20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager i Newcastle?

Ottmar Hitzfeld
31 (39.2%)
Sam Allardyce
5 (6.3%)
Guus Hiddink
7 (8.9%)
Luiz Felipe Scolari
5 (6.3%)
Martin O'Neill
29 (36.7%)
Paul Jewell
2 (2.5%)

Stemmer totalt: 73

Avstemning er avsluttet: 06. Feb. 2006, 21:31

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden  (Lest 98305 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« Svar #390 på: 22. Mars 2006, 14:26 »
Håper selv på Ottmar eller Martin.. Men jeg er nesten sikker på at vi ikke får noen av de :?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #391 på: 24. Mars 2006, 15:46 »
Leste nå at Hiddink har sagt opp i PSV. Tror dere dette kan ha noe med oss og gjøre? Det hadde vært fett!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #392 på: 24. Mars 2006, 16:05 »
Sitat fra: "Lasse"
Leste nå at Hiddink har sagt opp i PSV. Tror dere dette kan ha noe med oss og gjøre? Det hadde vært fett!

Ja det hadde vært rått! Da hadde eg vært like glad som om vi hadde fått Hitzfeld!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #393 på: 24. Mars 2006, 16:07 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Sitat fra: "Lasse"

Ja det hadde vært rått! Da hadde eg vært like glad som om vi hadde fått Hitzfeld!

Da er du ikke alene. Hiddink er sammen med Hitzfeld den best vi kan få spør du meg. Problemet er vel at Hiddink vel har varslet at han er mer opptatt av å lede et landslag?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #394 på: 24. Mars 2006, 18:34 »
Slik jeg leste det på tekst-tv, stod det bare at han var i samtaler med "arbeidsgivere", men kunne ikke si noe offisielt før i slutten av måneden.

Jeg lever i håpet :D
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #395 på: 24. Mars 2006, 20:10 »
Har lest flere steder at Hiddink er svært int. i å ta over England.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #396 på: 25. Mars 2006, 00:05 »
Hiddink vil være landslagstrener, og er selvsagt hypp på England-jobben. Og spør du meg burde FA drite i at han ikke er engelsk, og kjøre på for å få ham. Alt Hiddink tar i blir til gull. Og det skulle ikke forundre meg om så vil skje også med England, om FA ansetter ham.
Mannen har ført Sør-Korea til bronsefinale i VM på hjemmebane, og ført Australia til deres første verdensmesterskapdeltakelse noensinne. PSV har selvsagt også vært nokså suverene under hans ledelse, og han har gjort store ting med andre klubb og landslag tidligere.

Hiddink er ikke det minste interessert i å være manager for Newcastle. Det føler jeg meg 99,9 prosent sikker på, selv om jeg ikke kjenner mannen det minste.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #397 på: 25. Mars 2006, 00:12 »
Pessimisme ute i gården eller?
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #398 på: 25. Mars 2006, 00:15 »
Pessimisme? Nei.
Det er kalde fakta, er jeg redd.

Jeg er ikke så blåst at jeg faktisk tror Hiddink er interessert i å være manager for min fantastiske fotballklubb, med tanke på det jeg har sett han uttale til media, og slik jeg "kjenner" Hiddink.

Og det at han trekker seg fra PSV har jo ligget i kortene en god stund.
Han har jo sagt at han er mer interessert i å være landslagstrener på heltid.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #399 på: 25. Mars 2006, 00:43 »
Kan også håpe dette er fordi han vil ha nye klubbutfordringer, og da den sovende kjempen Newcastle United. Det er ihvertfall en drøm verdt å realisere :D
Go for the Hs!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #400 på: 25. Mars 2006, 13:40 »
Jeg gidder ikke håpe på det en gang, fordi jeg er mer eller mindre sikker på at han er ute etter en landslagskarriere. Han har aldri gitt uttrykk for noe annet, etter det jeg har lest, og Hiddink har aldri i verden flørtet med denne jobben. Hitzfeld har flørtet med denne jobben. Ergo, Hitzfeld kan vi kanskje få, hvis bare Shepherd vil, Hiddink får vi ikke! Han vil trene et landslag, og først og fremst England.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #401 på: 25. Mars 2006, 13:48 »
Enig med Joakim, er svææært usannsynlig at vi får Hiddink! MEN, en positiv ting er; O'neill, Ottmar, og Hiddink er aktuelle kandidater til England jobbe, kun 1 av de får den! Det betyr at det står 2stk uten jobb!:) Sjansen for at vi får feks O'neill øker jo hvis flere gode trenere melder sin interesse for FA.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #402 på: 25. Mars 2006, 14:01 »
Sagt det før. Tror O'Neill er rette mann, men en tysker hadde vært velkommen også :wink:
Who else...... Alan Shearer

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #403 på: 25. Mars 2006, 19:28 »
ser ikke helt hvorfor dere vil ha O'Neil til klubben, han er en utrolig god manager, men han er mackem-fan og slikt synes jeg vi ikke kan ha i klubben.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #404 på: 25. Mars 2006, 19:29 »
Helt enig. Da er det mye bedre å ansette Glenn Hoddle...