20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233307 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1485 på: 02. Sep. 2006, 11:45 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~891431,00.html

"row row row your boat" .....

Vi skulle ha kvalitetssigneringer!? Hva faen kaller du Sibierski og Bernard!? Spillere som ikke ble funnet gode nok for enkelte Championship klubber engang...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1486 på: 02. Sep. 2006, 12:04 »
Sitat fra: "kesse"
At vi ikke hentet Cambell og Woody når de begge ville hit er katastrofe!!! Spesiellt når man tenker på den fantastisk gunstige avtalen Boro fikk til med Real! :?

Vi kunne hatt et skikkelig kvalitetsforsvar, i stedet sitter vi igjen med PL's tynneste forsvarsrekke.

Jeg er ganske så sikker på at Campbell og Woodgate hadde vært vårt stopperpar mot Fulham, om vi hadde hatt en hvilken som helst annen  manager.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1487 på: 02. Sep. 2006, 12:10 »
helt jævli. vi kunne hatt de 2 + wayne bridge for 5mp til sammen.

det hadde forvandlet forsvaret fra helvete til himmel!
Det er bare helt utrolig, ta inn sibierski på 32, men ikke campbell, som er 10 x bedre og en vi trenger 10x mer.

det blir bare for dumt og det kan bare være roeder selv som forstår det valget der, fordet tror jeg ingen andre gjør.
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1488 på: 02. Sep. 2006, 13:42 »
At vi ikke hentet Cambell og Woody når de begge ville hit er katastrofe!!! Spesiellt når man tenker på den fantastisk gunstige avtalen Boro fikk til med Real! :?

Vi kunne hatt et skikkelig kvalitetsforsvar, i stedet sitter vi igjen med PL's tynneste forsvarsrekke.

Jeg er så jævla enig med deg.
Det er så vannvittig frustrerende å tenke på. Istedet sitter vi igjen med et høyst middelmådig forsvar.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1489 på: 02. Sep. 2006, 13:56 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Det er så vannvittig frustrerende å tenke på. Istedet sitter vi igjen med et høyst middelmådig forsvar.

Tror nok det blir lenge til vi får en slik mulighet igjen :-( I følge rykter fikk Newcastle muligheten til å kjøpe Bridge for £3 millioner, men takket nei. Om det er noe sannhet i dette vet jeg ikke, men ingenting overrasker meg lenger. Tenk dere Campbell, Woodgate og Bridge. Legger man på Neill på høyrebacken kan man få orgasme av mindre. En helt ny forsvarsfirer i verdensklasse for kun £7 millioner.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1490 på: 02. Sep. 2006, 13:57 »
Ser at Millner har lagt inn en transfer request. skjønner han godt.
Andreas Martins

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1491 på: 02. Sep. 2006, 14:06 »
Sitat fra: "amt"

Hvor ser du det?????

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1492 på: 02. Sep. 2006, 14:32 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Tror nok det blir lenge til vi får en slik mulighet igjen :-( I følge rykter fikk Newcastle muligheten til å kjøpe Bridge for £3 millioner, men takket nei. Om det er noe sannhet i dette vet jeg ikke, men ingenting overrasker meg lenger. Tenk dere Campbell, Woodgate og Bridge. Legger man på Neill på høyrebacken kan man få orgasme av mindre. En helt ny forsvarsfirer i verdensklasse for kun £7 millioner.

Tenk dere Neill - Woody - Cambell - Bridge bak i forsvar. I bakhånde har vi Taylor, Bramble, Baba og Carr!;) hehe...

Jaja... Sånn KUNNE det ha gått. Jeg hadde gladelig offret Duff for det forsvaret der for å si det sånn!!

Synd hvis det stemmer at Milner har levert transfer request. Skjønner at han gjør det, og vi burde solgt han når vi først sendte han avgårde.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1493 på: 02. Sep. 2006, 14:42 »

Kan ikke lese dette noen steder så regner med at dette er vås.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1494 på: 02. Sep. 2006, 15:47 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Kan ikke lese dette noen steder så regner med at dette er vås.

Jeg tviler ikke et sekund på at det stemmer, dessverre. Men jeg håper for all del at det er sprøyt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1495 på: 03. Sep. 2006, 12:37 »
Synes egentlig det gikk helt greit på transfermarkedet iår:

Siberski

Hentet inn for slikk og ingenting og er ment som BACKUP. Vi må hente backup også, vi kan ikke bare punge ut £10m for enhver spiller, det har vi ikke økonomi til or øyeblikket. Jeg synes vi burde gi denne spilleren sjansen først, før vi dreper han. Greit, han er gammel, men han er anvendig i en sesong hvor vi kommer til å ha MANGE kamper. Synes det er helt greit jeg at spissparet vårt består av Rossi og Siberski i ligacaupen mot Milwall. Tenk dere hvordan det hadde gått hvis Martins og Ameobi måtte starte hver eneste kamp!? I tillegg er han bare signert i 1-år, noe jeg ikke kan tenke meg blir forlenget.

Rossi

Hentet på lån i 4 mnd og kan ikke spille i europa. Dette også er vel ment som en BACKUP. Kan ærlig talt ikke se for meg at han skal spille fremfor Ameobi, hvilke signaler gir det? Blir vraket av en 18-åring som egentlig ikke er vår!? Neppe. Dessuten er faktisk Ameobi kommet seg kraftig denne sommeren, og kan komme til å vise seg være den nye oppspills/target mannen vår, for mannen er stor. Rossi er vel en kortsiktig løsning på spissproblemene vi har, og jeg tror neppe denne feilen blir begått på nytt. Neste gang har Roeder en PLAN B!!

Bernard

Tja? Veit ikke helt, var jo ikke akkurat populær når han dro og er for øyeblikket nok bare en BACKUP han også. Men, dette er en friskt pust for vår kjære Babayaro som har vært fast inventar siden nettopp Bernard forlot oss. Kanskje Babayaro kvitter seg med lilleputt taklingene og den generelle elendige formen. Husk, han har spilt for Chelsea en gang i tiden, mannen er god, kanskje litt konkuranse kan få det til!?

Duff

Kanskje det beste og værste kjøpet i sommer. Venstreflanke var vel den siste plassen vi trengte backup på ved siden av keeperplassen. Allikevel gikk han så billig at det nesten hadde vært kriminelt å latt han gå. Kan også brukes på høyreflanke, noe som gir ytterligere konkuranse for Milner og Solano, som begge har hatt en treg sesongstart. Vi vet jo alle at N'Zogbia egentlig ikke trengte noe konkuranse etter forrige sesong.

Martins

Det kjøpet vi er mest avhengig av slår til. Han MÅ slå til, hvis ikke kan det se stygt ut. Også, etter min mening, et kupp å få på plass denne spilleren, meget ung og lovende. Holder PL-nivå til de grader, bare vi får satt spillet vårt litt og ikke kjører samme angrepsmønster gang på gang. Tror han kan bli meget farlig i et partnerskap med Ameobi.

----------------------------------------------------------

Det vil si at vi pr.dags dato har backup på alle områder, selvom den er noe tynn på enkelte plasser. Nå vet jeg ikke om Roeder har planlagt å hente noen i Januar, men isåfall synes jef fortsatt backplassene trenger en skikkelig oppusning hvis det skal fortsette på denne måten. Vi mister også Rossi til jul og en spiss bør hentes, kanskje Nugent eller noe i den duren!?

Dette laget kan vi stille med for øyeblikket.

------------------GIVEN---------------------

--CARR--MOORE--BRAMBLE--BABAYARO--

--DUFF----PARKER----EMRE---N'ZOGBIA--

-----------AMEOBI-MARTINS------------

Dette laget er gode nok for topp 5. ingen tvil. Da har vi også Taylor,Rossi,Milner,Solano m.fler i bakhånd. Dette er et bra lag, ingen tvil. Nå får vi se hvordan f.eks Babayaro og de andre usikre elementene i laget fungerer utover mot jul, men med den konkuransen vi nå har fått inn i laget ser jeg ikke bort i fra at f.eks kvalitene til sistnevte heves betraktelig.

Huff, ble et langt innlegg :o
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1496 på: 03. Sep. 2006, 13:45 »
Hva i hælvete er dette for no ? Det ryktes at vi hadde 2 £ mill høyere bud på Huth enn det M'boro hadde allikevel solgte Chelsea han til dem !
http://www.eatsleepsport.com/news_details.aspx?story_id=412042&l_id=1&t_id=52

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1497 på: 03. Sep. 2006, 13:48 »
Syns ditt "lange innlegg" var en OK oppsummering på troppen vår og de mulighetene den gir oss jeg Romance.
En god post som egentlig inneholder de viktigste navnene og kan være grei å forholde seg til. Iallfall syns jeg det.

Som du sier er nok Sibierski i hovedsak ment som en backup. Og det er viktig. Først og fremst mener jeg vi skal gi ham en sjanse til å tilpasse seg klubben og den rollen Roeder har tiltenkt ham før vi dømmer ham nord og ned. Mannen har sikkert godt av en miljøforandring etter å ha blitt froset ut i kulda av Pearce i City. Men det betyr ikke at han er udugelig. Og jeg vil iallfall ikke holde det mot ham at vi ikke fikk Woodgate, Campbell, Bridge eller Viduka. For det er iallfall ikke Sibierskis skyld. Faktisk vil jeg heller ha Sibierski som backup enn Viduka, dersom et kjøp av Viduka hadde betydd at vi måtte selge Milner.

Som du sier har vi faktisk dobbel dekning på alle plasser frem til jul. Eller iallfall NESTEN alle. For dobbel dekning på samtlige plasser i back rekka må vel Ramage ta på seg ansvaret for både høyrebacken og en plass i midtforsvaret. Jeg har faktisk tenkt på Dyer som en mulig høyreback. Ser man mot flere av de beste lagene idag som har "moderne backer" (dårlig uttrykk?) ser man at Dyer har mye av egenskapene som skal til for å kunne håndtere en slik rolle. På midtbanen har vi uansett bra dekning, og det begynner å se bedre ut på topp også.
Hva venstrebacken gjelder ville jeg vurdert å latt Alan O'Brien prøve seg i den rollen. Jeg kjenner svært lite til spilleren men har fått med meg at han er både rask og teknisk. Det er gode egenskaper hos en back. Og dessuten er det LANGT frem til en plass på venstrekanten får vår unge ire ettersom vi har både Duff og N'Zogbia der mens Milner også kan opperere der. Og i nødens stund Luque, han må vel alikevel finne seg i å komme bak O'Brien i  køen om den plassen nå kanskje?

Men til slutt:
Sitat
Synes egentlig det gikk helt greit på transfermarkedet iår:

Ikke helt enig der. Særlig ettersom vi ikke fikk de spillerne vi ønsket oss, og ikke fikk de forsterkningene vi sårt kunne trenge i forsvar. Vi kan bare håpe at Bernard vil bli en slik forsterkning. Men etter at han ble sluppet av Rangers kan jeg ikke se for meg annet enn at det er langt frem for ham, og at han er en større risiko en f.eks Wayne Bridge hadde vert. Men nå skriver vi 3.september og har en stall å jobbe med. Den må vi klare oss med minst frem til 1.januar så får vi se om det skjer noe da.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1498 på: 03. Sep. 2006, 13:52 »
Sitat fra: "Chrisnr.9"
Hva i hælvete er dette for no ? Det ryktes at vi hadde 2 £ mill høyere bud på Huth enn det M'boro hadde allikevel solgte Chelsea han til dem !
http://www.eatsleepsport.com/news_details.aspx?story_id=412042&l_id=1&t_id=52

Denne kom tydligvis inn mens jeg skrev mitt svar til Romance.
Men jeg har bare en ting å si til dette:
BRA!
Huth hadde uansett ikke vert det vi trenger så sårt i midtforsvaret vårt. Dersom prisen for Huth som jeg leste på SKy stemmer betalte 'Boro langt mer enn jeg syns vi burde for ham iallfall. Hva har han egentlig vist som gjør at han er gull verd?
Jeg er glad vi ikke fikk ham, og særlig ikke dersom han hadde kostet oss £8 mill.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1499 på: 03. Sep. 2006, 14:27 »