20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Det er faktisk ikke alltid det går an å registrere seg mot slike idioter som ringer deg. Vi har gjort det her, men de ringer allikevel. Ja, det er lang tid siden vi gjorde det, og ja, vi gjorde det riktig. Men min kone har endret navn. De ringer derfor på hennes gamle navn. Det kan hun ikke registrere seg mot. Hun heter jo ikke det lenger. Ja, jeg veit at disse stakkarene har en kjip jobb. Men allikvel koser jeg meg hver gang jeg får noen å skjelle ut.
Hater telefon salg.. Hvorfor i h**** skal noen ringe til meg å prøve å pakke på meg noe dritt? Er sikkert greit å ringe til folk i Finnmark og Trøndelag som har laaaaang vei til butikker og andre utsalgssteder.Hva selger du da Erlend?
Sitat fra: "Mack"Det er faktisk ikke alltid det går an å registrere seg mot slike idioter som ringer deg. Vi har gjort det her, men de ringer allikevel. Ja, det er lang tid siden vi gjorde det, og ja, vi gjorde det riktig. Men min kone har endret navn. De ringer derfor på hennes gamle navn. Det kan hun ikke registrere seg mot. Hun heter jo ikke det lenger. Ja, jeg veit at disse stakkarene har en kjip jobb. Men allikvel koser jeg meg hver gang jeg får noen å skjelle ut.hvis de ringer på din kone så har ikke din kone registrert seg på sitt personummer.. og det er mest sannsynlig at du har tatt telefonen dit og oppgitt ditt eget personnummer for å sperre telefon nummeret sitt...