20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Souness sparket!!  (Lest 48360 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #30 på: 02. Feb. 2006, 14:47 »
Har vært på fylla 2 dager på rad nå, så gidder ikke feire med drikke i kveld. Men skal sette på en NewcastleDVD å kose meg :)

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #31 på: 02. Feb. 2006, 14:48 »
Jeg må først og fremst få gratulere alle sammen med dagen! Endelig er vi kvitt den forhatte manageren. Noe burde selvsagt vært gjort tidligere, men det er en annen sak.

Nå må vi se fremover og det er utrolig viktig at vi bruker god tid på å finne en erstatter. Dette gjorde vi ikke da Bobby Robson fikk sparken og det fikk fatale konsekvenser. Jeg ser litt lysere på ting nå, selv om sesongen er ødelagt. Nå må alle ta seg sammen for vi er ikke kvitt krisen selv om Souness er ute. Det er fortsatt bare 6 poeng som skiller oss fra nedrykkstreken. Spillet må forandres, taktikken må forandres og gløden må tilbake! Dette tror jeg Roeder og Shearer kan greie.

Måtte Souness brenne i helvete!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #32 på: 02. Feb. 2006, 14:52 »
YES!
Fy faen... Har sjekka nettet på mobilen i hele dag uten at det sto noe om at Souness er sparket. Jeg kommer hjem, Souness er sparket og jeg er nå så topp motivert at vår store KRL prøve som er på 70 spm i morgen skal jeg faen ma klare!
Fy faen så jævli jævli digg! :D

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #33 på: 02. Feb. 2006, 14:58 »
Begynner faktisk å lure på om FatFred har gjort noe lurt for Newcastle og pengene sin del. Jeg lurer på om FatFred hadde tenkt å sparke Souness rett før jul men kom på løsninger for å sparke Souness uten å bruke så mye penger:
Dette tenkte kanskje Shepherd i Desember/Januar (muligens november også):

*Hvis Souness blir sparket nå, må Newcastle bruke penger på å få ham ut, på å få inn en ny manager pluss at den nye manageren sikkert krever penger til overganger i Januar.

*Sparker vi Souness i februar og ikke gir han penger til spillerkjøp, kan vi sparke Souness og hente inn en ny manager som ikke kan handle spillere p.g.a transfersmarkedet er stengt.

Kanskje jeg er helt på jordet men tenkte faktisk at dette kan være en grunn til at det sparkingen av Souness ble drøyet en god stund.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #34 på: 02. Feb. 2006, 15:05 »
Føste oppgave er å få hamra selvtillitten tilbake i troppen. Den er knust nå. Dette blir derfor den første, og sannsynligvis vanskeligste oppgaven. Så handler det om å få i gang angrepsspillet. Få mer system på det hele. Samtidig må vi sette et forsvar. Dette trengs det trening på. Ting kommer ikke av seg selv. Selv om Souness trodde det.

Jeg vet lite om hva Glen Roeder står for, annet enn at han vel ikke gjorde verdens beste jobb i West Ham. Men jeg håper han greier å rette på disse tre punktene. Selvtillitt, angrep og forsvar.
Jeg håper han ser verdien i kantspillet. Vi har glimrende kantspillere i Luque og Solano. Hvis vi kan få i gang dem, så har vi gjort mye. Deretter gjelder det å få plassert Shearer inne i feltet, og få Ameobi eller Chopra til å jobbe hardt ved siden av ham. Det er også viktig å sette disse i scoringsposisjon. Men det er Shearer som er vår beste målscorer så lenge Owen er ute, og da er det han vi må satse på. Deretter handler det om å få sentrallinja på plass. Kommunikasjon blir et nøkkelord. Hvis ikke Shearer, Emre og Boumsong kan kommunisere, så er vi tilbake der Souness slapp. Boumsong må få vite at det er han som er sjefen bak der. Han trenger en skikkelig irettesettelse nå. Når han spiller kamp, så hjelper det ikke at kona er sjuk. Da må han bare fokusere på arbeidsoppgavene sine. Given kan nok også bli flinkere til å organisere forsvaret sitt.

Men først og fremst handler det om selvtillitt. Hvis Roeder og Shearer kan få gutta til å tro på egne ferdigheter, og tro på at de kan slå Portsmouth, så er mye gjort. De må også få banket inn i gutta at vi ikke trenger å bli nervøse om vi ikke scorer med en gang. Det kan hende vi må slite for seieren. Men det er viktig å få banket inn i spillerne at denne kampen SKAL vinnes. Koste hva f... det koste vil.

Jeg håper i det lengste at Roeder og Shearer nå kan begynne å snu pessimisme til positivitet.

Og vi er ferdige med S****** nå. La oss aldri nevne han ved navn igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #35 på: 02. Feb. 2006, 15:07 »
Grattis til alle :) .Detta var en utrolig deilig nyhet å få nå..kan vi begynne å se mot bedre tider å forhåpentligvis et nytt newcastle med ny trener.Fantastisk deilig detta føles.blei jeg utrolig glad :D
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #36 på: 02. Feb. 2006, 15:14 »
Så lenge Shearer er assistent tviler jeg på at han starter kamper fremover... Tipper at man satser på Shola Ameobi som oppspillespunkt. Rett og slett fordi man trenger et oppspillspunkt med fysikken i orden, og da er Shola Ameobi eneste alternativ dessverre.

Videre er Alan Shearer kaptein. Han har nødvendigvis motiverende egenskaper, og jeg tipper at spillergruppa er samlet as we speak. Dersom Roeder/Shearer-kombinasjonen har noe for seg, vil vi se det umiddelbart. Allerede på lørdag kan vi kanskje regne med en enorm forbedring rent spillemessig.

Hva angår Glenn Roeder, skal vi ikke glemme at han førte West Ham til 6. plass på tabellen før han presterte å rykke ned.

Som Joakim sier er det svært viktig å få gang i vingene våre. I går vraket Souness både Solano og Luque. Ubegripelig for meg.

Ser for meg dette laget på lørdag:

Given -- Ramage, Boumsong, Bramble, Babayaro -- Solano, Emre, Parker, Luque -- N'Zogbia -- Ameobi.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Souness sparket!!
« Svar #37 på: 02. Feb. 2006, 15:21 »
Herved nevner ikke vi hans navn, som i Harry Potter.
Jeg mener vi skal kaste alle som nevner hans navn i diverse kasjotter.
Han er et avsluttet kapittel for oss,
Gud hvor lenge vi for dette har sloss.

Når har endelig Shepperd tatt til fornuft og sparket han.
Faen hvor lang tid det tok, men nå har han vist seg som mann.
Vi har klaget og klaget i en evighet og litt til,
og nå kan vi da altså endelig få til litt spill.

For GUD hvor mye stygt S-mannen har gjort med klubben.
Men nå er vi kvitt han, gamle gubben.
Jeg håper han er borte for godt.
Eller, hadde han blitt manager for ManU ville det jo bare vært flott!

Bare han aldri nærmer seg Newcastle, vår elskede klubb og våre venner.
For den mannen er ond, selv om gode spillerkjøp hender.
Owen, Luque, Parker, Emre er jo alle elsket av gordiene.
Men han skulle likevel aldr blitt manager, kor faen var vetet henne?

Men i dag er altså dagen her, hurra hurra.
"Stikk hem til din mor og grin" sa Fat Fred og knurra.
For dette er en STOR dag for oss som elsker NUFC av hele sitt hjerte!
Nå er det endelig slutt på vår lidelse og smerte!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

DanMan

• Gjest
Souness sparket!!
« Svar #38 på: 02. Feb. 2006, 15:24 »
Takk for opprydninga Souness, og takk Shepherd for at han omsider ga fansen en positiv stemning igjen.  :)

Av og til må man ta et skritt tilbake før man kan ta to frem. Nå er vi klare for fremskrittene..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #39 på: 02. Feb. 2006, 15:27 »
Sitat
"Stikk hem til din mor og grin" sa Fat Fred og knurra

:lol:
Jeg visste ikke at det var det han sa.

Og om han hadde overtatt for Ferguson i Man Utd hadde jeg sikkert vært like glad som i dag.

Et skritt tilbake? Vi har tatt mer enn ett skritt tilbake!
Oppryddinga? Ikke mye til opprydding, dessverre. Fjernet jo våre beste spillere den tosken.

DanMan

• Gjest
Souness sparket!!
« Svar #40 på: 02. Feb. 2006, 15:31 »
Skjønner at mange her inne nå er så fylt med glede (det er forøvrig jeg også  :lol: ) at de ikke greier å se ting fra andre sider enn den som viser at alt med Souness er feil. Måtte bare få ut det jeg selv mener.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #41 på: 02. Feb. 2006, 15:35 »
Vel, du vet at jeg aldri har ment noe annet enn det jeg alltid har sagt om Den Onde Trollmannen.

Jeg sa ikke noe annet om Bellamy-episoden da det skjedde, enn det jeg gjør i dag. Det vet du godt. Så du bør ikke komme her å si at det jeg nettopp sa var pga at jeg er så glad for at Souness er borte.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #42 på: 02. Feb. 2006, 15:39 »
Sitat fra: "DanMan"
Takk for opprydninga Souness, og takk Shepherd for at han omsider ga fansen en positiv stemning igjen.  :)

Av og til må man ta et skritt tilbake før man kan ta to frem. Nå er vi klare for fremskrittene..

Hehe. Godt sagt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #43 på: 02. Feb. 2006, 15:47 »
Jada, Olav. Skjønner, skjønner.
Men du trenger kanskje ikke ruinere hele forumet fullstendig. Du forskyver forumet så til de grader.

Har du oppdaget det først akkurat nå?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #44 på: 02. Feb. 2006, 15:50 »
I DAG ER ALT LOV!!!!!!