20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
"Preparing for out next game"... Ergo cupkampen borte mot Cheltenham. Jeg ser det for meg: man legger opp til en kamp der PL-laget Newcastle ligger lavt mot 3. divisjonslaget Cheltenham, og hvor man håper at en tilfeldig høy ball mot Alan Shearer kan tippe en jevn kamp i vår favør. Noe spillemønster, guts eller initiativ kommer vi garantert ikke til å se noe til... Det kommer hjemmelaget til å ta seg av!
Jeg prøver å være så objektiv som overhodet mulig når jeg sier at jeg vurderer sjansen for seier ELLER omkamp som 50/50 på lørdag. Jeg tror mao. det er 50% sjanse for at Cheltenham slår oss ut. Grunnen er at vi har et lag som ganske enkelt ikke eier selvtillit, og at vi har en manager som har forsøkt å bukte med problemet ved å løpe ut til media og si at de ikke er bedre.Hvordan i helvete skal et lag greie å mobilisere etter en slik uttalelse? Cheltenham kommer til å ha blod på tann, og jeg frykter sterkt at de kan komme til å vinne!
"Samtlige spillere støtter ham, det er tøft for oss å høre at fansen vil ha ham vekk. Det er spillerne og ikke manageren som er skyld i motgangen, sa forsvarskjempen Peter Ramage" :roll:
Sitat fra: "Benson""Samtlige spillere støtter ham, det er tøft for oss å høre at fansen vil ha ham vekk. Det er spillerne og ikke manageren som er skyld i motgangen, sa forsvarskjempen Peter Ramage" :roll:Til de som mener at Souness' mindre heldige utsagn i media gjør alt med selvtilliten til spillerne. Ramage har derimot et annet poeng som jeg selv har forsøkt å peke på: Fansens oppførsel mot Souness rammer spillerne mer enn den rammer Souness. Jeg renvasker ikke Souness, men til tross for uttalelser om savn av de beste spillerne (som alle og enhver må si seg enige i) må vi ikke glemme at han også har rost innstillingen til de yngre.