20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager i Newcastle?

Ottmar Hitzfeld
31 (39.2%)
Sam Allardyce
5 (6.3%)
Guus Hiddink
7 (8.9%)
Luiz Felipe Scolari
5 (6.3%)
Martin O'Neill
29 (36.7%)
Paul Jewell
2 (2.5%)

Stemmer totalt: 73

Avstemning er avsluttet: 06. Feb. 2006, 21:31

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden  (Lest 98347 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

folesvert

• Gjest
Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« Svar #435 på: 02. April 2006, 11:42 »
Fra 4thegame;

Newcastle United chairman Freddy Shepherd insists he will name the club's new manager before the end of the season.

Glenn Roeder has been caretaker boss at St James' Park since Graeme Souness was sacked two months ago while Alan Shearer has been working as his assistant. Roeder has guided United to five Premiership wins in his nine games in charge but Shepherd told the Sunday Mirror: "Our aim is to have the new management structure in place before the last ball of the season is kicked.

"We don't want to have uncertainty lingering on through the close season and we want supporters and players to finish the season knowing who will be in charge next August. "We have taken our time, because this is one of the biggest decisions in the history of this club.

"The top clubs are opening up a huge gap between themselves and others. We need to get the right man to ensure we are one of those leading clubs. "We have had a host of top names declaring their interest but we have kept them secret. When the time is right - and that isn't too far away - we will name the man to lead us into the future."

Snakker jo fornuftig nå Shepard! Hadde vært fint å fått vite det før siste kamp. Tenk for en dag - vi slår Chelsea på hjemmebane, og i pausen har de presentert Hitzfelt, Koeman eller O'Neill som ny trener!!! Da drikker jeg meg dritings ... i flere dager på rad!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #436 på: 02. April 2006, 14:23 »
LokalavisaSunday Suns artikkel Kan fortelle det samme, og samtidig fortelle at deres informasjon tyder på at Sheperd er confident på at Martin O'Neill er mannen han skal få lov å introdusere!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #437 på: 02. April 2006, 14:33 »
Det virker jo ganske så realistisk i og med at O'Neill har kjøpt seg hus i Nord i tilegg at han var på kampen går!
Hadde blitt sjeleglad vist vi hadde fått han!

Men mitt fyrste valg er likavel Hitzfeld.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #438 på: 02. April 2006, 14:34 »
Mitt også, men tatt i betraktning de horrible navnene det kunne blitt, er Martin O'Neill et meget bra valg, så jeg blir fornøyd med det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #439 på: 02. April 2006, 15:10 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Det virker jo ganske så realistisk i og med at O'Neill har kjøpt seg hus i Nord i tilegg at han var på kampen går!

>> Hvordan vet du dette? Han var på Chelsea - Newcastle så vidt jeg vet.

At han angivelig har kjøpt seg hus i Newcastle tar jeg med ei enorm klype salt. Ronaldo, Ronaldinho, Rivaldo og del Piero - blant mange, mange flere - har jo også kjøpt seg hus i Newcastle de siste 10 årene.

Noen som vet om alle har hvert sitt hus, eller går det samme huset på rundgang?

Når det er sagt: MON er nok mannen. Datoen 9. april har lenge vært nevnt. Ikke i direkte forbindelse med Newcastle, men 9. april angivelig er den datoen hans avtaler med Celtic opphører.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #440 på: 02. April 2006, 16:13 »
Sitat fra: "Hans Emil"

Tror du roter litt nå. Ifølge flere engelske nufc fora var O'Neill tilstede på Fulham - Portsmouth, ikke Newcastle - Tottenham.

folesvert

• Gjest
« Svar #441 på: 06. April 2006, 15:50 »
... men nå kaster også Fullham seg inn i kampen om O'Neill. Satser heller på Koeman jeg. Dette er fryktelig spennende!!!

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=16912020%26method=full%26siteid=50081%26headline=fulham%2dbid%2dto%2dsnatch%2do%2dneill-name_page.html

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #442 på: 10. April 2006, 22:11 »
Hiddink blir det hvertfall ikke da han er klar for Russia sitt landslag!:(

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/internationals/4897648.stm

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #443 på: 11. April 2006, 00:50 »
Trist, men forventa da!
Klinger meg fast til håpet om Ottmar Hitzfeld jeg, enn så lenge!

djmattis

• Gjest
« Svar #444 på: 11. April 2006, 02:10 »
Kan resigne Ruud Gullit så vi kan spille litt sexy fotball igjen spör du meg!!!!
:D

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #445 på: 12. April 2006, 03:47 »
I miss u Keagen!!!!=) tenk det då !!?
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

folesvert

• Gjest
« Svar #446 på: 12. April 2006, 10:53 »
Fra Teamtalk idag:

Mancini linked with Newcastle post
Inter Milan manager Roberto Mancini has emerged as a strong contender for the vacant post at Newcastle.

Mancini, who took over at Inter after leaving Lazio two years ago, is now rated as second favourite for the job behind former Celtic boss Martin O'Neill by some bookmakers.

O'Neill - also in contention for the England job - remains available at odds of around 2-1 but Mancini is now rated 3-1 ahead of 5-1 shot Alan Curbishley, the Charlton manager.

Paul Petrie, a spokesman for totesport, said: "It seems that punters have realised that O'Neill does not want the Newcastle job and are looking around elsewhere.

"We still make O'Neill the favourite but I can definitely see that changing by the end of the week as more rumours start to circulate around the North East."

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #447 på: 12. April 2006, 12:58 »
Jeg sier KEEP ROEDER hvis vi vinner de 2 neste kampene!
ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #448 på: 12. April 2006, 12:58 »
Og resten!
ax

folesvert

• Gjest
« Svar #449 på: 12. April 2006, 18:15 »
Nesten så jeg er enig, men med tanke på å beholde gode spillere (les: Given, Owen, Parker, Emre, N'Zogbia) og mulighet for å hente inn noen klassespillere til tror jeg vi trenger en trener med et bedre navn og rykte enn hva Roeder har. Jeg vil heller ha Koeman enn Mancini ... han kjenner jeg ikke godt nok.