20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager i Newcastle?

Ottmar Hitzfeld
31 (39.2%)
Sam Allardyce
5 (6.3%)
Guus Hiddink
7 (8.9%)
Luiz Felipe Scolari
5 (6.3%)
Martin O'Neill
29 (36.7%)
Paul Jewell
2 (2.5%)

Stemmer totalt: 73

Avstemning er avsluttet: 06. Feb. 2006, 21:31

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden  (Lest 98395 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« Svar #450 på: 15. April 2006, 15:09 »
Zico, Japan sin landslagstrenar er på oppseiing i Japan, sidan han har sagt at han vil til Europa etter VM. Kanskje han skriv seg på bookmakarane sine lister før helga er omme?

BT.no: Zico ser etter jobb i Europa

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #451 på: 15. April 2006, 15:30 »
med tanke på og skaffe oss spillere og beholde de gode, synes jeg hitzfeld er 1 valg. alle "kjenner" han godt og vet hva han står for( vunnet CL med 2 klubber og vært i gamet lenge). mange spillere vil nok ha stor respekt for han!
lt;3 Newcastle <3

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #452 på: 15. April 2006, 16:53 »
Eit landslag stikk nok desverre av med han etter VM. Desverre. Virkar ikkje så Shepherd er noko interessert i Hitzfeld uansett, noko som er ufattelig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #453 på: 15. April 2006, 17:00 »
Anal Oliver sitter vel dag ut og dag inn på Fattys kontor med juleribberester og forteller hvor fæl tyskere er han, mens Mackems-supportere er mye bedre som Newcastle-managere....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #454 på: 15. April 2006, 18:36 »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #455 på: 15. April 2006, 22:01 »
Noen andre enn meg som begynner å bli dritt lei alle spekulasjoner og vil ha klarhet i klubbens fremtid!? Hvis oss vår nye manager for svarte svingende!!!!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #456 på: 15. April 2006, 22:18 »
Sitat fra: "MortenM"
Zico, Japan sin landslagstrenar er på oppseiing i Japan, sidan han har sagt at han vil til Europa etter VM. Kanskje han skriv seg på bookmakarane sine lister før helga er omme?

BT.no: Zico ser etter jobb i Europa

Sitat fra: "Torjus"
Zico vil til europa. :roll:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=303571

Gammelt nytt av meg da :P

folesvert

• Gjest
« Svar #457 på: 15. April 2006, 22:54 »
Zico er jo et ubeskrvet blad som trener ... faen heller, han vil jeg ikke ha. Fikk han sparken som landslagstrener for Japen er han ikke rett mann for oss. Kommer han til oss, drar jeg til Japan.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #458 på: 16. April 2006, 02:21 »
Han fekk ikkje sparken. Han går vidare i karrieren, og har sagt til Japan at han slutter... Derfor begrepet "oppseiing". Han jobber  vidare, og begge partar er inneforstått med at han slutter ein viss dato.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #459 på: 16. April 2006, 13:03 »
Sitat fra: "kesse"
Noen andre enn meg som begynner å bli dritt lei alle spekulasjoner og vil ha klarhet i klubbens fremtid!? Hvis oss vår nye manager for svarte svingende!!!!

Egentlig ikke. I starten var jeg veldig opptatt av dette selv, men ikke så mye nå. Nå er jeg mer interessert i det som skjer med Newcastle nå. For det danner tross alt grunnlaget for det som skal skje i fremtiden. Og resultatene har vært overraskende bra etter at pesten forsvant i Februar (TAKK GUD!).
Spekulasjoner er spekulasjoner, og de må man ta for det de er verdt. Selv om Zico vil til Europa, hva så? Det er veldig lite som tilsier Newcastle i det utsagnet. Spesielt det at Newcastle er en europeisk klubb, og Zico er brasse. Ikke den mest typiske og tradisjonelle kombinasjonen?
En ny manager blir ansatt når han blir ansatt, og da er det interessant. Frem til da er det ingenting vi kan gjøre med det, og derfor så velger jeg å avvente. Det skjer når det skjer, og da har det skjedd. Før det skjer det ikke! Verre er det ikke.

Men noen få tanker:
- Hitzfeld var min klare favouritt da S****** fikk sparken. Men IKKE nå lenger. Han vil vente til sommeren. Hvorfor? Jo... VM! Da er det mye som tyder på at Newcastle ikke er hans førstevalg, og da vet jeg ikke om han er rett mann alikevel.
- Hiddink er vel allerede ute av diskusjonen ettersom han skal ta russisk landslagsfotball tilbake til toppen. Gud vet hvordan, men at mannen er dyktig er det ikke tvil om.
- O'Neil. Begynner å tvile på ham og. Veien ligger klar for ham ettersom jeg har forstått men også han signaliserer alt annet enn at Newcastle er første prioritet. IKKE bra!
Derimot er jeg mer interessert i spekulasjoner om eventuelle managere fra utlandet som har gjort det bra i Champions League i år. Noen klar favouritt har jeg ikke nå, men grunnen er vel at jeg er mer interresert i det som skjer nå enn alle spekulsjonene. Men jeg er enig i de som sier at Roeder leverer en sterk søknad med resultatene han oppnår nå. Tror også Jarle er inne på noe da han sier at utsagnene om at "jeg vil tilbake til akademeiet" mest sannsynlig bare er et spill for galleriet. Men hva vet jeg...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #460 på: 16. April 2006, 13:22 »
Noen av grunnene til at jeg vil ha avklaring allerede nå er:

- VM, mange landslag kommer til å kvitte seg med trenerne og de beste ledige managerne er klare til å ta over!

- Flere klubber kvitter seg med managere som har underprestert og de ledige går inn her også. Derfor vil jeg at Newcastle skal ansette noen før vi plutselig må kjempe om å få noen.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #461 på: 16. April 2006, 17:48 »
bedre og vente til sommern og ansette den rikitge , enn og forhaste seg fordi vi vil det og ansett feil mann!
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #462 på: 16. April 2006, 18:03 »
Kan vel ikke akkurat påsta at nesten 4 måneders betenkningstid på å finne en manager er å forhaste seg?? Det er klart at man ikke skal ta avgjørelser i hytt og pine. Men man må prøve å være litt taktisk klok også...

Jo nærmere vi kommer sommeren, jo flere managere blir hentet til div jobber.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #463 på: 16. April 2006, 20:04 »
ja , jo bare vi får en god manager så gir jeg egentlig faen.
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #464 på: 16. April 2006, 20:18 »
Sitat fra: "Doffi"
bedre og vente til sommern og ansette den rikitge , enn og forhaste seg fordi vi vil det og ansett feil mann!

Problemet er det at straks sommeren og VM kommer, så er de beste spillerne allerede forsvunnet til de beste klubbene, og uten en manager på plass innen VM starter, så er vi mer eller mindre dømt til å bli den store taperen på overgangsmarkedet. Og når vi ser på spillerstallen vår slik den er i dag, med alle de usikre kortene vi har, og de aldrende spillerne vi har, så skjønner alle at Newcastle ikke har råd til å bli taperen på overgangsmarkedet. Vi har ikke råd til å vente til VM, bare for å se de beste managerne bli snappet opp av de beste klubbene, rett foran nesa vår. Vi må handle i mai. Innen utgangen av mai krever jeg at en ny manager er ansatt. Det er både for at klubben skal ha en mulighet på overgangsmarkedet, og kunne sikre seg de beste spillerne tidligst mulig, og for at spillere som Emre og Owen skal skjønne at Newcastle er klubben å satse på. At klubben faktisk har en fremtid.
Ender vi opp med en tulling som Souness igjen, bare fordi alle de beste har blitt kapret av andre, så skjønner Owen og Emre fort tegningen og forsvinner så snart sjansen byr seg. Nå må vi gi en manager et tilbud, og sette en frist for når vi vil ha svar. Vi kan ikke vente på at en fyr skal bruke flere år på å bestemme seg. Sier vedkommende nei, må vi ha tid til å hente andrevalget. Og da kan vi ikke vente til sommeren. Det mest optimale, med tanke på Owen, og roen i spillergruppa, er at managerspørsmålet blir avgjort før inneværende måned er omme. Får vi inn en klassemanager før sesongen er over, er sjansen mye, mye, mye større for at Owen vil bli. Og vi vet alle hvor stor betydning det vil ha.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon