20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilket politisk parti liker du best?  (Lest 209106 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Hvilket politisk parti liker du best?
« Svar #1005 på: 07. Nov. 2006, 01:53 »
Rykter sier at Saddam selv får velge straff:

http://img112.imageshack.us/img112/816/saddammj9.gif

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #1006 på: 07. Nov. 2006, 15:28 »
Artig med sammenligninger fra Newcastle. Irak har vi jo diskutert til ende flere ganger. Jeg har ikke tid til enda en gang akkurat nå.
Toon, Toon,
Black and white army

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #1007 på: 29. Nov. 2006, 21:46 »
Artig liten sak dette her: Per Sandberg (FrP) mistet lappen

Men jeg visste ærlig talt ikke at Fremskrittspartiets nestleder har skallet ned en asylsøker, men hans tidligere utspill om innvandring er jo mildt sagt diskuterbare.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1008 på: 30. Nov. 2006, 12:05 »
FRP-politikere havner alltid i bråk. Jeg begynner å bli lei av å lese disse overskriftene. Selv om mange journalister er ute etter "å ta" FRP, så er ikke det en god nok unnskyldning lenger, for slikt skjer jo stadig og støtt med politikerne deres.

Skandale på skandale der i gården.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1009 på: 30. Nov. 2006, 13:09 »
Ja med skandale aktig politikk så blir det ofte skandaler. Tenk på alle skandalene vi måtte levd med med de i regjering.
Deres finanstalsmann sier jo at Gjedrem ikke følger sine retningslinjer når han setter opp renten. 20 nye milliarder skaper ikke press i økonomien. Nei vel nei.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1010 på: 30. Nov. 2006, 13:28 »
FRP står for mye bra, men man mister selvfølgelig tilliten til dem. Kan vi la disse bråkmakerne styre landet vårt?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1011 på: 30. Nov. 2006, 13:46 »
Problemet til frp er at det meste de står for er bra. De vet bare ikke helt hva de vil.
De vil bare ha flest mulig stemmer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1012 på: 30. Nov. 2006, 16:06 »
FRP har gode ideer. Flotte ideer, som appellerer til store deler av det norske folk. Men deres alternative budsjettforslag viser vel at de ikke har peiling på hvordan de skal få gjennomført alt. Dessuten vil jo FRP tømme oljefondet, i den tro at olje er en fornybar ressurs.

La oss alle stemme FRP.

Jeg beklager for alle som føler seg støtt, men av og til må det være lov med litt god, gammeldags skittkasting. Såvidt meg bekjent har jeg ingen faktafeil her, jeg har bare overdrevet noe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Agurksaft

• Gjest
« Svar #1013 på: 30. Nov. 2006, 18:01 »
Det seier seg jo sjølv at overskrifta: Viggo Kristiansen og David toska stemmer SV ikkje sel mange aviser, då sel heller overskrifta Toska og co stemmer FRP...

plebbster

• Gjest
« Svar #1014 på: 30. Nov. 2006, 18:37 »
Herregud som hun dama syter i retten etter å ha fått kake på seg.
Ingen hadde brydd seg hvis kaken ikke kom på en så kjent person.

Hadde hun vært litt hyggelig, så hadde hun vel sagt at det ikke gjorde så mye, og han fyren slapp å sitte inne i 15 år.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #1015 på: 30. Nov. 2006, 23:10 »
Sitat fra: "Joakim"
FRP har gode ideer. Flotte ideer, som appellerer til store deler av det norske folk. Men deres alternative budsjettforslag viser vel at de ikke har peiling på hvordan de skal få gjennomført alt. Dessuten vil jo FRP tømme oljefondet, i den tro at olje er en fornybar ressurs.

La oss alle stemme FRP.

Jeg beklager for alle som føler seg støtt, men av og til må det være lov med litt god, gammeldags skittkasting. Såvidt meg bekjent har jeg ingen faktafeil her, jeg har bare overdrevet noe.

Joakim, det som forundrer meg er at du faktisk tror at du vet mer enn velutdannede og voksne mennesker som har jobbet med enkelte ting i ett helt liv. Tror du virkelig at du vet bedre enn dem at olje er en fornybar energikilde? Tror du at du har såpass god innsikt i budsjett at du kan fortelle dem at de er fullstendig på jordet og ikke har peilingen? Da har ett selvbilde som ikke er helt bra for deg.

Hva med å fortelle Ronaldinho hvordan han skal utføre en brasse? Eller hva med å gi Eggen en innføring i hva fotball-taktikk egentlig går ut på? Eller hva med å fortelle Martins litt om hvilken løpsteknikk han egentlig burde brukt?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1016 på: 30. Nov. 2006, 23:31 »
Men i all verden da! Jeg trodde faktisk ikke dere var så tomhjernede som dere faktisk viser nå! Er det virkelig mulig?

Skandale på skandale! Ja, er det ikke grusomt?! Kjørte virkelig Per Sandberg over fartsgrensen. Ja, da bør vi legge ned demokratiet. Han må vi i alle fall ikke stemme på! Det er jo virkelig en skandale! Nå har vi virkelig fått nok av ALLE disse enorme skandalene.

Nei, legg bort tomhjernene deres. Begynn å tenk litt selv. Ikke bli så vanvittig påvirket av tabloidpressen. VG er en rassavis! De beviser det igjen og igjen. Allikevel sitter dere tomhjerner der og fyller skallen deres med pisspreik. Sandberg tar jo straffen sin, selv om man i Norge blir hardere straffet for å kjøre noen kilometer for fort enn om man voldtar og dreper barn. Dere sosialister er virkelig sjuke i skallen.

Heldigvis er 30 % av det norske folk relativt oppegående. Og kom ikke å si at jeg ikke har et poeng nå! Tomskaller og idioter, altså!
Toon, Toon,
Black and white army

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1017 på: 30. Nov. 2006, 23:32 »
Mange voksne velutdannede menn har en tendens til å se store fordeler for seg selv om FRP kommer til makten. Ja selvfølgelig, for en fet 50 åring med dyre vaner og høy lønn, kanskje til og med uten gjeld, så er FRPs politikk perfekt.

Hvordan det går med resten av landet er ikke så nøye for han når han stemmer, skal vel snart røyke seg i hjel uansett. Den blir jo og billigere.

Norge gror over av folk som bare tenker på SEG SELV og det er derfor det er så mange som vil stemme på FRP, som i allefall bare tenker på seg selv. Et ord trenger man bare å si: bistand!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #1018 på: 30. Nov. 2006, 23:42 »
Åsmund:

De tre siste linjene i ditt innlegg er guddommelig riktige! Det er rett og slett definisjonen på utviklingen i det norske samfunnet de siste ti årene. Det er forferdelig viktig at slike folk ikke kommer til makten, ellers vil Norge bli et ugjenkjennelig samfunn.

Til Mack:

Jeg må jo si at jeg synes det er ganske frekt av deg overfor forumbrukerne å kalle fullt ytringskapable mennesker for tomhjerner, tomskaller og idioter med mindre de støtter FrP. Jeg kan være enig med deg i at VG skriver mye rart, men hvis det stemmer at Sandberg skallet ned en asylsøker så er jo det temmelig alvorlig og absolutt legitimt at pressen slår opp.

Og jeg må si det er synd at dobbeltmoralen også har nådd deg. Tidligere har du klaget over at "vi sosialister" mener at FrP-velgere er dumme. For det første er det en usann påstand, og for det andre skriver du jo her svart på hvitt at 70 % av den norske befolkning ikke er relativt oppegående.

Jeg kan konkludere med at jeg virkelig trodde at du var en mer reflektert personlighet enn hva du skriver her, og jeg håper du kan overbevise meg om at jeg tar feil på akkurat dette punktet. For det du skriver viser rett og slett at du har mistet litt av den respekten jeg trodde du hadde for meningsmotstandere. Virkelig synd, for slike usakligheter ødelegger til dels debatten, og jeg blir litt skremt av at du da vurderer å stille opp i lokalpolitikken med den innstilling at "sosialister er sjuke i skallen".
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1019 på: 30. Nov. 2006, 23:53 »
Så du synes det er en skandale at Sandberg mistet lappen? Eier du ikke evne til refleksjon? Hvordan kan du påstå at skandalene kommer på løpende bånd? Det har ikke vært noen skandale siden Søviknes feide over ei jente på 16-17 år.

Hvis noen hadde tipset VG om at Siv Jensen gikk på rødt lys, ville de nok skrevet en skandaløs artikkel. Spør du meg er det mest skandaløse at folk leser den søpla. De klarte å lage en sak om at sjåføren til statsministeren hadde kjørt for fort i Østerdalen. Det eneste han kan risikere der er å kjøre på en elg. Og det var altså sjåføren til Bondevik. Det var ikke Bondevik. Stakkars Kjell Magne satt i baksetet.
Toon, Toon,
Black and white army