20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233248 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1425 på: 01. Sep. 2006, 02:22 »
Noen ganger så lurer jeg på om folk er fan av Newcastle, eller fan av å prate om transfers.
Newcastle kom ikke på 2,3 eller 4:e plass i fjor, vi er ikke blandt topplaga som de fleste spillerne drømmer om å komme til, men vi kan BLI.
Men Newcastle som klubb er attraktivt, å det er det bare å bygge på, men per dags dato er vi ikke i samma liga som Chelskij, ManU, Liverpool og arsenal.
De klubbene har mye lettere for å hente profilierte spillere enn vi har akkuratt nå.
Men det er veldig mange supporters som viser hvor mye de virkelig elsker denne klubben her når dem bare sitter å syter.
Roeder ditten og Roeder datten, tror dere det bare er han alene som sitter og plukker ut eller?
Håper de spillerne Roeder har henta virkelig gjør det bra sånn at dere kan sitte med nesa i lingonsylten her i jul.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1426 på: 01. Sep. 2006, 02:29 »
Støtter den, håper det blir mange, lange skjegg i postkassa :lol:
Ja heia gutta!

djmattis

• Gjest
« Svar #1427 på: 01. Sep. 2006, 03:03 »
Coles overgang til Chelsea er bekreftet, hvorfor er ikke Bridges da på vei til oss?

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1428 på: 01. Sep. 2006, 03:05 »
Har du link?

Fant det sjøl forresten.. Ja hvor Bridge er, det kan man spørre seg.. Kanskje ikke Chelsea hadde mer papir igjen te å faxe Bridges overgang :?:  Jaja.. Babayaro er en klassespiller :idea:
Ja heia gutta!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1429 på: 01. Sep. 2006, 09:35 »
Får håpe det kommer inn noen sinnsyke spillere i januar da,heh
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

LAH

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1430 på: 01. Sep. 2006, 09:57 »
Det går vel an å låne spillere selv om overgangsvinduet er lukket? I så fall kunne vi jo lånt Bridge med opsjon på kjøp.

Helten

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1431 på: 01. Sep. 2006, 10:12 »
må si jeg er skuffa etter det siste kjøpet! Roader var ute å lovet 2-3 spillerkjøp før vinduet stenger så får vi KUN en halv feit greker eller hvor F*** han er fra!!!å en unggutt fra Man Utd på lån, riktig nok har han blitt skrytt oppi skyene av Alex, men så heller for meg at vi brukte penger på kjøp istedet for lån.....men men, vi får x'e fingrene våres å håpe på det beste frem til Jan. får håpe OBA OBA starter å putte mot Fullham å holder det gående så signer vi Klose i januar!!!!
hos the man with the Golden foot? Shearer Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1432 på: 01. Sep. 2006, 10:24 »
Sitat fra: "LAH"
Det går vel an å låne spillere selv om overgangsvinduet er lukket? I så fall kunne vi jo lånt Bridge med opsjon på kjøp.

Gjør nok ikke det. Det eneste vi kan hente er spillere som står uten kontrakt, slik som vi hentet Ronny Johnsen under Souness.

Glenn Roeder har mistet all min respekt. Jeg forstår godt at han har holdt kjeft de siste dagene, når han begynte å skjønne hvilken vei dette ville gå. Nei vi trenger en manager som kan lokke til seg gode spillere. Får håpe Alan Shearer tar over det sykende skipet neste sommer.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1433 på: 01. Sep. 2006, 10:34 »
Hmm, lurer på om Luque blir flyttet lengre bak i rekkene no, tror dåkker han er bak Sibierski i køen?? :o    
Altofor liten stall, får håpe noen unggutter slår til i år, Pattison,,Gate og O'Brian

Ut

Chopra
Bowyer
Faye
Shearer
Elliott
Boumsong

Inn

Milner(tilbake)
Duff
Martins
Rossi(lån fram til jul)
Butt (tilbake)
Sibierski(ett år)
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1434 på: 01. Sep. 2006, 10:57 »
Sitat fra: "djmattis"
Noen ganger så lurer jeg på om folk er fan av Newcastle, eller fan av å prate om transfers.
Newcastle kom ikke på 2,3 eller 4:e plass i fjor, vi er ikke blandt topplaga som de fleste spillerne drømmer om å komme til, men vi kan BLI.
Men Newcastle som klubb er attraktivt, å det er det bare å bygge på, men per dags dato er vi ikke i samma liga som Chelskij, ManU, Liverpool og arsenal.
De klubbene har mye lettere for å hente profilierte spillere enn vi har akkuratt nå.
Men det er veldig mange supporters som viser hvor mye de virkelig elsker denne klubben her når dem bare sitter å syter.
Roeder ditten og Roeder datten, tror dere det bare er han alene som sitter og plukker ut eller?
Håper de spillerne Roeder har henta virkelig gjør det bra sånn at dere kan sitte med nesa i lingonsylten her i jul.

Jeg er sikker på at det nettopp er dere som er fornøyde nå som kommer til å klage over manglende resultater. Vi andre ser problemene nå...

Det er ingen her inne som tror/mener at vi skal hente inn spillere for 500millioner hver sesong. Men vi forventer at når Roeder sier at han skal gjøre noe, så gjør han det.

Han har lovet å styrke stallen vår, og bygge opp et godt forsvar. Kan du nevne EN grunn til at forsvaret vårt er blitt bedre nå??

ALLE her inne kommer til å støtte Newcastle 100%, men noen kan se sammenligninger til tidligere sesonger og ikke leve i en drømmeverden. Havner vi på 5plass i år, så er det topp! Men per i dag så er det 8-9 klubber som har et bedre lag enn oss...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1435 på: 01. Sep. 2006, 11:07 »
Vanvittig bittert at vi ikke fikk Bridge!! :cry:

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1436 på: 01. Sep. 2006, 12:14 »
Jeg vill alltid støtte Newcastle 100%!.Men jeg var sikker på å stolte virkelig på at Roader skulle kjøpe de forsterkningene vi trengte å det har han langt ifra gjort.Utrolig skuffa over at ikke mere er blitt gjort å regna med att når spillere som Elliot å Buomsong blei solgt at han såklart hadde noen erstatter klar..men det har ikke skjedd å for meg er detta helt idiotisk å uforstålig.Har da ingenting å gjøre med at man ikke er en "virkelig" supporter eller ikke .Ikke noe mere enn det som forventes å jeg ser på som en selvfølge fra en "profesjonell" klubb med ambisjoner.Spørsmålet er vell heller hva dem velger å tenke med???hva er dems ambisjoner nå med denna troppen vi har?. :roll: .Kunne ha endt værre med att vi ikke hadde kjøpt noen spillere eller bare en spiss men detta er nesten det værste som kunne skje  :? .Tror nok ikke jeg er alene om å hadde forventa langt mere.Med det forsvaret vi har nå så er jeg dypt bekymra over åssen detta kan bli..

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1437 på: 01. Sep. 2006, 12:20 »
Keagen ble sparket fordi han gjorde opprør mot det, Robson har utalt det, Souness utalte det samme og nå Roeder. Lurer på hvorfor det alltid er slik at manageren går ut og lover men aldri klarer det. Folk må være naive om de ikke ser at det er fat Fred som igjen sperrer for nødvendige overganger. Det var nok og fat fred som sendte milner til villa nok delvis bak ryggen til Roeder!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1438 på: 01. Sep. 2006, 12:43 »
Enig, her lukter det smultefreddy lang vei. Den eneste som evt. kunne ha satt seg opp imot han i sin tid er vel Kongen?
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1439 på: 01. Sep. 2006, 13:19 »
O`neill frustrert, akkurat som Milner.

O'Neill said today: "I'm very disappointed. It came completely out of the blue and there was absolutely nothing we could do about it.

"We worked right up until the midnight deadline to try to keep the deal alive. There was no late haggling over the fee or James' personal terms.

"We had reached an agreement with Newcastle and James then around mid-afternoon yesterday they changed their mind and recalled him.

"That's their perogative - he's their player and we were absolutely powerless."

Villa are also unhappy at the timing of the pull-out because had they known earlier they would have used the money earmarked for Milner to pursue other targets.

A source close to new Villa owner Randy Lerner said: "We're in the dark over what's happened. James can't understand how Newcastle expect him to go back after saying they didn't want him."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."