20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Prøvd Fjordline.no? De frakter folk billig over Nordsjøen. Minuset er at turen tar jævlig lang tid og at man ikke får tilbringe mange minuttene i Newcastle. Skulle ønske jeg har 20 :roll:
Sitat fra: "Nordin"Prøvd Fjordline.no? De frakter folk billig over Nordsjøen. Minuset er at turen tar jævlig lang tid og at man ikke får tilbringe mange minuttene i Newcastle. Skulle ønske jeg har 20 :roll:>> Nei, de har forandret. Turen går nå fra Norge på torsdagen, og båten er fremme på fredag i sekstiden. Da har du 24 timer i land, og du bor på båten. Rekker kamp også, i tillegg til å få oppleve utelivet på fredagskvelden. Veldig genialt, spør du meg!For øvrig venter jeg på at RyanAir utvider tilbudet sitt fra Haugesund. Helganes ligger ideelt plassert, midt imellom Bergen og Stavanger-regionen. Dette gjør at de er aktuelle for langt over en halv million mennesker. I tillegg har de opprettet gunstige avtaler med Kystbussen både fra Bergen og Stavanger, noe som betyr at man får en tur-retur billett til/fra Stavanger/Bergen - Helganes for svært få hundrelapper.Dessverre flyr Widerøe fra Stavanger til Newcastle, i tillegg til at to selskaper nå skal fly fra Bergen til Newcastle. Det blir da gjerne litt søkt å tro at RyanAir skal slå til med Haugesund - Newcastle, men det er lov å håpe!
Sjekket Widerøe nå... De er blitt betydelig rimeligere siden jeg sjekket sist for fire år siden. Da var det klin umulig å få billetter til under 1990,- per pers!Nå tok jeg en tilfeldig sjekk på helgen 5. - 7. mai, og fant disse prisene:Stavanger - Newcastle/Newcastle - Stavanger, NOK 1268.Stavanger - Haugesund - London - Newcastle/Newcastle - London - Haugesund - Stavanger (inkl. kystbuss): NOK 1530Nå har i tillegg RyanAir steget prisene litt... Liten tvil om at jeg derfor tar Widerøe neste gang jeg kun skal til Newcastle!