20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Souness sparket!!  (Lest 48259 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #15 på: 02. Feb. 2006, 13:29 »
Synd at det måtte gå en halv sesong før udyret ble kastet på dør!! Tror dere Roeder er mannen som tar over Newcastle den resterende av denne sesongen?

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
JAAAAAAAAAAAAAAAA
« Svar #16 på: 02. Feb. 2006, 13:31 »
FANTASTISK!!!

rett og slett fantastisk!!! Eg våkna seint i dag, las litt matte, litt mikroøkonomi; så las eg Aftenposten.no. DÅ VÅKNA EG!!!

Souness IS out!!!

Nokon som er med på Champions, Fotballpuben (Bergen) eller liknande for ein øl i kveld ein gong?? :D :D :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #17 på: 02. Feb. 2006, 13:34 »
Ja, nå folkens er det ingen grunn til ikke å samles på fotballpbuene rundt omkring. Ta med en Newcastle-DVD om de ikke har MUTV. For folket her i Trondheim vil jeg se så mange som mulig på Three Lions i sjutida, for da skal reservene banke manshitter. En perfekt anledning til å samles for en skål. en skål for Newcastles fremtid!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #18 på: 02. Feb. 2006, 13:34 »
hmm lukta fest i dag ja..
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #19 på: 02. Feb. 2006, 13:39 »
DÆVEN! Dette har jeg ventet på så altfor lenge! I kveld skal det festes, og det å se meg i fysikken kl. 08.00 i morgen kan bare glemmes! :P
O' HAPPY DAAAAYS!
 :D
Nå kan det bare gå EN vei: Oppover!

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #20 på: 02. Feb. 2006, 13:42 »
ENDELIG !
nå håper jeg at vi skal komme på rett kurs igjen ! :D
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #21 på: 02. Feb. 2006, 13:55 »
Lettelse!! Å, du verden kor herleg det er å endeleg sjå Souness komme seg vekk frå klubben!!
No er det berre håpe at ledelsen har lært ei lekse, slik at den neste manageren i klubben vert ein som har noko å fare med, ein manager som klarar å få meir ut av laget og motiverar spelarane.

playah

• Supersub
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #22 på: 02. Feb. 2006, 14:07 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.....DIGG...JEG ER SÅ JÆVLI LYKKELIG NÅ, DENNE DAGEN HER SKAL HUSKES GODT :lol: , DETTE HER  :lol: HAR JEG VENTET PÅ LENGE....ER SÅ LYKKELIG AT JEG IKKE KLARER Å SLÅ AV CAPSLOCKEN :wink:.
NÅ BEGYNNER SESONGEN VÅR, HAR TROA PÅ EUROPA FORTSATT....NÅ KOMMER JEG TIL Å SMILE HELE DAGEN :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: DIGG....YESSIR

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #23 på: 02. Feb. 2006, 14:11 »
Jeg ga Souness frist frem til overgangsvinduet i Januar stengte med å gi oss resultater, men når det var over og det første som skjedde var et flaut tap mot city var det ikke noe annet valg enn å sparke han.

Men nå håper jeg styret bruker god tid på å finne en erstatter, jeg tror Roeder og Shearer har like god sjans til å få NUFC oppover på tabellen og til finale i FA-Cupen som en hvilket annen manager. Hvis de ansetter en manager innen de neste ukene er jeg redd han får for mye forventninger på sine skuldre, noe som ikke er rettferdig siden han ikke får satt seg ordentlig inn i jobben før en eventuelt ny kamp kommer. Hvis de venter til sesongslutt med la en ny manager ta over får han hele sommeren med laget, og først da kan vi komme med våre forventninger. Det er greit hvis de avtaler med en manager nå, så han får observert NUFC i noen måneder, men jeg ekke sikker på om en øyeblikkelig ansettelse er noe lurt.... Men jeg kan ta feil...

Og uansett må jeg gratulere alle NUFC fans med en ny start, og forhåpentligvis en ny æra med gode prestasjoner...
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #24 på: 02. Feb. 2006, 14:13 »
Jeg fikk tårer i øynene på skolen da meldinga tikka inn. Godt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #25 på: 02. Feb. 2006, 14:20 »
Dette er så stort at jeg ikke har ord, trodde ikke jeg kunne bli mer lykkelig når Owen skrev under, men jeg tok sannelig feil!!! FY FAEN I HELVETE så sykt digg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Souness sparket!!
« Svar #26 på: 02. Feb. 2006, 14:27 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

DET FINNES EN GUD! NÅ KAN VI SPILLE FOTBALL IGJEN GUTTER! KOM AN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #27 på: 02. Feb. 2006, 14:30 »
YAY !!!!  :D

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Souness sparket!!
« Svar #28 på: 02. Feb. 2006, 14:32 »
Kan ikke vi slette alle ekle Souness tråder nå? Please?
Vi er ferdig med denne mannen nå, det kan gjerne stå igjen en tråd hvor man kan diskutere hvorvidt han er menneskelig eller ikke.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Souness sparket!!
« Svar #29 på: 02. Feb. 2006, 14:45 »
Tenkte faktisk på akkurat det samme.. Stemmer som deg Lasse, alt av (møkka)tråder om Souness må fjernes. La oss glemme den mannnen,det kapitellet Souness for ALLTID!!!!
FORVINN DIN HORE!!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...