20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kanrifansen Best i 2005!  (Lest 2543 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sir Les

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Kanrifansen Best i 2005!
« på: 30. Jan. 2006, 20:35 »
1. KFL:              2 hakk bedre en alle de andre! kjørte over klanen! :D

2. Fredrikstad:    taler for deg selv. kan bli veldig gode som årene går

2. Brann:           Var Norges klart beste supportere for 10 år siden bør bli 2 til 3 hakk bedre

4. Rosenborg:    bedre enn noen gang

5. Ham-kam:      kommer seg

6. Stabæk:          kommer seg

7. Klanen:           er helt på trynet dårlig blitt  :twisted:  :x
sk og Toon! Evig og for alltid

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Kanrifansen Best i 2005!
« Svar #1 på: 30. Jan. 2006, 20:37 »
Er verken fans av det ene laget eller det andre, men klanen slår nok unna all motstand. Her er min liste:

1. Vålerenga
2. Brann
3. Lillestrøm
4. Fredrikstad
5. Rosenborg

plebbster

• Gjest
Kanrifansen Best i 2005!
« Svar #2 på: 30. Jan. 2006, 21:10 »
Min liste:

1. Brann
2. Branns juniorlag
3. Brann u-19
4. Brann u17 ( osv. osv. )

20. Kanarifansen.
21. Klanen.

Klanen leker så tøffe. " Vi skal banke alle "-holdningen har jeg fått nok av.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Kanrifansen Best i 2005!
« Svar #3 på: 30. Jan. 2006, 21:32 »
Bergenserne leker så gode. " Vi e bedre enn alle "-holdningen har jeg fått nok av.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Kanrifansen Best i 2005!
« Svar #4 på: 30. Jan. 2006, 22:27 »
Herregud... Dette blir for dumt. "Jeg er bedre enn deg å heie på yndlingslaget mitt". Hva faen er det for noe? Nå er jeg satan så lei av disse talentløse diskusjonene, hvor vi bergensere blir undertrykt uansett.

For meg finnes det EN klubb, og det er Brann. I norsk fotball selvsagt. Og for dumme, pinglete og naive personer finnes det nemlig bare en klubb, nemlig VIF.

Og for innkompetente, skjeive og ekle folk finnes det bare en klubb, nemlig RBK.

Og slik fortsetter listen. Det går ikke an å diskutere dette mer, jeg er sikker på at 50% av alle tråder ender opp med rivalisering mellom meg, Joakim, Eilertsen, Olav, Plebster osv osv. Det funker bare ikke.

Jeg er flinkest å heie på Brann, Joakim er flinkest til å heie på RBK. Sånn er det.

Herregud, skrev jeg nettop dette? :shock:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Noreng

• Gjest
Kanrifansen Best i 2005!
« Svar #5 på: 30. Jan. 2006, 22:53 »
Sitat fra: "Lasse"
Og for dumme, pinglete og naive personer finnes det nemlig bare en klubb, nemlig VIF.

:cry:  :cry:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kanrifansen Best i 2005!
« Svar #6 på: 30. Jan. 2006, 23:08 »
Sitat fra: "Lasse"
Herregud... Dette blir for dumt. "Jeg er bedre enn deg å heie på yndlingslaget mitt". Hva faen er det for noe? Nå er jeg satan så lei av disse talentløse diskusjonene, hvor vi bergensere blir undertrykt uansett.

For meg finnes det EN klubb, og det er Brann. I norsk fotball selvsagt. Og for dumme, pinglete og naive personer finnes det nemlig bare en klubb, nemlig VIF.

Og for innkompetente, skjeive og ekle folk finnes det bare en klubb, nemlig RBK.

Og slik fortsetter listen. Det går ikke an å diskutere dette mer, jeg er sikker på at 50% av alle tråder ender opp med rivalisering mellom meg, Joakim, Eilertsen, Olav, Plebster osv osv. Det funker bare ikke.

Jeg er flinkest å heie på Brann, Joakim er flinkest til å heie på RBK. Sånn er det.

Herregud, skrev jeg nettop dette? :shock:

Glimrende innlegg, Lasse. Som om jeg skulle sagt det selv. Særlig det om VIF-supportere.
Men vi som heier på RBK er ikke inkompetente, skeive og ekle. Du har nok dessverre aldri møtt en ekte RBK-supporter i hele ditt liv, er jeg redd. Du har ihvertfall til gode å møte meg. Og det skal du ikke være for glad for.

Men jeg er helt enig på det som var hovedpoenget. Vi er selv best til å heie på vårt eget lag. For meg så er det bare ett lag i Norge, og det er RBK, og jeg vil aldri finne på å si noe som kan sverte min klubbs rykte, uten at det er ytterst nødvendig.

De beste supporterne i 2005 var:
1. Kjernen
2. Kjernen
3. Kjernen
5- ? Kjernen

Men jeg må få lov til å hedre Menigheden, for å tidvis ha overdøvet Klanen ved flere anledninger i fjor. De er ikke så ille hvis de bare vil, disse bibel-gutta.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Kanrifansen Best i 2005!
« Svar #7 på: 30. Jan. 2006, 23:29 »
Som høyst nøytral kan jeg meddele dere at ingen er i nærheten av Klanen, og at Kjernen er forferdelig undervurdert. RBK er det laget som flopper mest i hele jævla landet, men hjemmefansen er alikevel flinkest i landet til å møte opp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Kanrifansen Best i 2005!
« Svar #8 på: 31. Jan. 2006, 16:24 »
Sitat fra: "Joakim"

Glimrende innlegg, Lasse. Som om jeg skulle sagt det selv. Særlig det om VIF-supportere.
Men vi som heier på RBK er ikke inkompetente, skeive og ekle. Du har nok dessverre aldri møtt en ekte RBK-supporter i hele ditt liv, er jeg redd. Du har ihvertfall til gode å møte meg. Og det skal du ikke være for glad for.

Jeg klarer jo selvsagt ikke å si min mening i en slik diskusjon uten å slenge litt drit til mine argeste motsupportere. Såpass kjenner du meg, Joakim:p

Men du tok heldigvis hovedpoenget mitt, som for en gangs skyld ikke var å klage å slenge dritt om andre uvitende norske supportere. Det har jeg gjort nok. Og jeg er lei av det:p

Og Joakim, jeg skulle gjerne møtt deg engang, tror det kunne oppstått MEGET heftige diskusjoner, hvor du hadde gått skuffet hjem til Nidarosdomen!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kanrifansen Best i 2005!
« Svar #9 på: 31. Jan. 2006, 18:33 »
Hjem til nidarosdomen? Min kirke er Lerkendal Stadion. Min religion er Rosenborg BK. Nidarosdomen er bare en svær koloss, som står der bare for moro skyld :lol:

Jeg skulle gjerne invitert deg til en prat på Brakka. Så kunne du invitert meg ned til byen jeg ikke besøker uten at Rosenborg spiller kamp der.
Vi får legge det på minnet, Lasse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Kanrifansen Best i 2005!
« Svar #10 på: 31. Jan. 2006, 20:04 »
Hehe, vi får gjøre det;)

Med mindre du reiser med Tufte eller Rosenborg eller hva nå laget ditt het ned hit til Bergen, er jo sannsynligheten for at vi møtes minimal  :lol:

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Kanrifansen Best i 2005!
« Svar #11 på: 31. Jan. 2006, 20:14 »
Hey! Ikke mobb Tufte. De har i det minste litt integritet.
Toon, Toon,
Black and white army

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Kanrifansen Best i 2005!
« Svar #12 på: 31. Jan. 2006, 20:19 »
Hehe, så sant Mack, så sant.