20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilket politisk parti liker du best?  (Lest 209721 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Sv: Hvilket politisk parti liker du best?
« Svar #1140 på: 22. Mars 2007, 00:12 »
Jeg så på Tabloid i dag. Der så jeg KRFs nye velgermagnet. Inger Lise Hansen er leder for KrFu, og hu er fin! Kanskje jeg skulle konvertere til KrF.

Nei...Siv er jo digg hun også.
Toon, Toon,
Black and white army

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1141 på: 22. Mars 2007, 11:22 »
Jeg må nesten illustrere dette for dere. Det skjer en liten forandring i KrF de neste årene.

Toon, Toon,
Black and white army

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1142 på: 22. Mars 2007, 12:09 »
Nå skal du høre Mack, da jeg gikk på skolen (er jo en stund siden det), var det en i klassen som likte Valgerd S. Haukland ganske så godt!  :o Han synes blant annet at hun var veldig sjarmerende  :-*

Det var bare en ting som ikke stemte helt, og det var at han hørte på musikken til Varg Vikernes, Burzum eller hva det nå en het, Dimmu Borgir osv. Skikkelig satan musikk! Han var heller ikke særlig begeistret for kristendom og kristenfolket. Kunne jo blitt en drømmedate mellom de 2!  ;D

Så jeg vet om en som garantert er skuffet over "forandringen" i KrF! hehehe

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1143 på: 22. Mars 2007, 17:33 »
Liker tanken bak skattene til AP, egentlig.

Skattelegge de rike. Likte ikke dette før, men det er jo fornuftig. Dessverre er det normale folk som må betale høyere skatt når AP har makta, dermed går de jo helt på trynet. FRP er nok for sløsete, og det er lite vits i å sette ned skatter så vanvittig mye. Det ville vært å kaste bort pengene til fremtiden.

Og at AP annerkjente den Palestinske regjeringen var bra for å komme fram til samtale med dem, men allikevel føles det helt feil å annerkjenne terrorister, så der har jeg delte følelser.

Når det gjelder innvandringspolitikk og innvandrerpolitikk forstår jeg ikke helt hva du mener, Joakim. Kan du vennligst forklare nøyere?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1144 på: 22. Mars 2007, 17:38 »
Det er ikke noe å forklare. Det er ikke mulig å forklare særlig nærmere. De fleste som stemmer rødt og følger med litt på den politiske arena skjønner sånn noenlunde hva jeg vil frem til. De som er blå av overbevisning har ikke mental kapasitet til å forstå.

I mine øyne er FRPs innvandringspolitikk og innvandrer-politikk mye det samme. Enkelt og greit.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1145 på: 22. Mars 2007, 17:42 »
Selvfølgelig har man mental kapasitet til å forstå. Føler de som stemmer AP seg hevet over de blå?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1146 på: 23. Mars 2007, 19:53 »
Selvsagt, det er jo en kjennsgjerning at vi vet best ;D

Neida, det er ikke det at vi er moralsk overlegne. Men det er noe med det at det jeg sier om innvandringspolitikk og innvandrerpolitikk er noe som kun FRPs motstandere, og først og fremst venstresiden, kan kjenne seg igjen i. Det er ikke noe som går an å forklare. Det er bare sånn at FRP har like mye imot innvandrere som innvandring.

At de hevder noe helt annet selv, og at partiprogrammet liksom skiller mellom dette forandrer ikke på det faktum at det er et faktum.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1147 på: 23. Mars 2007, 19:58 »
Ja, nå forstår jeg. Tja, jeg tror det bare er en myte det der. Og dessverre har noen enkelte FrP-medlemmer dratt mye av partiets rykte ned i søla.

De røde mener at FrP ikke må generalisere, og det gjør de heller ikke. Men selv generaliserer de røde FrP og deres velgere. Hm...

djmattis

• Gjest
« Svar #1148 på: 26. Mars 2007, 17:07 »
Jeg har alltid vært et fan av Det Politiske Partiet.
Syn jeg ikke får lov å være med å velge her i landet, for da hadde jeg stemt på de når de holdt på.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1149 på: 29. Mars 2007, 18:05 »
Hehe, ja DPP hadde jeg også sansen for.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1151 på: 13. Mai 2007, 17:08 »
Likte forslaget til FRP om å utlevere b-gjeng medlemmene til Brasil, så kan de råtne i et av de mest jævelige fengselene i verden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1152 på: 14. Mai 2007, 18:24 »
Hehe, det var et morsomt forslag, og en morsom tanke.

Men det er bare ett parti som kan prestere å mene dette seriøst, og det er jo FRP.

Greit nok at norske fengsler er som et hotell i forhold til der borte, så kan vi bare ikke begynne å utlevere norske statsborgere. Dessverre, FRP, men vi kan bare ikke gjøre det.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1153 på: 15. Mai 2007, 01:12 »
Det er snakk om å utlevere mennesker som har begått kriminalitet i et annet land. Vi har slike avtaler med en rekke land, men ikke Brasil. Hva er det som er så utenkelig med å ha en slik avtale med Brasil? Og hvorfor den kjepphøye tonen om at det bare er FrP som kan mene noe sånt? Det er så forbaska typisk sosialdemokrater å si sånt. 98% av norges befolkning mener det samme som FrP mener i denne saken, men det er liksom fullstendig galskap?! Det blir så dumt når dere forsøker å fjerne flisa av feil hos FrP, men ikke klarer å se bjelken i deres eget øye!
Toon, Toon,
Black and white army

Graxel

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1154 på: 15. Mai 2007, 09:44 »
KrF! Tenk dere om før dere stemmer. Se bak fordommer, og se på hva partiet faktisk står for. Les partiprogrammet.

Det finnes viktigere ting enn billig bensin og alkohol.