20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva skal vi gjøre med Bou?  (Lest 8960 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Hva skal vi gjøre med Bou?
« på: 03. Feb. 2006, 18:58 »
Bou er så de fleste vet, en super stopper! Han er rask, Han er god på hodet, Han er god i dueller, Han er modig og Han har en fin teknikk.

Men i det siste har Boumsong spilt forferdlig. Som også mange vet har han personlige problemer. Han virker kort og godt i konset. De virker som han ikke konsentrere seg. Da er det store spørsmålet; hva skal vi gjøre med Jean-Alain Boumsong:

-La han være som han er.

-Sende han på ferie.

-Be han rykke og reise og selge han

-Eventuelt annet

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Hva skal vi gjøre med Bou?
« Svar #1 på: 03. Feb. 2006, 19:06 »
Sitat fra: "Noreng"
Bou er så de fleste vet, en super stopper! Han er rask, Han er god på hodet, Han er god i dueller, Han er modig og Han har en fin teknikk.

Men i det siste har Boumsong spilt forferdlig. Som også mange vet har han personlige problemer. Han virker kort og godt i konset. De virker som han ikke konsentrere seg. Da er det store spørsmålet; hva skal vi gjøre med Jean-Alain Boumsong:

-La han være som han er.

-Sende han på ferie.

-Be han rykke og reise og selge han

-Eventuelt annet

Om han ikke bedrer seg under Roeder/Shearer bør han få en pause når Moore blir frisk. Ser ut som Arsenals Campbell har det samme problemet denne sesongen. Nå er det faktisk ingen som vet hvor Arsenal stopperen er. Etter at han stakk fra Highbury i pausen mot West Ham. Det sies at også han sliter med personlige problemer.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 03. Feb. 2006, 19:12 »
Jeg synes absolutt vi bør gi han fri når skadesituasjonen tillater det.
Han trenger helt klart det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 03. Feb. 2006, 19:43 »
Enig! Gi han et par uker i Frankrike...

Men hvor blir det av Moore??

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 04. Feb. 2006, 11:43 »
Jeg synes vi bør sende han på en ferie til frankrike og til familien sin.. Det han trenger. Men problemet er at vi ikke kan gi han noe kamp fri, for vi har prolemer med forsvaret så det holder..
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 04. Feb. 2006, 12:36 »
Moore er visstnok snart klar, men hvor god er egentlig han? Enste jeg vet om han er hvordan navnet hans staves og at vi fikk han i sommer...

Jeg mener vi ikke har tid eller råd til å sende han hjem, la han få fri i mange mnd i sommer istedet,, Evt selge han da og hente inn ny stopper. (Hørte jeg Woodgate :lol: )
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 04. Feb. 2006, 12:50 »
Jeg så Moore i flere kamper i prøve VM i fjor sommer. Da varr han solid. MYE bedre enn det Bramble og Boum er per dags dato. Om han kan forsterke forsvaret vårt er jeg ikke i tvil om... Men om han er god nok for en klubb med store ambisjoner er jeg ikke så sikker på.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 04. Feb. 2006, 13:04 »
Moore har ikke spilt en kamp på snart 1 år. Vi kan ikke forvente at han skal komme inn å briljere med en gang :( Han vil antageligvis bruke den tiden vi ikke har på å komme i form... Men det burde vært uholdbart at Boum må spille slik han er nå... Uheldigvis har vi ingen i backup :(

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 05. Feb. 2006, 13:25 »
Når situasjonen tillater det bør vi gi Boumsong en ferie så han kan være der for sin syke familie. Men etter det må han også forbedre seg, gir det ikke resultater har vi ikke bruk for den slags spill til den lønna, og da er det i såfall bare å selge. Kaldblodig: ja, men dette er dessverre en resultat-orientert buisniss. Uansett tror jeg vi får tilbake den gode gamle Boumsong dersom han kan ta litt fri og være hos familien sin og de kan bli friske igjen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 05. Feb. 2006, 15:18 »
Jeg vil se hvordan han klarer seg under ny ledelse først.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 06. Feb. 2006, 15:23 »
Jeg vil absolutt beholde Boumsong!

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 06. Feb. 2006, 17:11 »
Ja nå er endelig ledelsen bytta ut... Så får vi se hvordan han takler det, om han hever seg!
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 12. Feb. 2006, 16:21 »
I stående stund ser det ikke ut som om vi trenger å gjøre noe som helst med vår godeste Boumsong. Etter det jeg har fått med meg har han storspilt igjen de to siste kampene. Grunnen til at jeg formulerer meg slik er fordi jeg bare har lest om Portsmouth kampen, mens jeg så gårsdagens kamp mot Villa. I sistnevnte kamp var Boumsong mer lik "seg selv" igjen. Han var stødig i midtfrosvaret og brukte tilogmed kjeft på medspillerene slik vi liker å se en god ledertype gjøre der bak. Kanskje kan det hjelpe Bramble til å forbedre egne prestasjoner også?

Jeg vet ikke veldig mye om hvordan det går med Boumsong sin familie nå, men det er tydlig at mannager-skiftet har hatt positiv innvirkning på vår franske forsvarsklippe.
Tror nok det var litt mer en bare sykdom i familien som plaget franskmannen. Utrolig hvor mye en enkelt person kan sette tilbake både en enkelt spiller, og et lag.

Når vi nå etterhvert fårr Carr tilbake fra skade, og Moore nå er skadefri mangler vi bare Taylor av forsvarerne, og selv uten ham skal vi kunne mønstre en meget sterk forsvars-firer.
Forhåpentliglis ledet med jernhånd av Boumsong som selve klippen der bak! :D

Nyggs

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #13 på: 16. Mars 2006, 15:59 »
Herre fred betale 8 mill pund for det dritet der..
Spilt så elendig.. har hatt altfor mange horrible feil..

Send han tilbake til Frankrike om han ikke forbedrer seg!!!! :x

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 16. Mars 2006, 16:41 »
Ingen grunn til å slakte Boumsong. Greit, han har vært dårlig i år, og har ikke greid å følge opp fjorårssesongen, og han har vært veldig ustabil. I de første kampene etter Roeders inntog, spilte han særdeles bra. Men han har vært litt mer ustabil i det siste. Likevel, han virker tryggere og sikrere i alt han gjør nå, etter at Roeder overtok. Han stresser ikke så mye, og ligner i større grad på seg selv. At han fikk tilbakefall mot Man Utd er så sin sak. Jeg satser på at han retter opp det til de kommende kampene.

Vi har ikke kastet bort 8 mill på tull og tøys og fanteri. Men vi har betalt litt mye for en spiller som ikke er så fryktelig god. Men han tilhører noe av det bedre Newcastle har hatt i midtforsvaret.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon