20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kan nedrykk bli en realitet?  (Lest 15620 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kan nedrykk bli en realitet?
« Svar #30 på: 24. Jan. 2006, 19:15 »
Takker for støtte, Chickenman.

Selv om det handler å ha dagen "der og da", så må vi bare stikke fingeren i jorda og innse at vi ikke kommer til å ha dagen der og da.

Og hva er det som tilsier at vi plutselig skal bli bedre mot slutten av sesongen? Når har Newcastle noensinne vært bedre i siste halvdel av en sesong, enn i første halvdel? Vi har flere ganger vært høyt oppe på tabellen rundt nyttår, men når ting begynner å bli tøft utover i mars, april og mai, da rakner vi BESTANDIG! Og jeg ser ingen grunn til at det ikke skal skje i år, selv om vi rundt den tiden vil få tilbake Owen og kanskje Taylor og hvis vi er heldig, Dyer. Men innen den tid er Parker, Emre og Carr kommet tilbake og har plenty av tid til å bli skadet igjen.

Det er overhodet ikke det fnugg realistisk å tro at Alan Shearer kan komme til å løfte FA-cuptrofeet. Vi svikter ALLTID når det gjelder. Så også i 2006.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #31 på: 24. Jan. 2006, 19:44 »
Så lenge muligheten er der, så ser jeg absolutt ingen grunn til å syte så voldsomt. I FA cupen er det heldigvis en kamp som avgjør, i forhold til Premier League. Har vi en god dag i FA cupen, bare en usedvanlig god dag. Da kan vi ha vunnet hele sulamitten.

Kom ikke her og innbill dere at Newcastle ikke kan vinne FA cupen, fordi det er "umulig"! Vi vet alle at mulighet er der, og den er ikke så katastrofal liten!

Jeg liker nødig å si dette, men tankegangen til Joakim og Chickenman er ikke tankegangen til ekte supportere. Ekte supportere har alltid troen på laget sitt.

Souness blir sparket uansett. Vi kan gjerne ende på 17. plass i Premier League, for vi kan jo bare glemme Europa uansett. Men skal vi rykke ut av FA cupen fordi Souness skal bli sparket? Skal Shearer aldri vinne noe for Newcastle? Ærlig talt, det har mannen fortjent, og det blir nok mitt beste minne noensinne som fotballsupporter.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 24. Jan. 2006, 19:45 »
Alt kan skje i fotball! Hvorfor? Fordi fotballen er rund.

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #33 på: 24. Jan. 2006, 21:23 »
jeg kan si at Shearer kommer til å vinne noe med klubben, jeg vet ikke om det blir mens han spiller fr klubben, men kommer sikkert til å vinne flere pokaler som manager fr Newcastle :wink: ....det hadde ihvertfall vært helt topp fr Shearer sin del, klubben og ikke minst Newcastle supportere :D

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #34 på: 24. Jan. 2006, 21:38 »
Det øyeblikket vi slutter å håpe og tro på seier håper jeg aldri kommer. Selvfølgelig har vi mulighet til å vinne FA-cupen. Vi er da fortsatt med? Jeg vet det er liten sannsynlighet for at vi vinner, men jeg skal da ikke slutte å håpe for det. Jeg skal håpe og heie på seier i hver eneste kamp.
Toon, Toon,
Black and white army

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 24. Jan. 2006, 21:39 »
aldri i verden om jeg vil at vi skal tape mot Cheltenham!!! Jeg bryr meg pent lite om folk tror vi ryker ut senere, det har skjedd større bomber i fotball verden for å si det sånn. Hvem hadde feks trodd at Hellas skulle vinne EM?? Ikke jeg hvertfall...

Syntes det blir teit å gi opp bare fordi vi "blir slått ut senere allikevel". Men heldigvis er det INGEN i Newcastle troppen som føler det slik, det kan jeg vedde 1 million kr på.
Tror ingen av gutta i Newcastle syntes det er greit å ryke ut av cupen, som er dems eneste mulighet for litt ære den sesongen her, bare for å at sjefen skal få sparken litt tidligere.

Hail King Shearer sier jeg bare!! :)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 24. Jan. 2006, 21:48 »
Litt off topic:

Jeg har hengt opp en plakat av Hellas sin tropp på rommet mitt, for å hylle dem etter EM seieren. Har også satt opp plakater av Chelsea, Liverpool, Barcelona og Arsenal for å hylle dem. Jeg vet det, jeg er splitter pine gal... :oops:

Heldigvis er jeg ikke så gal at jeg har hengt opp plakater av Manchester United. Hadde faktisk to plakater av dem engang, men de endte opp i søppelbøtten. Orket bare ikke se på dem. :lol:

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 24. Jan. 2006, 22:04 »
hva!? jeg kunne aldri hatt plakater med andre PL lag!;) hehe...

Eneste jeg har er et bilde av Shearer og et signert bilde av Big Dunc som jeg vant i en konkurranse som var på nufc.co.uk en gang i tiden! :D

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 24. Jan. 2006, 23:00 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Litt off topic:

Jeg har hengt opp en plakat av Hellas sin tropp på rommet mitt, for å hylle dem etter EM seieren. Har også satt opp plakater av Chelsea, Liverpool, Barcelona og Arsenal for å hylle dem. Jeg vet det, jeg er splitter pine gal... :oops:

Heldigvis er jeg ikke så gal at jeg har hengt opp plakater av Manchester United. Hadde faktisk to plakater av dem engang, men de endte opp i søppelbøtten. Orket bare ikke se på dem. :lol:
Hva sier du? :shock:  dette er beviser bare at du ikke er en ekte Newcastle-supporter! Å ha plakater av Chealski, Liverpool og Arsenal er en skandale!!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 24. Jan. 2006, 23:09 »
Litt off topic:

Ikkje bra!

Skal du hylle nokon skal det vere Newcastle :!:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 25. Jan. 2006, 00:22 »
Det er Alan Shearers siste sjanse.
Ikke faen om jeg håper vi taper. Ikke i jævla helvette om jeg gir opp håpet, så lenge det er der, så håper jeg. Og ikke faen om de som er så latterlige at de faktisk går rundt og håper på tap og kaller seg Newcastle-fan får mye respekt hos meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 25. Jan. 2006, 00:29 »
Så lenge muligheten er der, så ser jeg absolutt ingen grunn til å syte så voldsomt. I FA cupen er det heldigvis en kamp som avgjør, i forhold til Premier League. Har vi en god dag i FA cupen, bare en usedvanlig god dag. Da kan vi ha vunnet hele sulamitten.

Kom ikke her og innbill dere at Newcastle ikke kan vinne FA cupen, fordi det er "umulig"! Vi vet alle at mulighet er der, og den er ikke så katastrofal liten!

Jeg liker nødig å si dette, men tankegangen til Joakim og Chickenman er ikke tankegangen til ekte supportere. Ekte supportere har alltid troen på laget sitt.

Souness blir sparket uansett. Vi kan gjerne ende på 17. plass i Premier League, for vi kan jo bare glemme Europa uansett. Men skal vi rykke ut av FA cupen fordi Souness skal bli sparket? 1)Skal Shearer aldri vinne noe for Newcastle? 2)Ærlig talt, det har mannen fortjent, og det blir nok mitt beste minne noensinne som fotballsupporter.

Det er alldeles ikke noe syt, men det er bare å innse hvilket lag vi er blitt. Vi må gjerne ha på oss skyggelapper og si: Ja, men vi har spillere som Shearer, Emre, Owen, Parker og Boumsong.
Det er riktig det, men se hvor det har ført oss til nå!

Hva ekte supporte angår er ikke opp til meg å dømme, hva jeg klassifiserer til ifølge din målestokk er meg knekkende likegyldig.
Men hvis det gjør meg til en dårlig supporter at jeg er forferdelig skuffet over det jeg ser av klubben min nå, så er jeg vel det da. Men jeg slutter ikke å støtte den, eller heie på den. Og det er ingen som helst grunn til at ikke fans skal forvente seg noe.

1) Nei, det ser dessverre ikke sånn ut.
2) Ja, det er jeg smertelig klar over

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 25. Jan. 2006, 15:23 »
Sitat fra: "Kalifen"
Litt off topic:

Hva sier du? :shock:  dette er beviser bare at du ikke er en ekte Newcastle-supporter! Å ha plakater av Chealski, Liverpool og Arsenal er en skandale!!!

Nå må dere være snille mot gale-mannen, he he he :P
Who else...... Alan Shearer

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 25. Jan. 2006, 15:55 »
Litt off topic igjen (må bare svare på "kritikken")

Hehe, visste at dere ville reagere. :lol:  Men jeg har faktisk alltid vært veldig glad i Premier League, og har egentlig ingen hatelag (bortsett fra Manchester United). Syntes at PL er underholdende, og at det er mange fine klubber i serien (bortsett fra Manu). Hakk gjerne på meg om dere vil, her er det som henger på veggen min:

Euro All start team 2003 (goal)
Jermaine Jenas i England drakt
Craig Bellamy :)
Hellas laget
Beattie i Southapton drakt
Liverpools treble fra 2001
Real Madrid laget (goal)
Chelsea plakat etter en scoring. (goal)
Ronaldinho på treningsfeltet (goal)
Javier Saviola (goal)
Christian Vieri (goal)
James Milner i leeds drakt
Hernan Crespo i Inter drakt (goal)
Liten Southampton plakat (goal)
Steven Gerrard i englands drakt
Bergkamp, Pires og Henry (goal)
Michael Owen og Heskey i Liverpooldrakt (goal)
Robbie Keane slår hjul etter scoring (goal)
Tre Newcastlekalendere :)
Stort Newcastleflagg :)
En sånn Newcastlechangingroomgreie :roll:

Ellers noen småplakater her og der :wink:
Finner jo ikke Newcastleplakater noen steds...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 25. Jan. 2006, 16:29 »
Jeg velger å benytte meg av en del av de samme ordene som Kjernen gjorde da det blåste som verst rundt RBK i fjor, og Bratseth var ute og sa at "de som svikter nå, kan bare la være å komme tilbake".

Det handler ikke om at vi ikke støtter klubben. Det handler ikke om at vi på noen måte "svikter" klubben vår når vi sier at vi ser heller at Souness får sparken og laget ryker i FA-cupens fjerde runde, enn å klamre oss fast til et nærmest ikke-eksisterende håp. Det er ikke et håp for meg, men det er en fjern drøm. Jeg drømmer selvsagt om å se Shearer medd trofeet og Newcastle som "champions". Men jeg VET at så ikke skjer. Jeg har ikke det minste realistisk håp om at det skal skje. Og jeg er villig til å forsake den drømmen, for å få sparket Souness.

Nå går jeg ikke rundt og håper at vi taper, men jeg sier som så at skulle det skje at vi taper, ja, da vil jeg ikke bruke tid på å grave meg ned og alt mulig. For da vet jeg at Souness er ferdig. Jeg har selvsagt ingen garanti, men så lenge Souness har et håp, så sitter han. Men ryker vi i FA-cupen nå, kommer han til å få sparken, og vi kan fortsatt redde vår ære.

Når jeg sier dette er det ikke for å svikte klubben min. Jeg ELSKER Newcastle United mer enn det er mulig å forestille seg, inntil jeg har andre ting å vie min kjærlighet til. Jeg sier dette fordi jeg bryr meg om klubben min. Jeg vil at klubben i mitt hjerte skal få en best mulig fremtid. Og den fremtiden ser lysest ut ved at Souness får sparken nå. Jeg vet at han før eller siden får sparken, men jeg vil ha Souness ut nå. For nå er jeg fullstendig på randen av sammenbrudd hver gang jeg ser mitt kjære, kjære Newcastle spille. Jeg var fristet til å bryte ut i gråt etter tapet mot Blackburn. Jeg har vært fristet til det mange ganger denne sesongen. For slik situasjonen er nå klarer jeg bare ikke å være glad når jeg ser Newcastle. Ikke engang når vi vinner. Jeg har aldri greid å være skikkelig, skikkelig glad etter en seier. En time etter seieren mot Arsenal sukket jeg lett og var tilbake i det samme sørgmodige humøret som før kampen.

Jeg vil ikke klamre meg fast til et fullstendig urealistisk håp. Det er ikke bra for klubben. Og jo lenger vi kommer i FA-cupen, jo sterkere står Souness i kampen mot å få fyken. Blir det semifinale i FAC, og 14. plass i PL også i år, så er mitt tips at Souness er manager over sommerferien, og noen få kamper inn i neste sesong. Og vinner vi FA-cupen, må vi rykke ned for å bli kvitt Souness. Jeg vil ikke klamre meg fast til et urealistisk håp. For jeg blir bare så vanvittig skuffet jo nærmere vi kommer en realisering av dette håpet.

Vi vinner ikke FA-cupen. Og derfor ser jeg heller at vi ryker nå, enn i semifinale. Det er til det beste for NUFC, og det er til det beste for meg selv.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon