20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilket politisk parti liker du best?  (Lest 210257 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Hvilket politisk parti liker du best?
« Svar #390 på: 12. April 2006, 19:31 »
Godt sagt, MortenM.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #391 på: 12. April 2006, 19:34 »
Sitat
Hvis du har fulgt med på diskusjoner på dette forumet, vil du se at høyreorienterte folk (noen av dem, ikke alle) er eksperter til å generalisere. Og oss som menger oss med "forbanna solidariske folk" slenger ikke dritt grunnløst. Er det ikke generalisering du selv bedriver her da? Tenk litt på det.
Eg gjer ein god faen om høgrefolk generaliserer; det blir ikkje betre. Det er berre det at i media, så kjem sosialistane sin generalisering av FrP-velgaren fram kvar dag, og det irriterer.

Sitat
Er dette et respektfullt utsagn da, Morten? Du påstår jo her at alle som ikke liker Høyre eller FrP fører arrogant retorikk. Du virker svært så selvmotsigende når du definerer generalisering som en negativ handlingsmåte, og selv bruker det!
Eg veit ikkje om du såg ein debatt på TV2 med Hagen og Schøtt Pedersen, men der var temaet "er FrP-velgerne idiotier?".

AP-mannen klarte å seie at dei som stemte FrP hadde blitt lurt, men kvar gong det direkte spørsmålet kom; Er FrP-velgarane idiotar sidan dei klarar å bli lurt av enkel retorikk, så svarte Pedersen nei. Arrogant holdning.

Når eg snakka om arroganse, så kjem den først og fremst frå høgaste nivå i AP; altså Kolberg og Valla. Men også den menige APer blir skeiv i blikkt med ein gong ein seier at ein er tillitsvalgt i FrP. Trust me! Blikket avslørar eit spørsmål eller to som verkar som om det skal vere slik: "Tuller du?", "Går det an?", "Bestod du grunnkurs, eller?".

Poenget er at det er ei nedlatande haldning eg møter når eg trekk på AP-folk. Rett og slett. Eg har full respekt for deira meiningar, men eg har null respekt for deira arroganse og sjølvutpeikte meiningsmonopol.

Sitat

Hvis en innfører så mye lavere skatter og avgifter som FrP sier, hvor vil de da ta pengene fra til å bedre eldreomsorg, skoler og samferdsel her i landet? Og ikke snakk om oljefondet, for det tar man allerede nok av.
HAHAHAHA!!! Eg visste du kom til å nevne dette. Mantraet i sosialdemokratiet. Den store løgna.

Sjå til Irland. Dei kutta bedriftsbeskatninga frå 50 til ca 25%. Kva skjedde? Jo, skatteinntektene auka. Det er noko som heiter dynamisk økonomi. Beheld ein meir sjølv, så vil ein ha meir lyst til å yte. Folk lever ikkje for andre si skuld; folk lev på grunn av seg sjølv. Dette som skjedde i Irland kan overførast til personbeskatninga. Viss du slepp å betale 50% i skatt, og slepp unna med 30%, så kan det hende at du vil jobe meir. Det kan og hende at du får høgare løn, sidan bedriftene får lov til det pga lågare skattar.

Sjølvsagt vil du no hevde at du betalar skatt med glede. Tenk då... Ein bakar. Driv han å baker brød for samvittigheten si skuld? Likar han å tenke at no før han andre med god og sunn mat? Er dette det som driv ein bakar? Nei. Det er ein bieffekt; maksimalt ein bieffekt. Det som driv ein bakar er det at han får noko igjen for bakarverket; han får løn. HAN får noko igjen. Betalar du skatt med glede, så er løn ei bieffekt, og samvittighet drivande. Det er ikkje naturleg.

Sitat

Jeg tror du må tenke deg om litt mer før du skriver slike innlegg, Morten. En ting er å ytre sine meninger, noe du må gjøre så mye du bare vil, en annen ting er å skrive selvmotsigende ting som ikke helt rimer og samtidig drive uberettigede personangrep. Overføringen av tanker til tastaturet bør foregå på en gjennomtenkt måte når man skriver på et seriøst forum.
Sjølvmotseiande... Betyr det at eg skreiv mot deg, som då er "sjølv" for deg?

Eg skriv om respekt for andre sine meiningar, og eg påpeiker fakta om brist i andre sin respekt. PRØV å motbevise ein tendens hjå AParar som går ut på at FrP er noko lågt nede, noko som kan sparkast på. Lykke til.

Eg gjorde den feilen å ikkje nemne antall, eller ikkje bruke ordet "nokre av...": Big deal. Det er ein tendens i AP, og ein haldning som er fyllt opp av disrespekt for andre sine meiningar.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #392 på: 12. April 2006, 20:07 »
Sitat
Eg gjer ein god faen om høgrefolk generaliserer; det blir ikkje betre.
.

Så det er altså greit at høyrefolk generaliserer, men ikke at sosialister/sosialdemokrater gjør det?

Sitat
Det er berre det at i media, så kjem sosialistane sin generalisering av FrP-velgaren fram kvar dag, og det irriterer.

Noe av det du sier er dessverre sant. Enkelte sosialister har til uvane å generalisere FrP-velegeren, og det stiller jeg meg sterkt mot. Slike politiske virkemiddel har jeg aldri vært tilhenger av. Men på den annen side har vel det samme hendt fra FrP sin side, så generalisering er egentlig en gjenganger i norsk politikk på begge sider.

Sitat
AP-mannen klarte å seie at dei som stemte FrP hadde blitt lurt, men kvar gong det direkte spørsmålet kom; Er FrP-velgarane idiotar sidan dei klarar å bli lurt av enkel retorikk, så svarte Pedersen nei. Arrogant holdning.

Det vil jeg ikke si er arrogant, for en trenger ikke være idiot for å ha blitt lurt.

Sitat
Når eg snakka om arroganse, så kjem den først og fremst frå høgaste nivå i AP; altså Kolberg og Valla. Men også den menige APer blir skeiv i blikkt med ein gong ein seier at ein er tillitsvalgt i FrP. Trust me! Blikket avslørar eit spørsmål eller to som verkar som om det skal vere slik: "Tuller du?", "Går det an?", "Bestod du grunnkurs, eller?".

Nå har jeg personlig fått hundrevis av slengbemerkninger og hånende blikk fra folk på høyre side i norsk politikk når jeg presenterer mitt politiske ståsted, så det er i så fall også noe som går igjen hos begge "parter".

Sitat
Sjølvmotseiande... Betyr det at eg skreiv mot deg, som då er "sjølv" for deg?

Nei, det betyr faktisk at du skrev imot dine egne ytringer. Du skrev om generalisering som en negativ ting, og brukte det selv som et virkemiddel i din meningsytring.

Sitat
Eg gjorde den feilen å ikkje nemne antall, eller ikkje bruke ordet "nokre av...": Big deal.

Ja, det må jo være "big deal" når du selv skriver negativt om generalisering.

Sitat
Det er ein tendens i AP, og ein haldning som er fyllt opp av disrespekt for andre sine meiningar.

Det er det absolutt ikke. Det er svært få i mitt medlemsparti som viser disrespekt for andre sine meninger. Det er stor forskjell på disrespekt og uenighet.

Sitat
Eg skriv om respekt for andre sine meiningar, og eg påpeiker fakta om brist i andre sin respekt.

Du påpeker ikke fakta, men din personlige oppfatning. Og det er ikke nødvendigvis det samme.

Sitat
PRØV å motbevise ein tendens hjå AParar som går ut på at FrP er noko lågt nede, noko som kan sparkast på. Lykke til.

FrP er for oss ikke noe langt nede, men noe som er langt borte i det politiske landskapet. FrP er absolutt ikke noe som kan sparkest på, men noe som i likhet med alt annet i norsk politikk kan diskuterest. Når det gjelder fysiske angrep i politikken har vel Martin Schanke (FrP) allerede vist sine diplomatiske evner i diskusjoner... :wink:
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #393 på: 12. April 2006, 22:19 »
Jeg har alltid sagt at FRP kunne skiftet navn til Egoistpartiet og så kommer denne flotte komentaren fra Morten.

Sitat
Det er noko som heiter dynamisk økonomi. Beheld ein meir sjølv, så vil ein ha meir lyst til å yte. Folk lever ikkje for andre si skuld; folk lev på grunn av seg sjølv.

Dersom dette hadde vert den generelle tankegangen i Norge ville vi ha blitt som frankrike før i tiden hvor landet var delt inn i klasser osv..
Dersuten er det denne typen holdninger som resulterer i griskhet som igjen fører til krig. Er det sånn du ønsker Norge skal bli? Du skal stemme på det partiet du mener har den beste generelle politikken og ikke bare den som passer best for deg og dine goder.
iverpool FC

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #394 på: 12. April 2006, 23:05 »
Nå tar du ting ut av sammenhengen, Dag. Ved å stimulere til arbeid vil staten få økte inntekter. Økte inntekter til staten kan brukes til de som er dårligst stilt. FRP vinner nok neste valg siden de vil ta mange stemmer fra de som trenger hjelp i samfunnet vårt. Jeg er faktisk helt sikker på at FRP har en bred appell hos eldre og syke.
Toon, Toon,
Black and white army

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #395 på: 12. April 2006, 23:13 »
Sitat fra: "Mack"
Nå tar du ting ut av sammenhengen, Dag. Ved å stimulere til arbeid vil staten få økte inntekter. Økte inntekter til staten kan brukes til de som er dårligst stilt. FRP vinner nok neste valg siden de vil ta mange stemmer fra de som trenger hjelp i samfunnet vårt. Jeg er faktisk helt sikker på at FRP har en bred appell hos eldre og syke.

Tar ting ut av sammenhengen? Vi snakker politikk Mack. Da må jeg få lov til å komme med min mening om Morten sine argumenter. Jeg prøver å korigere han litt så han kanskje tenker litt igjenom hva han faktisk sa.
Jeg utelukker ikke at jeg kan ha feiltolket innlegget hans men inntill Morten retter det opp så står jeg for det jeg sa.
iverpool FC

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #396 på: 12. April 2006, 23:14 »
Sitat
Så det er altså greit at høyrefolk generaliserer, men ikke at sosialister/sosialdemokrater gjør det?
Nei. Eg sa "det blir ikkje betre". Det er like gale. Learn to read.

Sitat

Det vil jeg ikke si er arrogant, for en trenger ikke være idiot for å ha blitt lurt.
Berre lettlurt, naiv, dumsnill... alle desse fine orda??? men ikkje idiot... nei, så rett ut snakker ikkje AP. Men dei meiner likevel at FrP-velgarane er naive, sjølv om dei ikkje seier det rett ut. AP er ikkje kjend for å seie ting rett ut.

Sitat
Ja, det må jo være "big deal" når du selv skriver negativt om generalisering.
Ooooh, jaaaa... Eg skriv negativt om generalisering, og nemner fakta om kva mange sosialistar gjer. Det er forskjell på fakta og fråsegn.

Dag Riise: Seriøst. Tenker du ikkje at du vil tene pengar til din familie, til ditt livsopphold? Eller går du på jobb med ein tanke inne i hovudet ditt som seier "jippi, i dag er eg med å drar lasset for over 700 000 som ikkje er i jobb, men som heller ikkje er pensjonert. Jippi, i dag tjener eg inn skatt til staten slik at staten kan gje barnebidrag til alle, både fattig og rik. Jippi, i dag skatter eg for å la folk hoppe utfor bratte skiløyper og få erstatning etterpå, sjølv om dei kjørte utanfor sporet. Jippi, i dag skatter eg for at Mullah Krekar sin rettsgang skal gå vidare... Jippi!"

Forenkla, ja. Men likevel relevant. Skatt er tjuveri. Har ein tjent pengane sjølv, så er det eins eigne pengar. Tar nokon pengane med makt, så er det tjuveri.

The tax payers money shall be spent wisely or not at all.

Essensen er: Du tenker på deg sjølv, dei du forsørger og dei du er glad i. Du bryr deg kanskje ikkje så mykje om barnehagepolitikk før du får barn, og skolepolitikk kjem når barna når den alderen. Du bryr deg om samferdsel og bensinprisar når du får ein jobb litt langt vekke. Du bryr deg om eldreomsorg når mor di treng det. Dei viktigaste sakene i norsk politikk vert viktige saker fordi folk bryr seg om seg sjølv og sine næraste.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #397 på: 12. April 2006, 23:26 »
Jeg tenker på meg selv, det er jo klart. Men jeg mener, som jeg sa, at du ikke kan bare tenke på deg selv. Jeg er meget opptatt av barnehageplass, oppbevaring av dyr (Ulv) og diverse saker selv om ingen av disse punktene inneholder noe som jeg har bruk for eller inntreserer meg for privat.

At du prioriterer deg selv er bare noe alle må for å kunne leve, men ikke bare tenk på deg selv. Ble det klarere nå?
iverpool FC

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #398 på: 12. April 2006, 23:43 »
det er likevel denne krafta, at alle tenker på seg sjølv og sine næraste, som driv samfunnet. Eksempelet mitt med bakaren tidlegare er god lesning. Det kan eg seie, for det er ikkje eg som har funne på det eksempelet:P

Det blei klarare for meg no, sidan du og innrømmer at du tenker på deg sjølv. Det er FrP som omset dette til politisk praksis, men då kallar du det plutselig egoistisk.

FrP har ein generell politikk som er tufta på ein liberalistisk tankegang. Liberalisme på norsk, i eit gjennominfisert sosialdemokratisk samfunn. FrP har ein heilehitleg politikk. Og unnskyld for at eg no kjem med eit oppstøt. Regjeringa har inga heilheitleg linje. Sjå på Hamas-saka. 2 ministrar i UD seier det stikk motsette, sjølv om Stoltenberg seier at dei meiner det same.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #399 på: 12. April 2006, 23:55 »
Sitat
Det blei klarare for meg no, sidan du og innrømmer at du tenker på deg sjølv. Det er FrP som omset dette til politisk praksis, men då kallar du det plutselig egoistisk.

Selvfølgelig tenker jeg meg selv. Hvodan skal jeg ellers leve? :P

Men det med egoistpartiet var selvsagt bare en spøk, så er det klart. Jeg tror jeg feiltolket innlegget ditt. Det jeg mente var at dersom folk bare tenkte på seg selv ville samfunnet.... Jeg har argumentert for det i tidligere innlegg og har da orker jeg ikke skrive det på nytt. :lol:

Men dersom du mener du skal prioritere deg selv pluss andre, da er vi mer på nett.
iverpool FC

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #400 på: 13. April 2006, 13:31 »
Sitat
Regjeringa har inga heilheitleg linje.

Såvidt jeg husker var ikke akkurat den forrige samarbeidsregjeringen alltid like enige heller?

I et demokrati er det alltid mange forskjellige meninger. Når tre parti går sammen og danner regjering er det klart at de må kompromisse og smelte uenigheter sammen til en løsning alle kan føle seg litt enig i, og som tjener det norske folket best. Og den rødgrønne regjeringen har alt som skal til for å holde Norge i live frem til neste valg i 2009, og forhåpentligvis i mange år deretter :)
Tore Eikeland,

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #401 på: 13. April 2006, 15:07 »
Sitat

Selvfølgelig tenker jeg meg selv. Hvodan skal jeg ellers leve? Razz

Men det med egoistpartiet var selvsagt bare en spøk, så er det klart. Jeg tror jeg feiltolket innlegget ditt. Det jeg mente var at dersom folk bare tenkte på seg selv ville samfunnet.... Jeg har argumentert for det i tidligere innlegg og har da orker jeg ikke skrive det på nytt. Laughing

Men dersom du mener du skal prioritere deg selv pluss andre, da er vi mer på nett.
Meg sjølv først, så mine nøraste, og så andre. Vi er på nett!

Sitat

Såvidt jeg husker var ikke akkurat den forrige samarbeidsregjeringen alltid like enige heller?
Det var ei mindretalsregjering som måtte søke støtte. Valla-regjeringa treng ikkje det. Men dei må søke støtte innad. Viser seg vanskeleg. Den gamle regjeringa, med Bondevik i spissen for nedturen, hadde eit par sjølvmordsparagrafar, som gjorde at partia kunne bryte ut av regjeringa viss det  vart EU-debatt eller liknande. Partia var og fristilt i alkoholpolitiske spørsmål, samt i religiøse spørsmål om eg ikkje tar heilt feil.

Leninist-Agronomane har ein avtale som eventyrleg heiter Soria Moria. Det er jo eit luftslott dei bygger opp. Der er alle partia "enige", men Kristin ser alltid like sur ut når ho hugsar tilbake på kamelslukinga på hotellet. Regjeringa har ein platform som dei er einige om, ja. MEn når dette skal omsettast i praksis, så reagerer minst ei av stortingsgruppene til regjeringspartia med misnøye. Av og til hamnar dei på plenen! :D

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #402 på: 14. April 2006, 13:44 »
Sitat
Leninist-Agronomane

:lol:  Artig formulering!
Tore Eikeland,

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #403 på: 14. April 2006, 15:21 »
Den likte jeg også. Svært treffende. Den må jeg få lov til å bruke i andre sammenhenger.
Toon, Toon,
Black and white army

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #404 på: 14. April 2006, 21:55 »
Foretrekker å beskrive meg selv som marxist-agronom..... :lol:
Tore Eikeland,