20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: "The Secret" - Avsløres 15. februar  (Lest 15339 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
"The Secret" - Avsløres 15. februar
« Svar #45 på: 31. Jan. 2006, 22:43 »
Men ikke i helvette om man kan bli master i bedriftsøkonomi eller samfunnsøkonomi i Trondheim. Akkurat det er trist som faen!!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 31. Jan. 2006, 23:35 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Men ikke i helvette om man kan bli master i bedriftsøkonomi eller samfunnsøkonomi i Trondheim. Akkurat det er trist som faen!!

Drit i Trondheim da!! Har jo NHH i Bergen unge herr. Eilertsen...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 01. Feb. 2006, 16:56 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Drit i Trondheim da!! Har jo NHH i Bergen unge herr. Eilertsen...

Ja, mye tyder på at det blir destinasjon Bergen eller Bodø til høsten.
Men ikke tro du klarer å omvende meg til noen bergenser fordeom  :lol:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 01. Feb. 2006, 17:39 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Okay, må byrivaliseringen dukke opp som et tema i hver eneste tråd? Har møtt mange mennesker fra hele Norge, og min konklusjon er at alle sammen egentlig er temmelig like.

Dette er ikke ment som byrivalisering. Ikke på noen som helst måte.
Jeg benyttet bare muligheten til å lansere en teori om hva som kan være "The Secret". At den teorien er syltynn, er så sin sak.

At Trondheim er landets beste studieby er ikke bare noe jeg sier for å promotere egen by. Det er fakta faen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #49 på: 01. Feb. 2006, 21:14 »
Sitat fra: "Joakim"
Okay, må byrivaliseringen dukke opp som et tema i hver eneste tråd? Har møtt mange mennesker fra hele Norge, og min konklusjon er at alle sammen egentlig er temmelig like.

Dette er ikke ment som byrivalisering. Ikke på noen som helst måte.
Jeg benyttet bare muligheten til å lansere en teori om hva som kan være "The Secret". At den teorien er syltynn, er så sin sak.

At Trondheim er landets beste studieby er ikke bare noe jeg sier for å promotere egen by. Det er fakta faen.

Har du prøvt noen andre byer?
Bergen er bra studentby det og. Tromsø og kristiansand er jo kjent de og for å være gode studentbyer. Oslo og Stavanger kjent for å være dritt"

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #50 på: 01. Feb. 2006, 21:27 »
Oslo dritt? Nåja, Blindern er visstnok et temmelig bra universitet. Trondheim er nok best. Bergen? Har de et universitet? :lol:

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #51 på: 01. Feb. 2006, 21:30 »
Jeg studerte ved HiO, og jeg ble ikke imponert. Blindern har nok et greit studentmiljø. Men eneste grunnen til at jeg orket å reise til Oslo hver dag var fordi jeg ville ha ferdig utdanningen min. Nå tar jeg heller en jobb i kassa på Kiwi enn å jobbe i Oslo. Jeg liker meg best på landet.
Toon, Toon,
Black and white army

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #52 på: 01. Feb. 2006, 21:36 »
Oslo dritt? Nåja, Blindern er visstnok et temmelig bra universitet. Trondheim er nok best. Bergen? Har de et universitet? :lol:

Når du er gammel nok så vil du nok se olav. Men oslo er ikke kjent for noe godt student miljø samme hvor godt dere oslo-gutter må like Blindern og resten av "Majorståvå". Bergen og Trondheim er kjent for godt studentmiljø!

Å kristoffer skal du studere økonomi så MÅ du til NHH. Det er det som er plassen for økonomi og ingen andre plasser!

plebbster

• Gjest
« Svar #53 på: 01. Feb. 2006, 21:36 »
Jeg skal dra til Skottland for å gå på universitet. Universitetet i Glasgow er en av verdens beste har jeg hørt.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #54 på: 01. Feb. 2006, 21:41 »
har hørt det skal være bra ja, spesielt på økonomi!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 01. Feb. 2006, 21:51 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"

Når du er gammel nok så vil du nok se olav. Men oslo er ikke kjent for noe godt student miljø samme hvor godt dere oslo-gutter må like Blindern og resten av "Majorståvå". Bergen og Trondheim er kjent for godt studentmiljø!

Å kristoffer skal du studere økonomi så MÅ du til NHH. Det er det som er plassen for økonomi og ingen andre plasser!

Har hørt mye lovord om Bodø også.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #56 på: 01. Feb. 2006, 22:03 »
Det har du nok. Men ingen økonomi linjer i landet kan måle seg med NHH. Det er noe alle vet. Alle som vil studere økonomi og kanskje få seg et bra arbeid etterpå bør satse på NHH. Ikke for å virke dum. Er egentlig ment som et råd :D  :D . Bare spør supersylthe som snart er tilbake! (skjønner ikke helt hvordan jeg har fått for meg det der london opplegget!)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #57 på: 01. Feb. 2006, 22:17 »
Jeg skal gå på Harvard.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #58 på: 01. Feb. 2006, 22:19 »
Riking eller? Trodde du skulle støtte toon bergen med tiden?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #59 på: 01. Feb. 2006, 22:34 »
Hehe, var kødd da:p Jeg skal nok på befalskolen skal du se :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.