20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: "The Secret" - Avsløres 15. februar  (Lest 15326 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
"The Secret" - Avsløres 15. februar
« på: 22. Jan. 2006, 19:34 »
Det har vel ikke bredt om seg så mye i Norge enda, men på internett går det som en farsott. Det er angivelig "ett eller annet" som skal skje 15. februar som skal forandre verden. En såkalt hemmelighet har blitt holdt skjult for allmennheten, og nå skal det avsløres. Avsløringen skal visstnok skje på TV-kanaler over hele verden 15. februar.

Mange - meg selv inkludert - tror det er et kommersielt fremstøt av en eller annen karakter. De som står bak tilbakeviser visstnok dette blankt, og hevder at det er gratis.

Prøv denne linken her, og sjekk ut trailerne:

http://whatisthesecret.tv/

Australia har for øvrig begynt å reklamere for det på sine TV-kanaler...

Personlig vet jeg ikke helt hva jeg skal tro...

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1 på: 22. Jan. 2006, 19:40 »
Et meget hett tips har vært at dette er offentliggjøringen av Master Key System. Dette er også avvist ettersom den kan finnes ved et kjapt søk på Google, og strengt tatt ikke er noen hemmelighet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 22. Jan. 2006, 20:03 »
Jeg forstår ingenting. Ser ut som en filmtrailer, begge cluene, men jeg skjønner fortsatt ingenting. Virker som om man skal avsløre hele hemmeligheten med verden jo. Merkelige saker...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 22. Jan. 2006, 20:09 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Jeg forstår ingenting. Ser ut som en filmtrailer, begge cluene, men jeg skjønner fortsatt ingenting. Virker som om man skal avsløre hele hemmeligheten med verden jo. Merkelige saker...

>> Ja, får nesten litt frysninger når man ser det... Helt enig i at det minner om en filmtrailer, men det skal ikke være det. De som står bak har gitt ut skriv med jevne mellomrom. Blant annet har de sagt at tv-kanaler over hele verden vil kringkaste dette 15. februar "avhengig av hvor raskt de greier å mobilisere".

Men jeg er nøktern person, så jeg nekter å tro at dette er noe annet enn et PR-jippo... Og at de er i ferd med å lykkes!

Noreng

• Gjest
« Svar #4 på: 22. Jan. 2006, 20:11 »
Jeg synes det er nesten skummelt... Det første jeg tenkte var en metrior, eller noe sånt. At Antarktis smelter eller noe!

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 22. Jan. 2006, 20:17 »
Det minner mistenkelig mye om et pr-stunt ja. De prøver jo å få spredd det ved at man reklamerer for siden deres. Jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg. Men jeg er hvert fall veldig spent.

Hvor kan man lese mer om det Jarle?

plebbster

• Gjest
« Svar #6 på: 22. Jan. 2006, 20:17 »
Sitat fra: "Noreng"
Jeg synes det er nesten skummelt... Det første jeg tenkte var en metrior, eller noe sånt. At Antarktis smelter eller noe!

Da tror jeg ikke de hadde holdt det hemmelig lenger.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 22. Jan. 2006, 20:19 »
Sitat fra: "Noreng"

>> Har ikke fått inntrykk av det er en hemmelighet som skal få negative konsekvenser...

Noreng

• Gjest
« Svar #8 på: 22. Jan. 2006, 20:20 »
Puuhh... Det var bra. Hvilke muligheter kan det være?

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 22. Jan. 2006, 20:21 »
Are you wondering why? Everything you want in your life, whether this is more money, better relationships, health, happiness, or whatever it is you want, you can have it when you know The Secret.

Because of this, and even before knowing The Secret, many realize that by introducing every single person they can to The Secret, it will bring them even more of the riches of life.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 22. Jan. 2006, 20:23 »
Det virker jo jævla sprøtt da, som en slags hyklersekt som tjener penger på godtroende mennesker. Jeg er ihvertfall meget spent på å se hva det faktisk er...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Noreng

• Gjest
« Svar #11 på: 22. Jan. 2006, 20:25 »
Hvis det IKKE er negativt, så kan det jo være en slags oppfinnelse som vil forandre hverdagen kollosalt

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 22. Jan. 2006, 20:31 »
Uansett hva det er: Det gjør IKKE Graeme Souness til en bedre manager! ;)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #13 på: 22. Jan. 2006, 20:32 »
Dette skal jeg grave meg dypt i. Er ikke hver dag noe slikt skjer.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #14 på: 22. Jan. 2006, 20:41 »
Det første jeg tenkte var at det kunne være et reklamestunt for "Da vinci koden". Men filmen kommer jo ikke ut samme dato engang... Høres egentlig temmelig dumt ut alt sammen, men om det stemmer, da vil jeg helst komme i bunns i det FØR 15 Februar.