20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Director of Football?  (Lest 8190 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #45 på: 27. Jan. 2006, 11:13 »
Det som er poenget er at vi ikke slår Arsenal, Manu eller Chelsea i mer enn 1 kamp i løpet av sesongen. Vi har alt slått Arsenal. Med andre ord, vil vi kunne garantere at vi ikke slår dem igjen. Mirakler har selvsagt skjedd, men Arsenal satser minst like hardt på FA-cupen som oss, og jeg tviler på om Wenger har lyst til å tape mot oss to ganger. Og jeg har min tvil til hvorvidt vi under Souness greier å slå de to ganger i løpet av en sesong.

Vi slo Chelsea i fjor, og vi kan kanskje gjøre det igjen, men kommer det til en finale i Cardiff, så kan jeg GARANTERE at vi taper. Grunnen er at Chelsea har et langt bedre lag, langt større vinnervilje, og en manager som HATER å tape. Mourinho er en fryktelig dårlig taper. Og vinnerviljen hans er ekstrem. I tillegg vet han nøyaktig hvordan han kan spille rundt oss. Det er ikke alltid det lykkes, men i en fa-cupfinale kan jeg GARANTERE at det lykkes. For da er våre spillere så nervøse at de kan gjøre på seg når som helst.

Manu er ALLTID meget sterke på vårparten. Og når det nærmer seg finale i Fa-cup, så er det bare én ting som står i hodet på Ferguson, nemlig å komme til den finalen, for så å vinne den. Og vi vet alle at han er en langt dyktigere manager enn Souness, og vi vet alle at Manu har langt større erfaring enn oss med å spille cupfinaler. Og de har fortsatt ikke mistet teften for å vinne tette fotballkamper.
All fornuft tilsier at vi ikke skal greie å slå noen av disse lagene i en evt. semifinale. Og ManU slår vi aldri uansett, med mindre vi har folk som Keegan eller Robson i sjefsstolen. Selv om vi har vært nære under Souness, så vil vi aldri kunne ha marginene på vår side.

Er man fornuftig, så innser man vår begrensning. Vi kommer overhodet ikke til å vinne noen fa-cup i år.
Ikke sjans i havet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #46 på: 27. Jan. 2006, 13:27 »
HVIS vi kommer til en finale, så kan vi bare glemme Man U er i siget osv. I en finale kan ALT skje!! Og jeg skal love deg deg at alle spillerne er tent til tusen..!

Det at vi har brukt opp kvoten vår med å slå et lag i året håper jeg var en fleip...

Uansett; jeg tror ikke det er så mange her inne som sitter å tror at vi vinner FA cupen. Men det er mange (inkl. meg) som hvertfall har håpet!! Og jeg blir ikke skuffet hvis vi ikke klarer det, for jeg er fortsatt realistisk.. Men jeg gidder ikke å glemme klubbfølelsene kun fordi jeg ikke vil ha Souness som manager.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #47 på: 27. Jan. 2006, 13:58 »
Sitat fra: "kesse"

Det at vi har brukt opp kvoten vår med å slå et lag i året håper jeg var en fleip...

Håper eg og.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #48 på: 27. Jan. 2006, 15:36 »
Vi kom til finalen under Gullit. Då må Souness ha sjangs til å vinne. For seriøst; Souness er bedre enn Gullit!!! :)

Det er vel der håpet ligg...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #49 på: 27. Jan. 2006, 16:06 »
I Fa cupen er alt mulig. Husk me kan gå til finalen uten å ha møta nokon  topp 10 lag I PL.

Sjekk resultata frå 3 runde?
Var ikkje mange PL Klubbar som gjekk lett videre. Bare 2-3-4 lag?
Verken Chelsea Liverpool United eller Arsenal vant kontrollert.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]