20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva skal vi gjøre med Bou?  (Lest 8948 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Hva skal vi gjøre med Bou?
« Svar #15 på: 16. Mars 2006, 19:00 »
Sitat fra: "Joakim"
Men han tilhører noe av det bedre Newcastle har hatt i midtforsvaret.

Skal ikke så mye til det du!!

folesvert

• Gjest
« Svar #16 på: 17. Mars 2006, 12:15 »
Boumsong skal vi beholde - ikke flere tabbesalg nå!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 17. Mars 2006, 20:28 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Sitat fra: "Joakim"
Men han tilhører noe av det bedre Newcastle har hatt i midtforsvaret.

Skal ikke så mye til det du!!

Nei, det skal kanskje ikke det, men det er like fullt et faktum at Boumsong er en meget god forsvarsspiller. Det finnes selvasgt bedre. Kanskje også innen rekkevidde for denne klubben, men da bør vi i det minste beholde Boumsong som backup. Men du spiller ikke mer eller mindre fast på det franske landslaget for ingenting.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 17. Mars 2006, 20:52 »
Litt merkelig med Boumsong. Henry som kanskje en verdens beste spiss har han full kontroll på, Rooney sliter han en del med, mens han kanskje slet mest med spissene til Cheltenham ;)

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #19 på: 17. Mars 2006, 22:46 »
Såg ut som det var Ramage og Elliot som hadde ansvaret for Rooney, eller var bare Boum på bærtur hele kampen?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 17. Mars 2006, 23:19 »
Det sier bare noe om at denne sesongen både sportslig og privat har vært særdeles ustabil for Boum. Familiesituasjonen har tidvis gått ut over prestasjonene på banen. Dessuten er det vel noe med hvor skjerpet du er mentalt. Du er langt mer skjerpet når din kollega fra det franske landslaget står på motsatt banehalvdel, enn når en eller annen fyr du aldri i verden har hørt om, fra et lag du ikke trodde fantes, utfordrer deg.

Skal vi ærlig talt forvente at Boumsong er like mentalt forberedt på hva som venter ham når harold hairless fra plumbers union er motstander, som når Thierry Henry er motstander?

Hallo, ikke kom her og fortell meg at en eller annen utenlandsk tippeligaspiller (som nylig har kommet til Norge) er like mentalt skjerpa i første runde av cupen mot Vuku, som han er når Rosenborg kommer på besøk i Tippeligaen.

Når det gjelder ManU-kampen, så var Boum konstant på bærtur, og Ram og Elliott hadde den umulige oppgave å tette rommet han etterlot seg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #21 på: 19. Mars 2006, 15:59 »
Sa nettopp den kjempetabben mot liverpool na...fy faen for noe klonete drittspiller har jeg ikke sett siden o brian og hughes va i klubben...og dette bet vi mange mill for...han har jo vart helt pa tryne hele denne sesongen og ikke kom med at personlige problemer er skylda..for han trenger ikke spille om han ikke foler seg motivert...

sa synes at han ma fa fri resten av sesongen og komme seg ellers er det pa huet og rava ut i sommer...

kan ikke ha flere elendige forsvarspillere na...
det er det klubben har mest av..
er sa forbanna na at jeg er flau pa newcastles veier...
flaut a se pa nar de ikke skaper en sjanse pa 45min..

va faen skal til for at de kan spille som de gjorde under keegan..greit forsvartet va ikke bedre da men de hadde fart fremover...

faen ass
oger

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 19. Mars 2006, 17:51 »
Ett ønske fra meg:

Taxi for Boumsong!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 19. Mars 2006, 19:05 »
Boumsong er en latterlig klovn!! Håper han selges til sommeren sammen med 10 andre!! Ja, jeg er frustrert!!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #24 på: 19. Mars 2006, 19:25 »
Jeg mener ikke vi bør kvitte oss med Boumsong. Han er åpenbart preget av familieproblemene og har absolutt NULL selvtillit.

Det er ingen tvil om at Boumsong har store stopperkvaliteter. Hvorfor er han fast på det franske landslaget, som er et av europas beste landslag? Hvorfor var Liverpool etter spilleren når han var på vei bort fra Auxerre? Ikke glem at han var strålende i sin første sesong for Newcastle. Boumsong kan bli en viktig brikke for Newcastle om han bare får på plass det mentale.

Mitt forslag: Han er suspendert i 3 kamper nå. Sesongen er på alle måter over for Newcastle. Vi kan bare glemme europa, og rykker sannsynligvis heller ikke ned. Gi Boumsong fri i 2 måneder og la ham komme sterkt tilbake til neste sesong! Jeg har stor tro på ham og Taylor som fremtidens stopperpar for Newcastle.

Selvtillit betyr enormt mye i fotball. Se bare på Peter Crouch. Hele England lo av ham fordi han bommet på hver jævla sjanse han hadde. Så fikk han den forløsende scoringen, og siden det har han puttet kontinuerlig, blant annet 2 mot Newcastle. Det finnes utallige eksempler på dette. Selv når jeg spiller fotballspillet PES på internett mot andre spillere så har selvtillit veldig mye å si. Jeg kan blant annet nevne at jeg etter å ha tapt 3 kamper på rad klarte å tape mot en spiller som hadde 0-2-23 i status før han møtte meg. Når jeg er i form derimot kan jeg hamle opp med de aller beste. Dette er på ingen måte off-topic. Det jeg mener er altså at Boumsong kan bli en meget god stopper igjen om han bare får tilbake selvtilliten og samtidig får en god makker som kan gi ham trygghet. Jeg er sikker på at selv John Terry ville blitt i overkant shaky med en makker som Robbie Elliott.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 19. Mars 2006, 19:30 »
Helt enig, Nordin.
Husker ikke i farta hvem som sa det, men en eller annen kjent fotballpersonlighet sa vel at i fotball sitter 70% i hodet.
Boumsong var en klassestopper i sin første sesong for oss. Vi veit alle hva han egentlig kan, men det er tydelig at han ikke har det bra. Har vist enkeltkamper at han duger denne sesongen, men jevnt over ikke vært halve den spilleren vi så storspille forrige sesong. Nå som Carr, Moore, Bramble og etterhvert Tayls også kommer tilbake, syns jeg det vil være riktig å la Boumy reise hjem igjen å få laddet batteriet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 19. Mars 2006, 20:35 »
Virker som alle "gode" spillere som kjøpes bare blir helt ræva i Newcastle.. Så blir de solgt og blomstrer i en ny klubb.

Hva i pokker er det som skjer da?? Blø for drakten uansett hvor mye laget sliter!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 19. Mars 2006, 20:37 »
å fy faen jeg gleder meg til taylor , carr , dyer, og owen kan spille alle fra start!
lt;3 Newcastle <3

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #28 på: 19. Mars 2006, 20:40 »
Men når skjer det? :roll:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 19. Mars 2006, 21:44 »
Dyer og Owen er vanvittig gode spillere. Men dei har spilt lite i år :cry:
Liten tvil om at Me hadde hatt Europacup plass uten skadeproblemene vårres og alle domamravgjørelsane i mot i tarten av sesongen. Men lite ein kan jørr med det.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]