20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dean Saunders: - Business as usual  (Lest 2773 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dean Saunders: - Business as usual
« på: 23. Jan. 2006, 19:36 »
"The papers have been saying Graeme's on his way for the last three weeks. We'll just keep going on as normal. We're busy preparing for our next game."

Og etter et 10 minutters møte med Freddy Shepherd i ettermiddag er det ikke lenger tvil om at Souness blir sittende. Hvordan i himmelens navn det kan ha gått til aner jeg ikke. Det er imidlertid viktig å huske på at det er styret som fatter en slik avgjørelse. Shepherd har som kjent ikke noe annet enn en dobbeltstemme.

"Preparing for out next game"... Ergo cupkampen borte mot Cheltenham. Jeg ser det for meg: man legger opp til en kamp der PL-laget Newcastle ligger lavt mot 3. divisjonslaget Cheltenham, og hvor man håper at en tilfeldig høy ball mot Alan Shearer kan tippe en jevn kamp i vår favør. Noe spillemønster, guts eller initiativ kommer vi garantert ikke til å se noe til... Det kommer hjemmelaget til å ta seg av!

playah

• Supersub
    • Vis profil
Re: Dean Saunders: - Business as usual
« Svar #1 på: 23. Jan. 2006, 20:48 »
Sitat fra: "Jarle"

"Preparing for out next game"... Ergo cupkampen borte mot Cheltenham. Jeg ser det for meg: man legger opp til en kamp der PL-laget Newcastle ligger lavt mot 3. divisjonslaget Cheltenham, og hvor man håper at en tilfeldig høy ball mot Alan Shearer kan tippe en jevn kamp i vår favør. Noe spillemønster, guts eller initiativ kommer vi garantert ikke til å se noe til... Det kommer hjemmelaget til å ta seg av!

den ene gangen de viser Newcastle på sporten så taper de eller så legger de seg defensiv, sånn at det er første og siste gang vi får se dem fra denne kanalen :evil: ....det ville ha vært så typisk

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 23. Jan. 2006, 21:15 »
Ikke noe overaskelse da att han blir sittende..er nok mye med økonomien,må jo ut med 60 mill for å kicke ræva hans ut av james park kanskje det blir noe dem kommer til å angre på hvis vi rykker ned? Kanskje det er verdt å betale 60 mill for å kaste det kreket ut for å redde plasseringa i PL.Ikke att jeg sier vi kommer til å rykke ned men med han som manager er jo det helt klart mulig at det kan skje..
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 23. Jan. 2006, 21:46 »
Jeg prøver å være så objektiv som overhodet mulig når jeg sier at jeg vurderer sjansen for seier ELLER omkamp som 50/50 på lørdag. Jeg tror mao. det er 50% sjanse for at Cheltenham slår oss ut.

Grunnen er at vi har et lag som ganske enkelt ikke eier selvtillit, og at vi har en manager som har forsøkt å bukte med problemet ved å løpe ut til media og si at de ikke er bedre.

Hvordan i helvete skal et lag greie å mobilisere etter en slik uttalelse? Cheltenham kommer til å ha blod på tann, og jeg frykter sterkt at de kan komme til å vinne!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 23. Jan. 2006, 22:16 »
Sitat fra: "Jarle"
Jeg prøver å være så objektiv som overhodet mulig når jeg sier at jeg vurderer sjansen for seier ELLER omkamp som 50/50 på lørdag. Jeg tror mao. det er 50% sjanse for at Cheltenham slår oss ut.

Grunnen er at vi har et lag som ganske enkelt ikke eier selvtillit, og at vi har en manager som har forsøkt å bukte med problemet ved å løpe ut til media og si at de ikke er bedre.

Hvordan i helvete skal et lag greie å mobilisere etter en slik uttalelse? Cheltenham kommer til å ha blod på tann, og jeg frykter sterkt at de kan komme til å vinne!

Objektivt sett Er det meir enn 50% sjangse fro Newcastle går videre !!!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 23. Jan. 2006, 22:25 »
tror nok vi går videre men kan ryke må en smell også :?
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 23. Jan. 2006, 23:38 »
"Samtlige spillere støtter ham, det er tøft for oss å høre at fansen vil ha ham vekk. Det er spillerne og ikke manageren som er skyld i motgangen, sa forsvarskjempen Peter Ramage" :roll:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

DanMan

• Gjest
« Svar #7 på: 24. Jan. 2006, 11:17 »
Sitat fra: "Benson"
"Samtlige spillere støtter ham, det er tøft for oss å høre at fansen vil ha ham vekk. Det er spillerne og ikke manageren som er skyld i motgangen, sa forsvarskjempen Peter Ramage" :roll:

Til de som mener at Souness' mindre heldige utsagn i media gjør alt med selvtilliten til spillerne. Ramage har derimot et annet poeng som jeg selv har forsøkt å peke på: Fansens oppførsel mot Souness rammer spillerne mer enn den rammer Souness. Jeg renvasker ikke Souness, men til tross for uttalelser om savn av de beste spillerne (som alle og enhver må si seg enige i) må vi ikke glemme at han også har rost innstillingen til de yngre.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 24. Jan. 2006, 16:06 »
Sitat fra: "DanMan"
Sitat fra: "Benson"

Til de som mener at Souness' mindre heldige utsagn i media gjør alt med selvtilliten til spillerne. Ramage har derimot et annet poeng som jeg selv har forsøkt å peke på: Fansens oppførsel mot Souness rammer spillerne mer enn den rammer Souness. Jeg renvasker ikke Souness, men til tross for uttalelser om savn av de beste spillerne (som alle og enhver må si seg enige i) må vi ikke glemme at han også har rost innstillingen til de yngre.

Det savnet skal jeg være enig i, men det blir helt på jordet når han antyder at han ikke får mer ut av de han har tilgjengelig enn det han gjør, alle vet at det er godt mulig. For en OK PL manager tror jeg neimen ikke det skal så mye til. Og det hele blir bare enda (mye mer!) verre når han sier at han ser frem til neste kamp da Ameobi er tilbake og setter ham i forbindelse med å få tilbake "en av de beste" mens han har navn som Shearer, Luque, Solano og Boumsong tilgjengelig.

DanMan

• Gjest
« Svar #9 på: 25. Jan. 2006, 12:53 »
Ameobi er tredjevalg på topp (hvis man velger å sette Luque på ving), og da Owen er langtidsskadd, og Shearer ikke skulle være fullt så aktiv i år, sier det vel seg selv at savnet av Ameobi er større enn det strengt tatt burde være?