20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233850 ganger)

0 medlemmer og 14 gjester leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1455 på: 01. Sep. 2006, 14:34 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Åsmund"
Tror Cyberspace har spillt deg et puss Asbjørn! Men jeg kan godt forstå at budet var latterlig lavt. Fordi prestasjonene til en viss, overbetalt for, Luque er latterlige lave!

Hva mener du med Cyberspace?? Prestasjonene til Luque har vært latterlig lave, men han har bevist at han spiller godt i Spania. Men hvor har du Sevilla budet fra????????

Er her Cyberspace har spillt deg et puss! Endret det mens du skrev ditt innlegg. Blandet kortene litt ser du 8)  Cheer up Geordie lad!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1456 på: 01. Sep. 2006, 14:43 »
Jeg har ennå ikke fått det opp at vi har skaffet oss 3 middels spillere som virker veldig som 3 hastekjøp som Roeder sa han ikke kom til å kjøpe. Roeder lovte 2-3 nye spillere som holder høyt nivå, dette vil jeg ikke akuratt si vi har skaffet oss. Hva tenker Roeder med egentligt? har disse spillerene vært på blokka til the gaffer lenge? Neppe! :?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1457 på: 01. Sep. 2006, 14:46 »
Sitat fra: "Førre"
Jeg har ennå ikke fått det opp at vi har skaffet oss 3 middels spillere som virker veldig som 3 hastekjøp som Roeder sa han ikke kom til å kjøpe. Roeder lovte 2-3 nye spillere som holder høyt nivå, dette vil jeg ikke akuratt si vi har skaffet oss. Hva tenker Roder med egentligt? har disse spillerene vært på blokka til the gaffer lenge? Neppe! :?

Var det noe han lovet oss, så var det at vi skulle unngå hastekjøp. Ganske komisk egentlig.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1458 på: 01. Sep. 2006, 14:57 »
Hehehehehehehehe

http://www.nufc.com/
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1459 på: 01. Sep. 2006, 15:12 »
Helt seriøst. Hvis vi sa nei til Bridge fordi vi kun skulle ha han på lån så begynner jeg å grine. Det er her det dummeste jeg noen gang har vært med på!! Hvis ikke Fat Fred pakker sakene sine å går snart så kommer det til å bli leven i Newcastle, det er jeg sikker på.

Det spekuleres på newcastle-online.com at Fred kommer til å selge Newcastle snart, og at han derfor ikke vil spytte inn mer penger i Newcastle, siden han da taper på det.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1460 på: 01. Sep. 2006, 15:13 »
Syns det er tragisk at dere tror det er Roeder sitt verk. Det lyser jo Fat Fred av det lang vei!

djmattis

• Gjest
« Svar #1461 på: 01. Sep. 2006, 15:21 »
Sitat fra: "Åsmund"
Syns det er tragisk at dere tror det er Roeder sitt verk. Det lyser jo Fat Fred av det lang vei!

Roeder ka bare peke på hvilken spiller han vil så får han kjøpe spilleren!
 :roll:

tror ikke det er helt sånn det funker....

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1462 på: 01. Sep. 2006, 15:29 »
Roeder kom med ønske liste over spelarar til Freddy. That's it. Synd ikkje alle transfera gjekk som planlagt.

edit : ser no at vi fekk avslått bud på Lucal Neill og eintil før vindauget stengte.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1463 på: 01. Sep. 2006, 15:31 »
Jeg tror helt ærlig at Duff og Martins angrer på at de kom hit nå. hehe... Duff takket nei til spurs mens Martins sa nei til Valencia.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1464 på: 01. Sep. 2006, 15:32 »
Som jeg skrev før sommeren, Newcastle må være tålmodig når det gjelder spillerkjøp men må samtidig unngå nør-løsninger og i mine øyner er det nettopp det Newcastle har hentet, nød-løsninger. Duff er et klart unntak da.

....og Martins. glemte han.
iverpool FC

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1465 på: 01. Sep. 2006, 15:36 »
Sitat fra: "kesse"
Jeg tror helt ærlig at Duff og Martins angrer på at de kom hit nå. hehe... Duff takket nei til spurs mens Martins sa nei til Valencia.

Angrer? Tviler på det, egentlig. Greit nok at vi ellers gjor det relativt dårleg på transfer markedet, men no får det være grense til negativitet.

Håpe det va meint som ironi  :wink:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1466 på: 01. Sep. 2006, 15:37 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Som jeg skrev før sommeren, Newcastle må være tålmodig når det gjelder spillerkjøp men må samtidig unngå nør-løsninger og i mine øyner er det nettopp det Newcastle har hentet, nød-løsninger. Duff er et klart unntak da..

Stemmer nok det. Rossi,Sibierski og Bernard er alle NØDNØD løsninger. Duff og Martins var nok mer gjennomtenkt. Selvom jeg er litt i tvil om Martins faktisk var førstevalget til Roeder. Hvis han var det så var Roeder veldig flink til å skjule det..

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1467 på: 01. Sep. 2006, 15:48 »
Sitat fra: "djmattis"

Roeder ka bare peke på hvilken spiller han vil så får han kjøpe spilleren!
 :roll:

tror ikke det er helt sånn det funker....

Er ikke helt med på hva du mener her. Men jeg vet nesten 100 prosent sikkert at Roeder aldri ville sendt Milner til Villa for å hente han tilbake. Det der er Fat Fred sitt verk. Og at Newcastle bare ville låne Bridge var nok og Fat Fred sitt verk. Tydelig at han har lukket pengesekken når man måtte finasiere et eventuelt Viduka kjøp!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1468 på: 01. Sep. 2006, 15:57 »

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1469 på: 01. Sep. 2006, 15:58 »
Slik jeg ser det har vi kun gjort to nødvendige handler i overgangsvinduet; Martins og Olli. Kanskje vi kunne fått noen bedre? Satser på Roeder klarer å overbevise oss. Men først bør vi få en forklaring. Helst vil jeg ha hodet til Fat Fred på fat og rævva ut av Newcastle.