20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Opplev Newcastle på SJP for under 1500kr  (Lest 8877 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Opplev Newcastle på SJP for under 1500kr
« på: 02. Feb. 2006, 19:38 »

Det er ingen hemmelighet at reisebyråer og diverse supporterklubber tar gedigen overpris for pakketurer til England. Vi hjelper deg med å sette i sammen en meget billig reise som inkluderer fly t/r, overnatting og kremplasser på stadion.

Vi har per dags dato ledige billetter til kampene mot Bolton, Wigan og West Bromwich Albion. De andre er utsolgt. Merk at bestillingsfristen for Bolton-kampen er lørdag 04.februar, og at vi kun har 9 billetter igjen til denne kampen. Slik får du en tur til Newcastle for spottpris:

Newcastle - Bolton 4.mars

Fly med Ryanair fra Torp til Newcastle.
Avreise 09:25 (CET) 4.mars
Hjemreise 13:05 (GMT) 5.mars
Pris: 324kr

Overnatting på Jesmond Park Hotel (sjekk forumet for erfaringer) 1 natt.
£26 for singelrom inkludert frokost (ca 300kr)
£25 per person i dobbeltrom inkludert frokost (ca 290kr)

Kampbillett på Milburn Stand L7 (verdi £37) gjennom oss 475kr.

Totalt: ca 1100kr.

Finner du noe bedre? Tips oss!

Når det gjelder kampene mot WBA og Wigan som er i april koster turene med RyanAir 700kr t/r. Det betyr at totalprisen kommer på i underkant av 1500kr. Det er dog mulig at RyanAir kommer med en ny kampanje som gjør at de setter ned prisene ytterligere.

Reiser du fra Vestlandet? RyanAir flyr fra Haugesund til London Stansted, og derfra kan du fly med EasyJet videre til Newcastle. Dette koster omtrent 800kr t/r, men prisen varierer fra uke til uke. Man må også eventuelt kalkulere med én overnatting ekstra.

Reiser du fra Kristiansand? Sjekk ut DFDS Seaways.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1 på: 02. Feb. 2006, 21:13 »
fungerer ikkje så bra fra Bergen, desverre. Eg skulle prøve Haugesund - Stanstead alternativet, men det går for få fly fra Newcastle til Stanstead på returen, søndag 23. april. Ivertfall då eg sjekka. Eg endte opp med denne rundturen:

Bergen - Newcastle - Torp - Gardermoen - Bergen. Torp - Gardermoen er med tog. Dette kom på 1800 kroner.

Er greit fornøyd med det, men ser at Jet2.com opner fly til Newcastle i slutten av april, og då vert det billeg fra Bergen. ¨

Det at Widerøe skulle starte priskrig av rein og skjer BULLSHITT. Deira billettar var minst like dyre som SAS sine.

Det vert dyrt dette, men fy faen, det er verd det; Shearer og Owen i aksjon mot West Brom, utan Souey på benken!!! :D

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 02. Feb. 2006, 21:28 »
Prøvd Fjordline.no? De frakter folk billig over Nordsjøen. Minuset er at turen tar jævlig lang tid og at man ikke får tilbringe mange minuttene i Newcastle. Skulle ønske jeg har 20  :roll:

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 02. Feb. 2006, 21:39 »
Sitat fra: "Nordin"
Prøvd Fjordline.no? De frakter folk billig over Nordsjøen. Minuset er at turen tar jævlig lang tid og at man ikke får tilbringe mange minuttene i Newcastle. Skulle ønske jeg har 20  :roll:

>> Nei, de har forandret. Turen går nå fra Norge på torsdagen, og båten er fremme på fredag i sekstiden. Da har du 24 timer i land, og du bor på båten. Rekker kamp også, i tillegg til å få oppleve utelivet på fredagskvelden. Veldig genialt, spør du meg!

For øvrig venter jeg på at RyanAir utvider tilbudet sitt fra Haugesund. Helganes ligger ideelt plassert, midt imellom Bergen og Stavanger-regionen. Dette gjør at de er aktuelle for langt over en halv million mennesker. I tillegg har de opprettet gunstige avtaler med Kystbussen både fra Bergen og Stavanger, noe som betyr at man får en tur-retur billett til/fra Stavanger/Bergen - Helganes for svært få hundrelapper.

Dessverre flyr Widerøe fra Stavanger til Newcastle, i tillegg til at to selskaper nå skal fly fra Bergen til Newcastle. Det blir da gjerne litt søkt å tro at RyanAir skal slå til med Haugesund - Newcastle, men det er lov å håpe!

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 03. Feb. 2006, 18:13 »
Sitat fra: "Jarle"
Sitat fra: "Nordin"

>> Nei, de har forandret. Turen går nå fra Norge på torsdagen, og båten er fremme på fredag i sekstiden. Da har du 24 timer i land, og du bor på båten. Rekker kamp også, i tillegg til å få oppleve utelivet på fredagskvelden. Veldig genialt, spør du meg!

For øvrig venter jeg på at RyanAir utvider tilbudet sitt fra Haugesund. Helganes ligger ideelt plassert, midt imellom Bergen og Stavanger-regionen. Dette gjør at de er aktuelle for langt over en halv million mennesker. I tillegg har de opprettet gunstige avtaler med Kystbussen både fra Bergen og Stavanger, noe som betyr at man får en tur-retur billett til/fra Stavanger/Bergen - Helganes for svært få hundrelapper.

Dessverre flyr Widerøe fra Stavanger til Newcastle, i tillegg til at to selskaper nå skal fly fra Bergen til Newcastle. Det blir da gjerne litt søkt å tro at RyanAir skal slå til med Haugesund - Newcastle, men det er lov å håpe!

desverre flyr widerøe fra stavanger.....???

det er jo helt  konge at widerøe flyr fra stavanger.....  bestiller man tidlig nok er det ikke så dyrt heller...   og uansett hvor du bor i norge kommer du deg alltid til stavanger...     dere er bare misunnelige...  :D  :D

mens jeg er sjeleglad for og ha tilbud både med fly og båt direkte fra norges by nr. 1 direkte til mitt mekka (Newcastle)....   :D  :D
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 03. Feb. 2006, 23:24 »
Billigste tur/retur med Widerøe er vel ca. 1900... Hadde RyanAir flydd fra Haugesund ville samme flytur kostet ca. 400. På grunn av konkurransen vil RyanAir neppe satse på Haugesund - Newcastle hvis/når de utvider rutetilbudet sitt derfra. Det er selvsagt synd.

Jeg bor selv i Stavanger, og for under tusenlappen kommer jeg meg til Newcastle via Haugesund og Stanstead/London, og hjem igjen.

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 04. Feb. 2006, 16:29 »
hvor mange timer tar det da.....  og  hvordan er det mulig, med tanke på at jeg skal komme meg fra stavanger til haugesund, og fra london til newcastle....  

akkurat nå er det tilbud på stavanger - newcastle  2 personer 1495kroner for begge....
Howay the lads!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 04. Feb. 2006, 17:55 »
Jeg reiste fra Haugesund til Newcastle via London sammen med en kompis for 800kr per pers t/r. Ventet 3 timer på flyplassen.

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 04. Feb. 2006, 22:16 »
oki....   men jeg må til haugesund også... det koster også.....  

pluss flyet fra stavanger går på ettermiddagen så jeg trenger ikke fri fra jobb...  og fra sola tar det  1,5 time...  pris  1500 til 2000 utfra tilbud, og hvor tidlig man bestiller...
Howay the lads!

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 05. Feb. 2006, 01:18 »
Sjekket Widerøe nå... De er blitt betydelig rimeligere siden jeg sjekket sist for fire år siden. Da var det klin umulig å få billetter til under 1990,- per pers!

Nå tok jeg en tilfeldig sjekk på helgen 5. - 7. mai, og fant disse prisene:

Stavanger - Newcastle/Newcastle - Stavanger, NOK 1268.

Stavanger - Haugesund - London - Newcastle/Newcastle - London - Haugesund - Stavanger (inkl. kystbuss):  NOK 1530

Nå har i tillegg RyanAir steget prisene litt... Liten tvil om at jeg derfor tar Widerøe neste gang jeg kun skal til Newcastle!

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 05. Feb. 2006, 14:26 »
Ryanair har bra tilbud for tiden for de som vil reise fra Sandefjord. Kr. 1,- hver vei. Blir 350,- tur/retur etter skatter og avgifter.
Norwegian blood, Geordie heart

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 05. Feb. 2006, 23:59 »
Sitat fra: "Jarle"
Sjekket Widerøe nå... De er blitt betydelig rimeligere siden jeg sjekket sist for fire år siden. Da var det klin umulig å få billetter til under 1990,- per pers!

Nå tok jeg en tilfeldig sjekk på helgen 5. - 7. mai, og fant disse prisene:

Stavanger - Newcastle/Newcastle - Stavanger, NOK 1268.

Stavanger - Haugesund - London - Newcastle/Newcastle - London - Haugesund - Stavanger (inkl. kystbuss):  NOK 1530

Nå har i tillegg RyanAir steget prisene litt... Liten tvil om at jeg derfor tar Widerøe neste gang jeg kun skal til Newcastle!

det va jo det an far sa,.....   bare sjekka ofte nok og tidlig nok, så kan en få kjempe-priser fra svg.....
Howay the lads!