20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Canal+ må skjerpe seg!  (Lest 9156 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Canal+ må skjerpe seg!
« på: 04. Feb. 2006, 18:12 »
For det første viser de Newcastle altfor sjelden på Canal+. For det andre har ikke de evneveike United-patriotene i redaksjonen vett til å vise høydepunkter fra Newcastle-Portsmouth etter kampslutt. Alle andre kan de vise 35 repriser av, men Newcastle NEVNER de ikke engang! Enige?
Jeg vil samtidig benytte anledningen til å gratulere Glenn Roeder og Alan Shearer med vellykket ledelse av dagens seier! Alan the Man bør også gratuleres for å inneha klubbrekorden i antall mål i Newcastle etter dagens scoring. Også gøy for Charles N'Zogbia med mål. En god begynnelse for Roeders (suksess?)-periode i hjerteklubben vår!
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Canal+ må skjerpe seg!
« Svar #1 på: 04. Feb. 2006, 18:18 »
Og grunnen til at de skal vise hittil P.L's kjedeligste og mest talentløse fotball lag på TV er? Greit nok, VI vil jo selvsagt se laget vårt spille. Men det tar jo Canal+ rennefart og driter i. Newcastle har spilt RÆVVA fotball, og jeg forstår dem GODT når de lar vær å vise de.

Nå har heldigvis den trenden snudd, og Newcastle er på god vei tilbake til å bli det de engang var.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Canal+ må skjerpe seg!
« Svar #2 på: 04. Feb. 2006, 18:27 »
Sitat fra: "Lasse"
Og grunnen til at de skal vise hittil P.L's kjedeligste og mest talentløse fotball lag på TV er? Greit nok, VI vil jo selvsagt se laget vårt spille. Men det tar jo Canal+ rennefart og driter i. Newcastle har spilt RÆVVA fotball, og jeg forstår dem GODT når de lar vær å vise de.

Nå har heldigvis den trenden snudd, og Newcastle er på god vei tilbake til å bli det de engang var.

Jeg forstår jo poenget ditt, men de viser jo kamper i reprise senere på kvelden og dagen etterpå på både Canal+ og Canal+ Sport og når de da ikke viser Newcastle èn jæ*** gang, så blir jeg litt irritert. Men jeg skjønner deg godt, for Newcastle har generelt spilt dårlig fotball denne sesongen. Vi får heller snakkes hvis Canal+ fortsetter denne trenden med et NUFC i fremgang!
Tore Eikeland,

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Canal+ må skjerpe seg!
« Svar #3 på: 04. Feb. 2006, 18:45 »
Sitat fra: "journalisten"

Jeg forstår jo poenget ditt, men de viser jo kamper i reprise senere på kvelden og dagen etterpå på både Canal+ og Canal+ Sport og når de da ikke viser Newcastle èn jæ*** gang, så blir jeg litt irritert. Men jeg skjønner deg godt, for Newcastle har generelt spilt dårlig fotball denne sesongen. Vi får heller snakkes hvis Canal+ fortsetter denne trenden med et NUFC i fremgang!

Ikke viser Newcastle en jævlig gang?? Hvor har du vært det siste året? Newcastle har blitt vist svært ofte. Langt oftere enn f.kes Wigan som ligger flere mil foran oss på tabellen. Ta en titt på linken "kamper" på forsiden så ser du hvor ofte Canal+ har sendt Newcastle direkte. Ja det er kun direktesendte kamper.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Tja...
« Svar #4 på: 04. Feb. 2006, 19:06 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Ikke viser Newcastle en jævlig gang?? Hvor har du vært det siste året? Newcastle har blitt vist svært ofte. Langt oftere enn f.kes Wigan som ligger flere mil foran oss på tabellen. Ta en titt på linken "kamper" på forsiden så ser du hvor ofte Canal+ har sendt Newcastle direkte. Ja det er kun direktesendte kamper.

Jeg må si du har et lite poeng der, Asbjørn. Min uttalelse var sikkert bare en bieffekt av sinnet etter at Canal+ ikke viste høydepunkter etter Pompey-kampen. Jeg har gjort litt research og funnet ut at 60 % (nøyaktig) av Premier League-kampene til Newcastle er blitt vist. Men de ligger allikevel ikke så høyt på listene over de som har blitt vist flest ganger. Takk for at du var påpasselig, Asbjørn. Jeg beklager deler av uttalelsen min. Men jeg synes fortsatt at det er talentløst at de kan vise høydepunkter av alle kampene unntatt Newcastle-Portsmouth. I avvente av forklaring håper jeg inderlig grunnen ligger i tekniske problemer...
Tore Eikeland,

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Tja...
« Svar #5 på: 04. Feb. 2006, 19:19 »
Kan legge til at det ikke er Canal+ sin feil da de ikke kan velge fra alle kampene. Ellers skjønner jeg frustrasjonen journalisten, men det er ikke Canal+ man bør legge skylden på her. De kan kun velge fra kampene de sender direkte og kampene de sender i opptak. Med andre ord kunne de ikke sendt Newcastle - Pompey uansett hvor mye de selv ønsket det.

Du kan selv sende mail til Canal+, så får du en skikkelig forklaring.

Asbjørn som synes Canal+ har vært dyktige når det gjelder Newcastle og antall kamper denne sesongen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 04. Feb. 2006, 19:51 »
Kan legge til at det ikke er Canal+ sin feil da de ikke kan velge fra alle kampene. Ellers skjønner jeg frustrasjonen journalisten, men det er ikke Canal+ man bør legge skylden på her. De kan kun velge fra kampene de sender direkte og kampene de sender i opptak. Med andre ord kunne de ikke sendt Newcastle - Pompey uansett hvor mye de selv ønsket det.

Asbjørn som synes Canal+ har vært dyktige når det gjelder Newcastle og antall kamper denne sesongen.

Ok. Takk for tipset! Får håpe vi får anledning til å se Newcastle mange ganger disse siste 14 kampene på Canal +. Skal bli spennende å se hvor høyt de klarer å klatre i løpet av våren.

Det er bra vi har gjennomtenkte folk som deg her på forumet, Asbjørn! Hvis du er den samme som skriver artikler på newutd.com vil jeg gratulere deg med svært gode og objektive formuleringer og interessante artikler med engasjerende innhold. Fortsett sånn!
Tore Eikeland,

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Canal+ må skjerpe seg!
« Svar #7 på: 04. Feb. 2006, 19:52 »
Newcastle sine kamper blir nesten alltid vist. Tror det er noe med hvilke kamper de får fra England, eller hvilke de velger seg ut. Grunnen til at de ikke sendte høydepunktene var fordi de ikke hadde de eller rettigheter siden de ikke skal kampen i reprise. De kommer nok i pausa i morgen :)

Så ikke at du hadde skrevet ca det samme som meg Asbjørn...

Men føyer til at jeg er godt fornøyd med at de sender så mange Newcastle kamper. 3 av Newcastles 4 cupkamper i år har også blitt vist på tv. I tillegg har vi radio...

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Canal+ må skjerpe seg!
« Svar #8 på: 04. Feb. 2006, 19:58 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Newcastle sine kamper blir nesten alltid vist. Tror det er noe med hvilke kamper de får fra England, eller hvilke de velger seg ut. Grunnen til at de ikke sendte høydepunktene var fordi de ikke hadde de eller rettigheter siden de ikke skal kampen i reprise. De kommer nok i pausa i morgen :)

Så ikke at du hadde skrevet ca det samme som meg Asbjørn...

Men føyer til at jeg er godt fornøyd med at de sender så mange Newcastle kamper. 3 av Newcastles 4 cupkamper i år har også blitt vist på tv. I tillegg har vi radio...

Håper du får rett om at de viser scoringene i pausen i morgen. Jeg skal sitte benket og følge med.
Tore Eikeland,

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 04. Feb. 2006, 20:06 »

Ok. Takk for tipset! Får håpe vi får anledning til å se Newcastle mange ganger disse siste 14 kampene på Canal +. Skal bli spennende å se hvor høyt de klarer å klatre i løpet av våren.

Det er bra vi har gjennomtenkte folk som deg her på forumet, Asbjørn! Hvis du er den samme som skriver artikler på newutd.com vil jeg gratulere deg med svært gode og objektive formuleringer og interessante artikler med engasjerende innhold. Fortsett sånn!

Takk for det. Du får garantert sett målene til Newcastle i pausene imorgen ;)

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Re: Canal+ må skjerpe seg!
« Svar #10 på: 04. Feb. 2006, 23:05 »
For det andre har ikke de evneveike United-patriotene i redaksjonen vett til å vise høydepunkter fra Newcastle-Portsmouth etter kampslutt.

Først og fremst. Det er VI som er UNITED! For det andre så er Dag Solheim en gooner. For det tredje er vi heldige som har fått se så mange kamper av Newcastle i år som vi har fått se.

Canal+ er mer objektive og flinke til å sende engelsk fotball enn noen annen norsk kanal kunne vært.
Toon, Toon,
Black and white army

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Canal+ må skjerpe seg!
« Svar #11 på: 05. Feb. 2006, 03:06 »
Hvilket lag var det første som brukte United først????
Jeg kan ikke svaret, men dersom det ikke er Newcastle, så er ikke Newcastel det originale United. Og jeg tviler på att det er Manchester også.
Det er forøvrig uinntresant, for det som betyr noe er NEWCASTLE. om det ender på fc, united, bk eller hva som helst betyr ikke så mye.
iverpool FC

plebbster

• Gjest
Canal+ må skjerpe seg!
« Svar #12 på: 05. Feb. 2006, 03:23 »
There's only one United- NEWCASTLE UNITED!

Det finnes ingen andre Uniteds en oss.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Canal+ må skjerpe seg!
« Svar #13 på: 05. Feb. 2006, 03:24 »
Sitat fra: "plebbster"

Jeg kan nevne flere om du ønsker det.
iverpool FC

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Canal+ må skjerpe seg!
« Svar #14 på: 05. Feb. 2006, 12:57 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Sitat fra: "plebbster"

Jeg kan nevne flere om du ønsker det.

kødder du eller......?  :wink:  :lol: