellamy er en glimrende fotballspiller, men ingen goalgetter. Alle er enig i at Bellamy ikke er en goalgetter. Men de målene han scorer er svært ofte viktige mål. Han er den spilleren som ALDRI gir opp en ball. Han løper nesten fortere enn ballen. Han jobber og sliter hele tida, og hvis du trengte et mål, så kunne du banne på at Bellamy var mannen til å score det. Spesielt hvis ikke Shearer var i toppslag. Han er flink til å unngå offsidefella. Bellamy er en klassespiller, men skadeproblemene og temperamentet er noe av det som hindrer han fra å gå til større klubber. Men hvis Bellamy kommer i form og får en lengre periode uten skader, så er jeg ganske sikker på at han vil nærme seg Gamst på Blackurns toppscorerliste etterhvert. Vi skal samtidig huske at Gamst kanskje er Blackburns mest målfarlige spiller. Selv om han er midtbanespiller.
Det sier jeg ikke for å frata Bellamy noe som helst ære. For Bellamy er likefullt en klassespiller.

Og det er en skam at Souness skapte disse problemene, ved å undervurdere Bellamys betydning for laget. Angrepsspillet har aldri vært det samme siden han dro.
Selv ikke med Michael Owen i laget. Owen er nemlig en helt annen spiller enn Bellamy.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #23 på: 11. Feb. 2006, 13:51 »
Ja, Bellamy er en god spiller. Men altfor mange negative ting spiller inn, så jeg ville ikke hatt ham tilbake.

Men det siste et Newcastle lag som sliter med å score mål er en inneffektiv spiss. Vi trenger Owen, for det er nesten bare han som kan garantere oss mål... Vi har nok av slitere, Parker, Bowyer, Shearer, så Bellamy er ikke så savnet mener nå jeg. Selvom han har skoret viktige mål kanskje 5-6 ganger så betyr ikke det at det er verdt å ha han. Det er bedre med en spiss som skorer jevnt og trutt PLUSS skorer de viktige målene.

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #24 på: 11. Feb. 2006, 13:59 »
Sitat
Hvor i Bergen bor du Svenno?

Jeg bor på Møhlenpris :) du da?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Bellamy
« Svar #25 på: 11. Feb. 2006, 14:34 »
Askøy :D  :D  :D

Det er vi som står for 90% av utkastningen på byn og sånt :wink:  :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #26 på: 11. Feb. 2006, 14:39 »
hehehe.. "E du fra Askøyen duu??" Sjekketrikset til en kompis, funker til og med :P

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #27 på: 11. Feb. 2006, 15:23 »
I juli sa jeg at jeg håpet at Bellamy ble i klubben, slik han egentlig ønsket. Det hadde ikke blitt A-lagsspill på ham, men en ny manager ville sannsynligvis startet med blanke ark...

Nå tyder endel på at den nye manageren blit Martin O'Neill; manageren hans i Celtic... Derfor jækla synd at Bellamy - mot sin vilje - lot seg presse til en overgang til Blackburn!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #28 på: 11. Feb. 2006, 18:05 »
Sitat fra: "kesse"
Å ja... Så det er greit for en spiller å oppføre seg sånn??

Skal vedde for at hvis det var Ameobi som hadde hatt slik oppførsel som Bellamy, så hadde alle vært enige. Men siden det er Bellamy som er litt over gjennomsnittlig spiller, så er det plutselig greit å være et rasshøl.

Forresten; Tror dere Mourinho hadde tillat slik oppførsel???

Gode poenger. Helt enig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #29 på: 11. Feb. 2006, 22:22 »
Jeg har aldri benektet at vi har stor bruk for Owen, men jeg har aldri sett på Owen som Bellamys erstatter. Owen skal jo helst være Shearers arvtaker. Bellamy og Owen kunne blitt et glimrende spisspar, det er jeg overbevist om. Bellamy hadde vært den hardtarbeidende motoren som hadde servert Owen, og plukket opp de ballene som Owen ikke får. Og jeg mener det er fullt mulig å trene opp Bellamy til å bli farligere foran mål.

Hvis Bellamy ikke kunne forvente å slippe unna med det han gjorde, hvordan kunne Souness gjøre det han har gjort, og overleve så forbanna lenge? Hadde det vært Man Utd ville han vært kastet på dør for et år siden.
Eller, dvs, de hadde sikkert sparka ham i sommer. Vi var fortapt allerede ved juletider, likevel må det bli februar før idioten får sparken.

Så jeg vil gjøre om på det Shearer sier til FourFourTwo, og si "You can't do what Souness did, and get away with it".

Craig Bellamy har gjort langt mer for denne klubben enn Graeme Souness.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon