20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem hater du mest?  (Lest 23571 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nkrystad

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #90 på: 27. Juni 2006, 09:16 »
Jeg hater ikke, men ler av de naive kidza som fortsatt er medlem av det som kalles NUSSC, men som på folkemunne goes by the name "stank ass ho-klubben". Evi sary på deres vegne. :(

Ellers står Souness og Shepherd høyt oppe på most wanted-lista.
Attack is the best defence!

Noreng

• Gjest
Hvem hater du mest?
« Svar #91 på: 27. Juni 2006, 11:30 »
Broren min var medlem i NUSSC i 199? og fikk brev i går om han vil bli med i gjengen igjen! :lol:  :lol:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #92 på: 27. Juni 2006, 12:18 »
Sitat fra: "nkrystad"
Jeg hater ikke, men ler av de naive kidza som fortsatt er medlem av det som kalles NUSSC, men som på folkemunne goes by the name "stank ass ho-klubben". Evi sary på deres vegne. :(

Ellers står Souness og Shepherd høyt oppe på most wanted-lista.

Jeg skjønner ikke helt dette hatet mot NUSSC.
Jeg forstår at man ikke er glad i Weiseth, men NUSSC kan faktisk eksistere uavhengig av Weiseth.

Jeg er ikke medlem fordi jeg er glad i Weiseth. Overhodet ikke. Riktignok hater jeg ikke fyren, for det er flere sider av en sak, men gode venner blir det feil å kalle oss. Jeg er medlem av NUSSC fordi jeg har tro på at supporterklubben kan utvikle seg uavhengig av Weiseth, og kunne bli noe i nærheten av hva folk forventer av en ung og liten supporterklubb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

nkrystad

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #93 på: 27. Juni 2006, 12:24 »
En positiv utvikling av suppporterklubben vil ikke finne sted så lenge 'Money talks' styrer den svart-hvite skuta. Og at det er flere sider av en sak, vil jeg si er helt bak mål å si. Fyren er en tulling som utnytter godtroende supportere, EOD.
Attack is the best defence!