20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233481 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1440 på: 01. Sep. 2006, 13:20 »
Jeg har full forståelse for at mange er skuffet. Det er jeg også. Det gikk ikke som jeg håpet på. MEN det er ikke dermed sagt at jeg skal begynne å benytte enhver anledning til å kalle Roeder en dårlig manager og påstå at jeg har mistet respekten for ham.

Jeg er enig i at Roeder har vært litt naiv og godtroende på transfermarkedet, da han tydeligvis ikke hadde noen backup-plan i tilfelle han ikke fikk Huth og Bridge, som han var veldig, veldig sikker på å få.
Det er urutinert, og noe jeg tror Roeder har lært på nå. Han er smart nok til ikke å brenne fingrene sine to ganger på rad. Såpass god tro har jeg på ham.

Fremover på banen er den eneste plassen han har greid å få inn mer dybde. Han ville ha en targetman til, pluss enda et spissalternativ som skulle danke ut Luque og gjøre behovet for Milner der oppe langt, langt mindre. Selv om han ikke fikk de han helst ville hatt, så har han da ihvertfall fått inn spillere som kan sitt fag.
Sibierski er såvidt jeg har skjønt en aldri så liten Jostein Flo. Eller Frode Johnsen, om man vil bruke nyere terminologi. Han kan å heade. Det er han særs god til. Og jeg vil tro han også beveger seg bra uten ball. Men han er ingen goalgetter på noen som helst måte. Derfor har Roeder spillere som Martins og Rossi, og delvis Ameobi.

Milner-saken var et skudd i blinde, og det er umulig å si hvor mye Roeder hadde å si i den anledning og hvor mye Fatty styrte showet. Vi får neppe vite med det første hva som skjedde der. Vi får bare prise oss lykkelig over at Milner er tilbake, og håpe at Roeder tar en prat med ham, slik at vi ikke har en spiller som mistrives og som krever å få forlate klubben i januar.

Vi skulle selvsagt hatt flere forsvarsspillere. Vi får bare håpe vi finner en unattached midtstopper vi kan hente, så vi har litt flere alternativer der også. Men vi har Huntington og Edgar og begge de to fortjener å få prøve seg om krisen skulle komme for alvor.
Vi får bare håpe fru fortuna står oss bi, og at det arbeidet som gjøres på banen er bra.

Jeg mener det skal være mulig å komme langt i UEFA, ligacupen og hevde oss bra i ligaen med det laget vi har nå. Så får vi se hvordan ståa er når vi kommer til slutten av desember, og skal begynne å tenke på januarvinduet, hvor jeg tror det vil bli handlet inn en spiss (med mindre Owen snart er tilbake) og en til to forsvarsspillere, om ting går som det skal. Og da har vi det vi trenger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1441 på: 01. Sep. 2006, 13:20 »
Det sies at vi prøvde oss på Lucas Neill og Zat Knight i går.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

LAH

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1442 på: 01. Sep. 2006, 14:01 »
Sitat fra: "NUFC.com"
Newcastle are delighted to announce that their quartet of exciting deadline day captures will be paraded in front of the world's press and the Toon Army over the weekend.

Aner jeg et snev av ironi i dette avsnittet fra NUFC.com?
Tipper Roeder og Shepherd blir godt grillet av engelsk presse på mandag.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1443 på: 01. Sep. 2006, 14:11 »
Har fortsatt ikke kommet over at vi ga faen i å signe Sol Campbell på free transfer. Spesielt etter som han ville spille for oss.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1444 på: 01. Sep. 2006, 14:16 »
må si signeringene av bernard og sibierski var helt utenklig.

det er faen meg helt katastrofalt og hente de to. helt jævlig. latterligste kjøpene i PL i år

fordi som forsvarer kjøpet av bernard? han ER IKKE GOD NOK FOR RANGERS ELLER SOUTHAMPTON, MEN OSS ER HAN GOD NOK FOR??? fytti helvete jævla møkka spillere!
lt;3 Newcastle <3

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1445 på: 01. Sep. 2006, 14:17 »
jeg synes bernard er helt grei..bedre en baba

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1446 på: 01. Sep. 2006, 14:18 »
Sitat fra: "lucky_luque"
jeg synes bernard er helt grei..bedre en baba

Jeg tviler på det pr dags dato. Han er visst langt unna den formen han hadde i Newcastle. Var horribel i Rangers, om vi skal tro Rangers fansen.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1447 på: 01. Sep. 2006, 14:21 »
It finally brings an end to the Cole saga but the move of Chelsea's current left-back Bridge to Newcastle hit the rocks last night after they only wanted to take him on loan.

HAHAHAHAHAHHAHA SERRIØST???? dette er hentet fra the mirror.

hvis dette stemmer tror jeg at jeg bare fortsetter og le resten av kvelden!
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1448 på: 01. Sep. 2006, 14:22 »
Ellers ser jeg at Liverpool, Arsenal og Chelsea henter inn flust av talenter fra over  hele verden. Dette er et område vi har vært helt tragiske. Sist vi hentet et talent var Tim Krul.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1449 på: 01. Sep. 2006, 14:23 »
Sitat fra: "Doffi"
It finally brings an end to the Cole saga but the move of Chelsea's current left-back Bridge to Newcastle hit the rocks last night after they only wanted to take him on loan.

HAHAHAHAHAHHAHA SERRIØST???? dette er hentet fra the mirror.

hvis dette stemmer tror jeg at jeg bare fortsetter og le resten av kvelden!

Hehehehehehehehehe det skulle faen ikke forundre meg en dritt.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1450 på: 01. Sep. 2006, 14:26 »
Enkelt og greitt Fat Fred har lukket pengesekken. Alle ser jo det. Man måtte selge Milner for å få råd til Viduka?

Hvorfor solgte man heller ikke Luque til Epsanyol? Kan til nøds brukes som spiss. Vil påstå at det hadde vært bedre å hentet opp en reservelagsspiss enn å bruke Luque på topp, eventuelt kjøpe tilbake Chopra!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1451 på: 01. Sep. 2006, 14:27 »
Sitat fra: "Åsmund"
Enkelt og greitt Fat Fred har lukket pengesekken. Alle ser jo det. Man måtte selge Milner for å få råd til Viduka?

Hvorfor solgte man heller ikke Luque til Epsanyol? Kan til nøds brukes som spiss. Vil påstå at det hadde vært bedre å hentet opp en reservelagsspiss enn å bruke Luque på topp, eventuelt kjøpe tilbake Chopra!

Nå har vel aldri  Sevilla lagt inn noe bud på Luque. Espanyol kom med et bud sent i går kveld, men det var så latterlig lavt at Newcastle ikke engang gadd å tenke på det.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1452 på: 01. Sep. 2006, 14:29 »
Tror Cyberspace har spillt deg et puss Asbjørn! Men jeg kan godt forstå at budet var latterlig lavt. Fordi prestasjonene til en viss, overbetalt for, Luque er latterlige lave!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1453 på: 01. Sep. 2006, 14:31 »
Sitat fra: "Åsmund"
Tror Cyberspace har spillt deg et puss Asbjørn! Men jeg kan godt forstå at budet var latterlig lavt. Fordi prestasjonene til en viss, overbetalt for, Luque er latterlige lave!

Hva mener du med Cyberspace?? Prestasjonene til Luque har vært latterlig lave, men han har bevist at han spiller godt i Spania. Men hvor har du Sevilla budet fra????????

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1454 på: 01. Sep. 2006, 14:33 »
Er jo helt sjukt og takke nei til Campbell og evt. Bridge og hente inn Bernard, Sibierski og Rossi.

Kan det være at Fat Fred ikke vil bruke mere penger før han skal selge seg ut???