20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Canal+ må skjerpe seg!  (Lest 9152 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Canal+ må skjerpe seg!
« Svar #30 på: 07. Feb. 2006, 20:55 »
For min del så er "united" man u. Newcastle er Newcastle. enkelt og greit... bryr meg pent lite om andre mener at det "dårlig supporter innstilling".

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Re: Ærlig talt...
« Svar #31 på: 07. Feb. 2006, 20:57 »
Sitat fra: "Mack"
Desto større grunn for OSS å vise at det er feil å kalle Manchester United for united. Man kan finne på mange andre kallenavn til den klubben.

jeg kan mange "fine" kallenavn til manu :D

Activ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Vent litt...
« Svar #32 på: 07. Feb. 2006, 21:29 »
Ok Mack, hvis det er feil å kalle Man. Utd for united, er det også feil å kalle Newcastle United for united.  Etter denne logikken er det vel Sheffield United (eller kanskje Harchester??) som er det "riktige" united.  Dette er egentlig uinteressant så lenge united er gangbart kallenavn på det ledende Manchesterlaget (nei, ikke Oldham  :lol: ).

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Canal+ må skjerpe seg!
« Svar #33 på: 07. Feb. 2006, 22:27 »
Jeg bruker som regel Newcastle United eller Newcastle. Derfor er det riktig å bruke Manchester United, Manchesterhorene eller andre passende navn. I seriøse diskusjoner kan jeg til og med godta at man bruker Man U.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Canal+ må skjerpe seg!
« Svar #34 på: 08. Feb. 2006, 17:35 »
For å gjenta poenget mitt, hvorfor i all verden kan ikke vi kalle klubben vår "United", når klubben selv kaller seg "United"?
Selv om Manshitter gjør det samme, så trenger ikke det bety at de har mer rett enn oss til å kalle seg "United", bare fordi folk flest i Norge forbinder "United" med Man Utd, inkludert mange av oss. Vi kan forandre på det her og nå ved at absolutt alle newcastlefans i hele Norge kaller laget for United.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Canal+ må skjerpe seg!
« Svar #35 på: 08. Feb. 2006, 17:38 »
Jeg kaller Newcastle for Newcastle eller Newcastle United.
Det jeg derimot prøver å forhindre er å betegne Scum som United, som jeg har gjort før. Det blir vanligvis ManU.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Canal+ må skjerpe seg!
« Svar #36 på: 09. Feb. 2006, 12:21 »
The Toon