20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager i Newcastle?

Ottmar Hitzfeld
31 (39.2%)
Sam Allardyce
5 (6.3%)
Guus Hiddink
7 (8.9%)
Luiz Felipe Scolari
5 (6.3%)
Martin O'Neill
29 (36.7%)
Paul Jewell
2 (2.5%)

Stemmer totalt: 73

Avstemning er avsluttet: 06. Feb. 2006, 21:31

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden  (Lest 97573 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« Svar #600 på: 16. Mai 2006, 18:23 »
Det har du nok rett i. Men hvis Newcastle ansatte ham med forventninger lavere enn topp 6, kunne de liksågodt ha ansatt en helt annen manager. Nå har de jo faktisk bekreftet at de har ansatt ham MED en målsetning om topp 6, og jeg tror og håper han er kapabel til å føre Newcastle èn plass høyere enn årets litt-for-dårlige plassering.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #601 på: 17. Mai 2006, 00:57 »
Sitat
Og i tillegg mister me garantert Alberto LUQUE nå

Hva så? Jeg har en viss tro på at Roeder, Craig eller hvem det måtte være har litt bedre peiling på Luques form, motivasjon og vilje enn vi har. Han blir ikke solgt uten grunn! Ønsker han seg bort kan han ryke å reise, vil ikke ha en spiller som ikke vil være i klubben. Vi vet heller ikke om han blir solgt enda.

Når det gjelder forventninger, mener jeg vi bør rette oss etter de forventningene Roeder, og for den del Shepherd, har. Dvs. minst 6.plass. Noe mer bør vi ikke forvente, laget er per dags dato ikke godt nok til å utfordre Chelsea, Man Utd, Liverpool eller Arsenal. Tottenham kan vi derimot utfordre, jeg mener vi bør komme over de - med andre ord 5.plass. Men veien til 4-3 plass er ikke lang, og håpet er at Roeder kan være den som fører oss tilbake dit. Han kjenner spillerene, klubben og fansen - han er respektert og godt likt av samtlige. Bare det tror jeg er en styrke i seg selv.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #602 på: 17. Mai 2006, 01:05 »
Med Souness som manager over halve sesongen havnet vi 9 poeng bak Arsenal til slutt! Hvorfor skal vi ikke kunne utfordre de neste sesong da? Vi har også et bedre lag en Blackburn som havnet 4 poeng bak Arsenal!

Håper bare Roeder og Newcastle får en god start på sesongen slik at vi er med å kjemper hele veien mot topp 4!

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #603 på: 17. Mai 2006, 01:14 »
Sitat
Thomas Beckheim   
Skrevet: Mai 17 12:05    Tittel:    
Med Souness som manager over halve sesongen havnet vi 9 poeng bak Arsenal til slutt! Hvorfor skal vi ikke kunne utfordre de neste sesong da? Vi har også et bedre lag en Blackburn som havnet 4 poeng bak Arsenal!

Håper bare Roeder og Newcastle får en god start på sesongen slik at vi er med å kjemper hele veien mot topp 4!

To tap mot Man U, to tap mot Liverpool, en seier mot Chelsea og en mot Arsenal. Seieren mot Chelsea i årets siste kamp, Chelsea med ingenting å spille for - vi med alt. Det er ikke til å stikke under en stol at de 4 er bedre enn oss! Arsenal har hatt en tung sesong, men beholder de Henry tror jeg de kommer sterkere tilbake og utfordrer årets topp 3 neste år. Selvfølgelig er det mulig at vi greier 4.plass - men jeg synes ikke det er særlig realistisk. Alt avhenger av mulige signeringer i sommer, og at sentrale spiller som Parker, Owen og Taylor holder seg skadefri og i form. Emre har heller ikke imponert så voldsomt, håper han hever seg til høsten. Per dags dato er ikke laget godt nok for topp 4. Hvordan det utvikler seg utover sommeren, derimot, er noe annet. Men vi må ikke glemme at topp 4 også skal på transfermarkedet og forsterke laget!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #604 på: 17. Mai 2006, 01:42 »
Sitat fra: "Svenno"
Sitat
Og i tillegg mister me garantert Alberto LUQUE nå

Hva så?

Seriøst?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

djmattis

• Gjest
« Svar #605 på: 17. Mai 2006, 05:42 »
Jeg bare forstår ikke hvorfor ikke folk vil ha en spiller som Luque med videre, men samtidig prate om å komme på topp 4 neste sesong.
Selvmotsigelse på sitt groveste.
Det tok Henry 2-3 år å klimatisere seg i PL, og Luque får ikke 5 kamper en gang å så begynner folk å dömme han.
Helt utrolig og jeg blir direkte kvalm av folk som er så utålmodige.
Ingen klager mot Owen, som er et svindyrt kjöp, og som spillte 10 kamper og så ble borte.
Driter i om han skårte mål, skulle bare mangle av en fyr som er så vantmed PL.
Noen ganger blir jeg så forbanna på folk som ikke kan respektere spillere som Luque.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #606 på: 17. Mai 2006, 12:23 »
Sitat fra: "djmattis"
Jeg bare forstår ikke hvorfor ikke folk vil ha en spiller som Luque med videre, men samtidig prate om å komme på topp 4 neste sesong.
Selvmotsigelse på sitt groveste.
Det tok Henry 2-3 år å klimatisere seg i PL, og Luque får ikke 5 kamper en gang å så begynner folk å dömme han.
Helt utrolig og jeg blir direkte kvalm av folk som er så utålmodige.
Ingen klager mot Owen, som er et svindyrt kjöp, og som spillte 10 kamper og så ble borte.
Driter i om han skårte mål, skulle bare mangle av en fyr som er så vantmed PL.
Noen ganger blir jeg så forbanna på folk som ikke kan respektere spillere som Luque.

Hyll Hyll Svenske med peiling! :o :)

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #607 på: 17. Mai 2006, 13:02 »
Jeg vil gjerne ha Luque, og håper han kan gjøre det bra. Poenget er at dersom støtteapparatet i Newcastle mener han ikke er god nok, motivert nok eller i det hele tatt bra å ha i klubben - så har de helt sikkert bedre grunnlag for å påstå det enn oss! Jeg har forsvart Luque siden han signet, og kommer fortsatt til å gjøre det. Jeg blir også skuffet dersom han blir solgt, men regner samtidig med at det er en god grunn for det! Hadde du lest hele innlegget mitt hadde du tatt poenget, der var en viss sammenheng.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #608 på: 17. Mai 2006, 14:14 »
Huff, jeg har en dårlig følelse for dette! Faens Fatty. Støter jo såklart Roeder, men tror ikke han er den rette for en permanent rolle som manager. O'neill/hitz where did you go? Når vi klarer å gi 17mill for Owen synes jeg vi kan brenne av en del for en TOPP manager også!

Lykke til Roeder, du vil trenge det.
Who else...... Alan Shearer

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #609 på: 18. Mai 2006, 00:27 »
Jeg vil gjerne ha Luque, og håper han kan gjøre det bra. Poenget er at dersom støtteapparatet i Newcastle mener han ikke er god nok, motivert nok eller i det hele tatt bra å ha i klubben - så har de helt sikkert bedre grunnlag for å påstå det enn oss! Jeg har forsvart Luque siden han signet, og kommer fortsatt til å gjøre det. Jeg blir også skuffet dersom han blir solgt, men regner samtidig med at det er en god grunn for det! Hadde du lest hele innlegget mitt hadde du tatt poenget, der var en viss sammenheng.

Herregud. Det er jo tåpeligt. Det må nå du og sjønne. Om Støtteapparatet ikkje finner Luque god nok kan det brenne ein viss plass. Og åssen kan det bedømme det når han aldri får sjangsen.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #610 på: 18. Mai 2006, 01:37 »
To tap mot Man U, to tap mot Liverpool, en seier mot Chelsea og en mot Arsenal. Seieren mot Chelsea i årets siste kamp, Chelsea med ingenting å spille for - vi med alt. Det er ikke til å stikke under en stol at de 4 er bedre enn oss

Så hva da? DRIT I CHELSEA,MANU,LIVERPOOL Det er 16 andre lag i PL Newcastle skal spille mot. Vi vinner ikke PL om vi slår disse 3 lagene, men om vi slår de andre laga!!

Arsenal har vi vist tidligere at vi kan slå hjemme og kjempe hardt mot på bortebane...

Dette er ikke til å stikke under en stol som du fint sier

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #611 på: 18. Mai 2006, 13:57 »
Sitat

Herregud. Det er jo tåpeligt. Det må nå du og sjønne. Om Støtteapparatet ikkje finner Luque god nok kan det brenne ein viss plass. Og åssen kan det bedømme det når han aldri får sjangsen.

Har du sett han på trening? Vet du hva slags innstilling han har, og om han er villig til å gi alt for å kjempe seg inn på laget? Suksess i Spania betyr ikke automatisk suksess i England.

Sitat
å hva da? DRIT I CHELSEA,MANU,LIVERPOOL Det er 16 andre lag i PL Newcastle skal spille mot. Vi vinner ikke PL om vi slår disse 3 lagene, men om vi slår de andre laga!!

De tre lagene har like gode forutsetninger, om ikke bedre, enn oss for å vinne mot de 16 andre. Hva står igjen da? Innbyrdes oppgjør. 18 mulige poeng å spille om. I år tok vi 3 av de 18! Chelsea kom 33 poeng foran oss.

For å vinne trofeer må vi slå de beste. Husker du hvem som slo oss ut av Fa-cupen? Wigan slo oss ut av ligacupen, noe de ikke burde gjort. Men hvem hadde vi omsider møtt dersom vi gikk videre? Man Utd. Enda ett trofè tapt, dersom vi "driter i de 3 lagene".

For å bli best, må vi ta poeng fra de beste. Ikke bare en gang for sesongen, men jevnlig og over tid. Skal vi vinne cuper, må vi SLÅ de beste.
Det kan du ikke nekte på.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #612 på: 18. Mai 2006, 15:19 »
Hadde vi slått de 16 andre lagene hadde vi fått: 16*3*2= 96 poeng!

Så mange poeng i PL har ingen lag tatt..

Men du vil vel heller slå Chelsea og heller tape 5 kamper etterpå...

Newcastle må bli stabil mot de mindre gode lagene!! Klarer vi det kan vi seff. kjempe mot en topp 4 plass uten å bare fokusere på Chelski,Mjau og Puul.

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #613 på: 18. Mai 2006, 18:13 »
Sitat
Men du vil vel heller slå Chelsea og heller tape 5 kamper etterpå...

Selvfølgelig ikke. Og du har helt rett i at vi må bli mer stabile mot mindre gode lag. Men skal vi etablere oss i toppen sier det seg selv at vi må ta mer poeng også mot de som er best per dags dato. Spesielt hvis vi skal komme til Champions League å hevde oss der.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #614 på: 18. Mai 2006, 19:30 »
må hvertfall unngå og tape på hjemme.

vi kommer aldri til og slå alle bunnlagene på bortebane. er så mye som spiller inn. men vi må bare ha en stabil form som mot slutten av sesongen, ett tap kommer i ny og ne alltid . bare vi ikke  taper som i år hjemme mot blackburn, får uavgjort mot west ham , fulham,charlton og mbrough. der tapte vi feks 11 poeng på kamper som vi skal vinne!
lt;3 Newcastle <3