20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Og for dumme, pinglete og naive personer finnes det nemlig bare en klubb, nemlig VIF.
Herregud... Dette blir for dumt. "Jeg er bedre enn deg å heie på yndlingslaget mitt". Hva faen er det for noe? Nå er jeg satan så lei av disse talentløse diskusjonene, hvor vi bergensere blir undertrykt uansett. For meg finnes det EN klubb, og det er Brann. I norsk fotball selvsagt. Og for dumme, pinglete og naive personer finnes det nemlig bare en klubb, nemlig VIF.Og for innkompetente, skjeive og ekle folk finnes det bare en klubb, nemlig RBK. Og slik fortsetter listen. Det går ikke an å diskutere dette mer, jeg er sikker på at 50% av alle tråder ender opp med rivalisering mellom meg, Joakim, Eilertsen, Olav, Plebster osv osv. Det funker bare ikke.Jeg er flinkest å heie på Brann, Joakim er flinkest til å heie på RBK. Sånn er det.Herregud, skrev jeg nettop dette? :shock:
Glimrende innlegg, Lasse. Som om jeg skulle sagt det selv. Særlig det om VIF-supportere.Men vi som heier på RBK er ikke inkompetente, skeive og ekle. Du har nok dessverre aldri møtt en ekte RBK-supporter i hele ditt liv, er jeg redd. Du har ihvertfall til gode å møte meg. Og det skal du ikke være for glad for.