20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem hater du mest?  (Lest 23553 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Hvem hater du mest?
« på: 06. Feb. 2006, 20:20 »
Jeg har sett så mange ulike hatinnlegg her mot bestemte personer, så jeg håper at folk med så kraftfulle uttrykk her kan stemme på hvem de hater mest og se hvem det blir.

Gi gjerne en kommentar til hvorfor du stemte på akkurat den personen!
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

plebbster

• Gjest
Hvem hater du mest?
« Svar #1 på: 06. Feb. 2006, 20:22 »
Jeg hater Greame Souness for øyeblikket. Det har en sammenheng med at hatet mitt ovenfor den mannen ikke er borte ennå og at jeg ikke har et forhold til de fleste andre.

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #2 på: 06. Feb. 2006, 20:22 »
Jeg vil ikke gå så langt å si at jeg hater noen av disse. Men den jeg misliker sterkest må vel sies å være Graeme Souness.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Re: Hvem hater du mest?
« Svar #3 på: 06. Feb. 2006, 20:23 »
Sitat fra: "journalisten"
Jeg har sett så mange ulike hatinnlegg her mot bestemte personer, så jeg håper at folk med så kraftfulle uttrykk her kan stemme på hvem de hater mest og se hvem det blir.

Gi gjerne en kommentar til hvorfor du stemte på akkurat den personen!

Stemte på Fat Fred.

Grunn: Det er ikke Souness sin feil att han ikke er/var en dugende manager, men jeg gir han stemmen (under sterk tvil) på grunn av hans lite gjenomtenkte oppsigelse av Sir Bobby og annsetelsen av Souness.

Men han har innvestert mye penger inn i klubben og her har du grunnen til att jeg tvilte.
iverpool FC

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #4 på: 06. Feb. 2006, 20:30 »
Hater mest Souness siden det er under han jeg har hatt de verste opplevelsene som Newcaslte fans. Interessen tok seg opp etter en kamp til St James' og etter da har det vært Newcastle for alle penga.

Bellamy liker jeg, han torde si det han mente. Det har jeg sansen for. han var ærlig. Men han kom litt skeivt utav det. Kunne godt sett Bellamy tilbake i Newcaslte, blir sikkert ikke så aktuelt.

Fat fred er jeg heller litt mer usikker på. Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til han. Kanskje det burde vært enn annen Chairmann, men det spørs jo hvordan han hadde vært da. Fat Fred står som regel frem og er vel den mest pr-kåte Chairmannen i hele PL. Ser heller ikke at Fat Fred invisterer så mye. Ser at han henter ut store summer som UTBYTTE.

Bowyer; Ser egenlig ingen grunn til å hate han. Grei spiller, men ikke blant de 11, kanskje blant de 16

Robert; Hvorfor skal vi hate han? Han likte ikke Souness, det gjør heller ikke jeg.

Gullit; Merkelige utalelser. Han har et "poeng", men han misliker nok mer Shearer enn han respekterer han. Derfor blir det helt feil.

Daglish; Poor old man!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Svært bra.
« Svar #5 på: 06. Feb. 2006, 20:34 »
Må bare få påpeke at det er et meget fornuftig innlegg du serverer her, Åsmund. Jeg må samtidig få si at disse jeg har satt opp her ikke er mine personlige hatobjekt, men det har gått fram på newutd.com-forumet at disse er de mest upopulære. Skal bli spennende å se hvem som stikker av med "prisen"...
Tore Eikeland,

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #6 på: 06. Feb. 2006, 20:43 »
Han som stikker av med prisen må virkelig vere stolt  :P.
iverpool FC

Toontastic

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #7 på: 06. Feb. 2006, 20:47 »
Souness har gjort bedre ting for klubben enn Daglish gjorde. Tenk bare på stallen den neste manageren kommer til å få. Tror derfor at Newcastle er en ganske attraktiv jobb blant managerene ute i verden. Tilbake til Daglish. Noen som husker genistreken der han solgte Ginola og Ferdinand og hentet de to avdanka liverpool stjernene Barnes og Rush. Fortjener nesten en Oscar for det ;)

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #8 på: 06. Feb. 2006, 20:51 »
Sitat fra: "Toontastic"
Souness har gjort bedre ting for klubben enn Daglish gjorde. Tenk bare på stallen den neste manageren kommer til å få. Tror derfor at Newcastle er en ganske attraktiv jobb blant managerene ute i verden. Tilbake til Daglish. Noen som husker genistreken der han solgte Ginola og Ferdinand og hentet de to avdanka liverpool stjernene Barnes og Rush. Fortjener nesten en Oscar for det ;)

Kunne ikke vært mer enig med deg der. Ginola, Ferdinand og Shearer. Hvem husker ikke det tremannsforetaket? Fantastiske spillere som Dalglish rotet vekk...Barnes veide opp for dem i kilo, men ikke på banen :D
Tore Eikeland,

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #9 på: 06. Feb. 2006, 21:10 »
Det att Souness var en fantastisk fotballspiller trekker også opp.
iverpool FC

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #10 på: 06. Feb. 2006, 21:32 »
Sitat fra: "Dag Riise"

Usaklig i denne sammenhengen om HVA han gjorde i Newcastle.
Tore Eikeland,

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #11 på: 06. Feb. 2006, 21:36 »
"Jeg har sett så mange ulike hatinnlegg her mot bestemte personer, så jeg håper at folk med så kraftfulle uttrykk her kan stemme på hvem de hater mest og se hvem det blir.

Gi gjerne en kommentar til hvorfor du stemte på akkurat den personen!".

Står ingen ting om att jeg skal vurdere ut ifra prestasjoner i Newcastle.
Det står bare ett spørsmål om hvem jeg hater mest, og jeg sa att jeg liker/likte Souness som spiller, og dermed ikke "hater" denne mannen.

Usaklig?? Nei. Dette er usaklig "Mike Politt".
iverpool FC

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #12 på: 06. Feb. 2006, 21:53 »
Sitat fra: "Dag Riise"
"Jeg har sett så mange ulike hatinnlegg her mot bestemte personer, så jeg håper at folk med så kraftfulle uttrykk her kan stemme på hvem de hater mest og se hvem det blir.

Gi gjerne en kommentar til hvorfor du stemte på akkurat den personen!"

Står ingen ting om att jeg skal vurdere ut ifra prestasjoner i Newcastle.
Det står bare ett spørsmål om hvem jeg hater mest, og jeg sa att jeg liker/likte Souness som spiller, og dermed ikke "hater" denne mannen.

Usaklig?? Nei. Dette er usaklig "Mike Politt".

Hvorfor la jeg ut denne i en Newcastle-link, hvis vi ikke skal diskutere hva han gjorde i newcastle???

Hva mener du med at souness fotballferdigheter trekker opp?
Trekker opp på hva?
Og spørsmål to: Hva mener du med "Mike Pollitt"?
Tore Eikeland,

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Hvem hater du mest?
« Svar #13 på: 06. Feb. 2006, 22:15 »
Jeg stemte på Gullit, selvsagt.

Greit, MrS har ødelagt to sesonger for oss. Men alt ligger nå tilrette for en vellykket periode.

Men det Ruud Gullit gjorde... ÅÅÅÅ... Å prøve å bli kvitt kongen?? Gi meg styrke!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #14 på: 06. Feb. 2006, 23:01 »
Vel eg vil ikkje sei at eg hater Souness jaffal.
Skal eg stemma på nokon så måtte det ha blitt Bellamy eller Gullitt/DAGLISH :x

Der Daglish/Gullitt tross alt har gjort meir nedbrytande ting for klubben enn Bellamy, Men Bellamy svikta bevist. Eg tror ialfall Daglish prøvte så godt han kunne...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]