20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager i Newcastle?

Ottmar Hitzfeld
31 (39.2%)
Sam Allardyce
5 (6.3%)
Guus Hiddink
7 (8.9%)
Luiz Felipe Scolari
5 (6.3%)
Martin O'Neill
29 (36.7%)
Paul Jewell
2 (2.5%)

Stemmer totalt: 73

Avstemning er avsluttet: 06. Feb. 2006, 21:31

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden  (Lest 98214 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« Svar #465 på: 16. April 2006, 20:56 »
Sitat fra: "kesse"
Noen av grunnene til at jeg vil ha avklaring allerede nå er:

- VM, mange landslag kommer til å kvitte seg med trenerne og de beste ledige managerne er klare til å ta over!

- Flere klubber kvitter seg med managere som har underprestert og de ledige går inn her også. Derfor vil jeg at Newcastle skal ansette noen før vi plutselig må kjempe om å få noen.

Joda Kesse. Jeg skjønner hva du mener, og er enig med deg. Tenkte bare at bli irritert over ryktene å sånt.... det gidder jeg ikke. Det skjer når det skjer!

Men fordelene av å ha en manager på plass nå snarest mulig (sålenge det er rett mann), de ser jeg også. Men ta f.eks Hitzfeld. Dersom han vil vente til etter sommerens VM: tyder ikke det da på at han er interessert i utfallet av det og mulighetene deretter. Hvilket igjen betyr at ikke Newcastle er hans første prioritet. Da vet jeg ikke om han er mannen til å ta oss tilbake til toppen. Ikke ta dette helt bokstavelig, dette er mer et eksempel.
Kan jo spørre seg det samme om O'Neil og. Hvis han virkelig vil ta over på St.James... hva er det da å vente på? (forutsatt at det ikke fortsatt er tvil om han kan begynne å arbeide igjen pga konas situasjon...)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #466 på: 16. April 2006, 21:10 »
Her er de jeg håper er å se på sidelinja til Newcastle neste sesong:

Koeman - har gjort en kjempejobb i Benfica, og bør være en klar kandidat
Hitzfeld - en av de beste managerne som er, alt denne mannen tar i blir til gull
Roeder - sikkert mange som er uenig med meg der, men jeg synes at han har gjort en kjempejobb i Newcastle nå og jeg tror at hvis han blir manager med shearer som assistent vil Newcastle bli et topplag igjen. Han gjorde tross alt bra med West-Ham selv om de rykket ned. Til hans forsvar så var jo han sengeliggende store deler av den sesongen og selv om de rykket ned tok de jo mange poeng.

Er egentlig litt lunken til O'Neil, men det kan være fordi jeg ikke har hørt så mye om ham.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #467 på: 16. April 2006, 23:44 »
Chickenman: Hehe, jeg går egentlig ikke å irriterer meg over alle ryktene!:) Men jeg tror at Fat Fred nok engang kan komme til å ødelegge ved å drøye ut for lenge (les, punktene jeg satt opp + innlegget til Joakim). Derfor håper jeg vi får se vår nye manager snart!!:)

Men det er bare kos med litt rykter på morgenkvisten forran laptopen og en kaffekopp!;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #468 på: 17. April 2006, 11:46 »
Haha, joda. I frykt for at Fat Fred skal f#¤&% det opp igjen hadde det vært greitt å ha en skikkelig manager på plass snarest mulig! Desto bedre tid får han jo også til å forbedre neste sessong!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #469 på: 17. April 2006, 21:41 »
Glenn Roeder vurderes vistnok nå som ny manager... Kan få tilbud om jobben om han klarer å lede Newcastle til UEFA-cupen...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #470 på: 17. April 2006, 21:43 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Glenn Roeder vurderes vistnok nå som ny manager... Kan få tilbud om jobben om han klarer å lede Newcastle til UEFA-cupen...

Kilde?

Ikke at jeg er overrasket...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #471 på: 18. April 2006, 10:16 »
Er The Mirror som skriver, der Gerard Houllier er tiltenkt Director Of Sports-rolle i klubben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #472 på: 18. April 2006, 12:52 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Er The Mirror som skriver, der Gerard Houllier er tiltenkt Director Of Sports-rolle i klubben.

Jaja, nå er jo ikke noe hugget i stein ennå. Men jeg har litt vanskelig for å se for meg to indivder uten kjennskap til hverandre som skal lede et lag sammen til noe stort. Godt mulig det virker, men av det jeg har sett av begge er jeg ikke så sikker på at de ville gå godt sammen, men skulle det være en gulloppskrift og jeg som tar feil skal jeg bite i meg det og glede meg over det!

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #473 på: 19. April 2006, 11:30 »
I følge The Times får Glenn Roeder jobben permanent om Martin O'Neill sier nei. Roeder er nå andrevalget til Shepherd visstnok. Normalt sett er The Times en av de mest troverdige avisene som er å oppdrive på sportsfronten.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #474 på: 19. April 2006, 12:13 »
Med all respekt for Roeder, så synes jeg det kan dette bli feil valg fordi: Spillerne har og godtar han som caretaker, men kan fort vende seg imot han, da de kanskje ikke har den samme respekten al'a Perry i RBK.
Who else...... Alan Shearer

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #475 på: 19. April 2006, 12:39 »
The Mirror fortsetter å male om Gerard Houllier. I dag påstår de at Houllier skal ha sagt at han er klar til å komme til Newcastle i en "director of football"-stilling som en seniorpartner til Glenn Roeder.

Som kjent har Houllier og Roeder et godt forhold fra før. Roeder jobbet blant annet med Houllier på Anfield i perioden etter at han var syk.

Houllier/Roeder høres meget spennende ut, men jeg er usikker på hvordan det vil fungere i praksis. Som kjent gikk det jo til helvete da Houllier og Roy Evans var i tospann på Anfield.

Når det er sagt: Houllier har i mange år hatt "rådgiver"-stillinger innenfor fotballen. Blant annet har han lagt ned et betydelig arbeid på franske, aldersbestemte landslag. For det mottok han også en ærespris.

folesvert

• Gjest
« Svar #476 på: 21. April 2006, 13:33 »
Kan se ut som om McLaren blir landslagstrener (forstå det den som kan), og da ligger veien åpen for O'Neill.

Og da står det vel mellom O'Neill og Roeder. Litt rart i grunn når Shepard var så stor i kjeften om at her skulle alle steiner snus, ikke hvem som helst kan trene Newcastle og nå skal riktig mann inn. Ser ikke ut som han har jobbet så veldig aktivt med dette?

Alle navn som har vært nevnt og så står det mellom O'Neill og Roeder. Kan bli bra det ... for all del ... men trodde det skulle stå mellom flere ... at man hadde flere toppkandidater?

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article615917.ece

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #477 på: 21. April 2006, 18:37 »
Nei er nok ganske sikker på at det er O`Neill som kommer til klubben, McLaren blir nok engelsklandslagtrener.

DanMan

• Gjest
« Svar #478 på: 24. April 2006, 11:50 »
Sitat fra: "NUFranC"
Med all respekt for Roeder, så synes jeg det kan dette bli feil valg fordi: Spillerne har og godtar han som caretaker, men kan fort vende seg imot han, da de kanskje ikke har den samme respekten al'a Perry i RBK.

:lol: Beklager at jeg ler, men å sammenligne Roeder med talentløse Perry blir bare dumt. Perry var slett ingen caretaker, han var assistenten til assistenten som året før hadde vunnet seriegull, men likevel ble sparket, og Perry fikk da den permanente jobben (forstå det den som kan).

Roeder har da også vitterlig gjort seg fortjent til bøtter med respekt fra sine spillere?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #479 på: 24. April 2006, 13:55 »
Jeg vil ikke kalle Per Joar Hansen talentløs. Men å sammenligne Roeder og Perry blir likevel helt, helt feil. Perry overtok et lag som var regjerende seriemestere, men som slet voldsomt spillemessig. Perry forandret ikke en døyt, og det hele gikk til helvete. Da var det ikke rart spillerne kanskje mistet respekten for ham. Men det var først og fremst Ola By Rise som hadde det problemet.

Roeder har overtatt et lag som var i ferd med å gå fullstendig opp i liminga, og overtok etter en manager som hadde ført dem ned i den gjørma. En annen forskjell er at Roeder ikke har spilt med en eneste en av de spillerne som spiller på Newcastle i dag. Han har vært manager i PL før, og vet derfor hva som kreves. Perry hadde erfaring fra Stjørdals-Blink, Byåsen og GIF Sundsvall.

Skal vi se da. West Ham vs. GIF Sundsvall. Jermaine Defoe vs. Geir Håvard Hjelde. Ehh.... Jeg tror vi sier hjemmeseier jeg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon